Ουσιαστικά ίδιο με αυτό των «απλών» εκδόσεων είναι το εσωτερικό του κορυφαίου Passat. Έτσι οι λιτές και «καθαρές» σχεδιαστικές γραμμές συνδυάζονται με υψηλή ποιότητα, που αγγίζει τα όρια των premium επιλογών της μεσαίας κατηγορίας. Εργονομικά σφάλματα δεν υπάρχουν, ενώ η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή και εύκολα ρυθμίσιμη. Τα στάνταρ καθίσματα φέρουν ειδική πιστοποίηση ergoComfort για την άνεση και τη σωστή θέση του σώματος. Από πλευράς πρακτικότητας, υπάρχουν άφθονες θήκες για μικροαντικείμενα και αρκετές ποτηροθήκες. Οι χώροι επιβατών παραμένουν αρχοντικοί, ενώ τα 586 λτ. του χώρου αποσκευών μπορεί να γίνουν 1.152 με την πτώση της πλάτης των πίσω καθισμάτων.
Χαρακτηριστικό του νέου Passat το αναλογικό ρολόι στο κέντρο του ταμπλό.
Πρέπει να είναι κάποιος καμμένος ή τρελός ή δεν ξέρω και εγώ για να δώσει τα 43000 χιλιάρικα για να πάρει αυτό το αμάξι,όταν υπάρχουν κορυφαίες επιλογές σε αυτά τα λεφτά,που ακούν στο όνομα Mercedes - BMW - VOLVO.
tsi+dsg+2000cc+240hp+vw= Αλάνθαστη συνταγή για προβλήματα...
ε και να κανει πως χαλαει αυτο το τουρμπο, 2 χιλιαρικα δεν θα φτασουν........
Πρέπει να είναι κάποιος καμμένος ή τρελός ή δεν ξέρω και εγώ για να δώσει τα 43000 χιλιάρικα για να πάρει αυτό το αμάξι,όταν υπάρχουν κορυφαίες επιλογές σε αυτά τα λεφτά,που ακούν στο όνομα Mercedes - BMW - VOLVO.
Σε ποιό από τα δύο αναφέρεσαι;