Η χαμηλωμένη ανάρτηση του μοντέλου
της δοκιμής ενισχύει το σπορτίφ προφίλ του γερμανικού μοντέλου, διατηρώντας την υψηλή ποιότητα κύλισης.
Η άποψή μας
90.203 Επισκέψεις στο άρθρο (4/8/2016)
Η εν λόγω έκδοση διατηρεί τα γνώριμα πλεονεκτήματα του γερμανικού μικρομεσαίου. Όσον αφορά στον κινητήρα αυτός έχει ραφιναριστεί, θα τον θέλαμε όμως ακόμη πιο πολιτισμένο, με 6άρι κιβώτιο και με πιο σβέλτες επιδόσεις. Κατά τα άλλα η κατανάλωση παραμένει σε χαμηλά επίπεδα, ενώ όσον αφορά στην τιμή, αυτή είναι λίγο τσιμπημένη σε σχέση με τον άμεσο ανταγωνισμό του.
Εχει καθημερινα καταντησει κουραστικο να βλεπουμε τεστ απο την vw,επιτελους υπαρχουν και αλλα αυτοκινητα να παρουσιασεται απο αυτα του group.Αυτο ως παρατηρηση γιατι ο κοσμος εχει μυαλο και μπορει να καταλαβει πως εχουν οι καταστασεις.....δελτιο τυπου εχει καταντηση η περιπτωση σας του γερμανικου ομιλου....λιγο σοβαροτητα παρακαλω δεν βλαπτει!
Για το ιδιο το οχημα απλα αδιαφορο οπως καθε golf ακριβο και diesel,αρα και μακρυα απο αυτο.
Ποτε και με τιποτα τετρατροχο απο το group που εχει προβληματα με τον νομο διεθνως για την απατη τους,το dieselgate καει τον πλανητη οσο και αν προσπαθουν καποιοι να μας κανουν να το ξεχασουμε....μετριοτητα και μονο!!!
Αν καταφέρει κάποια στιγμή το group να παρουσιάσει ένα κινητήρα diezel της προκοπής που να μπορεί να ανταγωνιστεί τους Γαλλικούς της PEUGEOT και RENAULT τότε ίσως να το σκεφτόμουν. Μέχρι τότε μακρυά. Να μην ξεχνάμε και το civic με τον καταπληκτικό 1600άρι diezel.
Πιείτε ξυδάκι όσοι δεν θέλετε golf και vw. Λες και οι υπόλοιπες εταιρίες δεν εμπλέκονται σε σκάνδαλα ρύπων. Απορίας άξιο είναι αν οι δυνάστες μας ήταν από άλλη χώρα τί θα γράφατε για τα αυτοκίνητα παραγωγής τους.
Εχει καθημερινα καταντησει κουραστικο να βλεπουμε τεστ απο την vw,επιτελους υπαρχουν και αλλα αυτοκινητα να παρουσιασεται απο αυτα του group.Αυτο ως παρατηρηση γιατι ο κοσμος εχει μυαλο και μπορει να καταλαβει πως εχουν οι καταστασεις.....δελτιο τυπου εχει καταντηση η περιπτωση σας του γερμανικου ομιλου....λιγο σοβαροτητα παρακαλω δεν βλαπτει! Για το ιδιο το οχημα απλα αδιαφορο οπως καθε golf ακριβο και diesel,αρα και μακρυα απο αυτο. Ποτε και με τιποτα τετρατροχο απο το group που εχει προβληματα με τον νομο διεθνως για την απατη τους,το dieselgate καει τον πλανητη οσο και αν προσπαθουν καποιοι να μας κανουν να το ξεχασουμε....μετριοτητα και μονο!!!
21.200 euros για golf diesel-dieselgate?ΕΛΕΟΣ!!!!!
Αν καταφέρει κάποια στιγμή το group να παρουσιάσει ένα κινητήρα diezel της προκοπής που να μπορεί να ανταγωνιστεί τους Γαλλικούς της PEUGEOT και RENAULT τότε ίσως να το σκεφτόμουν. Μέχρι τότε μακρυά. Να μην ξεχνάμε και το civic με τον καταπληκτικό 1600άρι diezel.
Πιείτε ξυδάκι όσοι δεν θέλετε golf και vw. Λες και οι υπόλοιπες εταιρίες δεν εμπλέκονται σε σκάνδαλα ρύπων. Απορίας άξιο είναι αν οι δυνάστες μας ήταν από άλλη χώρα τί θα γράφατε για τα αυτοκίνητα παραγωγής τους.
Πραγματικά βρε παιδιά καλά λένε το χρήμα ο βήχας και η... ΆΣΧΗΜΑ αυτού του golf.. δεν κρύβονται
Focus 120ps TDCI,Megane 110-130ps DCI,Astra 136ps CDTI,Civic I-DTEC 120ps,Leon με τον ιδιο TDI φθηνοτερο,τοσες επιλογες εκει εξω,γιατι το βαρετο,σκανδαλιαρικο και αναξιοπιστο Golf?
Οχι αλλο golf,ποναμε δε καταλαβενετε;;Οσα αυτοκινητα πουλαμε εμεις στην ευρωπη,τοσα μονο πουλαει ο ΔΥΝΑΣΤΗΣ μας το vw golf!
Το αυτοκίνητο που θα αγόραζε ο μέσος ψηφοφόρος του Τραμπ στη Αμερική.Τοση λογική
Kalo einai alla 1.6 kai diesel den me siginei idiaitera, ta pio kala 1.6 diesel pou exw odigisei itan to Peugeot kai to c4.