Χάρη στην ανάρτηση που δουλεύει γρήγορα και την αποτελεσματική τετρακίνηση οι off-road διαδρομές μπορούν να γίνουν απολαυστικές. Όσο φυσικά το επιτρέπουν η απόσταση από το έδαφος και οι γωνίες του μον
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Χάρη στην ανάρτηση που δουλεύει γρήγορα και την αποτελεσματική τετρακίνηση οι off-road διαδρομές μπορούν να γίνουν απολαυστικές. Όσο φυσικά το επιτρέπουν η απόσταση από το έδαφος και οι γωνίες του μοντέλου.

Οδική συμπεριφορά: Οδοστρωτήρας

32.180 Επισκέψεις στο άρθρο (14/5/2017)

Η απόσταση του Passat Alltrack από το έδαφος, όπως και οι γωνίες του δεν είναι τέτοιες ώστε να πας στα πιο δύσβατα μονοπάτια, όμως η ρύθμιση της ανάρτησης είναι έτσι που -πραγματικά- σε συνδυασμό με την γρήγορη τετρακίνηση 4Motion (με Haldex και όχι Quattro όπως στο Audi A4 Allroad που δοκιμάσαμε πρόσφατα) σε προκαλούν ώστε να προτιμήσεις τη χωμάτινη από την ασφάλτινη διαδρομή. Δηλαδή η ανάρτηση φιλτράρει εξαιρετικά τις ανωμαλίες, το τιμόνι ακούει, η τετρακίνηση δίνει πίσω (έως 50%), τα φρένα δουλεύουν αποτελεσματικά. Και μάλιστα χωρίς να επιλέξεις το off-road mode στο σύστημα παραμετροποίησης. Φοράς το… πουκαμισάκι σου, λοιπόν, και ανεβαίνεις το βουνό ατσαλάκωτος. Αυτά για το off roading.
Στην άσφαλτο τώρα το VW Passat Alltrack, ξεχωρίζει με την πολύ καλή ποιότητα κύλισης εξαιρετική ηχομόνωση, η οποία φιλτράρει και τον ήχο από τον κινητήρα, και τους αεροδυναμικούς θορύβους στην εθνική. Εκεί μάλιστα το μοντέλο σε κερδίζει με την ευθυβολία και σταθερότητά του. Βγαίνοντας, τώρα, από την εθνική και μπαίνοντας στις τροφές και πάλι το μοντέλο τα ανταπεξέρχεται καλά. Δεν έχει την αίσθηση ότι είναι πούπουλο, όμως είναι αποτελεσματικό χάρη και στην 4κίνηση, ενώ το τιμόνι προσφέρει καλή πληροφόρηση, κυρίως στην επιλογή Sport. Κλίσεις φυσικά και υπάρχουν, όμως αυτές είναι λογικές για το χαρακτήρα του μοντέλου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
Audi