Βασισμένο στην προηγμένη πλατφόρμα MQB, το κορυφαίο Passat είναι εξαιρετικά ευχάριστο στην οδήγηση. Από τη μια είναι οι εκρηκτικές του επιδόσεις και από την άλλη η στιβαρότητα και η σχετική άνεση, που εξασφαλίζει σε κάθε διαδρομή. Χωρίς να δείχνει τα (αρκετά) κιλά του ταξιδεύει απολαυστικά και (όταν το ζητήσεις) γρήγορα καταπίνοντας τα χιλιόμετρα σαν χαπάκια. Πάντως οι σφιχτές ρυθμίσεις της ανάρτησης έχουν μετριάσει την ποιότητα κύλισης σε δρόμους, που δεν είναι «χαλιά». Στις στροφές η πρόσφυση είναι κορυφαία ακόμη και σε ολισθηρές συνθήκες, χάρη στο σύστημα τετρακίνησης 4Motion με Haldex 5ης γενιάς, Η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων κάνει θαύματα, τα φρένα δεν προβληματίζουν, υπάρχει XDS (ηλεκτρονικό μπλοκέ) εμπρός/πίσω και έτσι το Passat καταφέρνει να διατηρεί εντυπωσιακά υψηλές μέσες ωριαίες ταχύτητες. Ωστόσο το τιμόνι είναι κάπως ελαφρύ και δεν δείχνει να ακολουθεί πιστά το ρυθμό του συνόλου.
Πρέπει να είναι κάποιος καμμένος ή τρελός ή δεν ξέρω και εγώ για να δώσει τα 43000 χιλιάρικα για να πάρει αυτό το αμάξι,όταν υπάρχουν κορυφαίες επιλογές σε αυτά τα λεφτά,που ακούν στο όνομα Mercedes - BMW - VOLVO.
tsi+dsg+2000cc+240hp+vw= Αλάνθαστη συνταγή για προβλήματα...
ε και να κανει πως χαλαει αυτο το τουρμπο, 2 χιλιαρικα δεν θα φτασουν........
Πρέπει να είναι κάποιος καμμένος ή τρελός ή δεν ξέρω και εγώ για να δώσει τα 43000 χιλιάρικα για να πάρει αυτό το αμάξι,όταν υπάρχουν κορυφαίες επιλογές σε αυτά τα λεφτά,που ακούν στο όνομα Mercedes - BMW - VOLVO.
Σε ποιό από τα δύο αναφέρεσαι;