Το Passat GTE καταφέρνει να καταπίνει χιλιόμετρα, όχι όμως και καύσιμο!
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Passat GTE καταφέρνει να "καταπίνει" χιλιόμετρα, όχι όμως και καύσιμο!

Test: VW Passat GTE

24.181 Επισκέψεις στο άρθρο (11/9/2016)

Η επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση του VW Passat ακόμη και όταν δεν κινείται αμιγώς ηλεκτρικά έχει τόσο χαμηλή κατανάλωση, που σου μπαίνουν ιδέες για τη μη σωστή λειτουργία του δείκτη βενζίνης. Φυσικά στο τέλος αποδεικνύεται πως όλα δουλεύουν «ρολόι» και απλά καίει… σχεδόν τίποτα.

What is new
 Υβριδικό Passat, που μπαίνει και στην πρίζα 
 Με 218 άλογα
 Καίει  6,1 λτ./100 χλμ.
 Έως 44 χλμ. με μηδενική κατανάλωση
 Με 47.650 ευρώ
Tο VW Passat GTE είναι ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό αυτοκίνητο με 1,4 TSI κινητήρα βενζίνης (156 ίππων εδώ), που συνεργάζεται με ηλεκτροκινητήρα 115 ίππων. Ο τελευταίος είναι τοποθετημένος ανάμεσα στον σφόνδυλο και σε ένα ειδικά τροποποιημένο 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. O ηλεκτροκινητήρας μπορεί να επικουρεί το έργο του βενζινοκινητήρα, αλλά μπορεί να κινεί και αμιγώς ηλεκτρικά (μέχρι 130 χλμ./ώρα ταχύτητα χωρίς απότομο πάτημα του γκαζιού και θεωρητικά μέχρι την απόσταση των 50 χλμ.) το Passat με μηδενική κατανάλωση βενζίνης και ανάλογες εκπομπές CO2. Σαν αποτέλεσμα, η VW υπόσχεται για το πιο «πράσινο» Passat μέση κατανάλωση 1,7 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 39 γρ./χλμ.
Διακριτικά διαφορετικό
Με εξαίρεση την απόλυτα διακριτική λεπτή μπλε γραμμή πάνω από τη μάσκα με τις 3 οριζόντιες χρωμιωμένες γρύλιες, τα επίσης μπλε λογότυπα «GTE» και τα χαρακτηριστικά LED φώτα ημέρας σε σχήμα «C», το υβριδικό Passat δεν διαφέρει και πολύ από τις συμβατικές εκδόσεις της νέας γενιάς του. Διατηρεί φυσικά τις πληθωρικές του διαστάσεις, ενώ την παρουσία του τονίζουν οι στάνταρ τροχοί 18 ιντσών με ελαστικά 235/45. Στο δεξί μέρος της μάσκας, αν πιέσεις ελαφρά όταν το αυτοκίνητο είναι ξεκλείδωτο, ανοίγει ένα μικρό παραθυράκι πίσω από το οποίο υπάρχει η υποδοχή για το καλώδιο φόρτισης της μπαταρίας των 9,9 kWh, που είναι τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα. Η φόρτιση διαρκεί 4 ώρες και 15 λεπτά σε απλή οικιακή πρίζα ή 2 ώρες και 30 λεπτά σε ταχυφορτιστή τοίχου (wallbox).
High-tech, πλούσια εξοπλισμένο, αλλά και με 47.650 ευρώ
Το VW Passat GTE δεν είναι φθηνό. Απεναντίας είναι το ακριβότερο στη γκάμα του μοντέλου με 47.650 ευρώ για την σεντάν έκδοση και με 48.900 ευρώ για την στέισον βάγκον έκδοση, που είναι επίσης διαθέσιμη. Από εκεί και πέρα βέβαια, το Passat προσφέρει ένα υπερπλήρες πακέτο εξοπλισμού ανέσεων και συστημάτων ασφάλειας (ενεργητικής και παθητικής), καθώς και ένα super high-tech υπόβαθρο, που εξασφαλίζει την χαμηλότερη κατανάλωση στη γκάμα και το οικολογικό προφίλ, που κάποιοι θα πληρώσουν από άποψη.

Η πρίζα φόρτισης είναι κρυμμένη στην εμπρός μάσκα. Η φόρτιση διαρκεί 4:15.

Η πρίζα φόρτισης είναι κρυμμένη στην εμπρός μάσκα. Η φόρτιση διαρκεί 4:15.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center