Δεν κρύβει το βάρος του όταν πιεστεί, αλλά σε γενικές γραμμές το Passat GTE είναι ραφιναρισμένο, άνετο και εξαιρετικά πολιτισμένο.

Δεν κρύβει το βάρος του όταν πιεστεί, αλλά σε γενικές γραμμές το Passat GTE είναι ραφιναρισμένο, άνετο και εξαιρετικά πολιτισμένο.

Στο δρόμο: Ραφιναρισμένο και ευκολοδήγητο

24.195 Επισκέψεις στο άρθρο (11/9/2016)

Το Passat GTE ξεκινά να λειτουργεί με το πρόγραμμα της ηλεκτροκίνησης και αν δεν πατήσεις απότομα το γκάζι ή αν δεν ξεπεράσεις το όριο των 130 χλμ./ώρα κινείσαι εντελώς ηλεκτρικά. Αν πατήσεις απότομα το γκάζι ή αδειάσει η μπαταρία αυτόματα εμπλέκεται το πρόγραμμα Hybrid, λειτουργώντας ως κλασικό συμβατικό με εναλλαγή ή συνεργασία των πηγών ισχύος. 


Στο πρόγραμμα Battery Charge η φόρτιση της μπαταρίας εκτός από το φρενάρισμα γίνεται και από τον κινητήρα (η κατανάλωση αυξάνει αισθητά), ενώ το πρόγραμμα GTE έχει πιο σπορ χαρακτηριστικά με σφιχτότερη ανάρτηση, πιο άμεσο τιμόνι και full απόδοση θερμικού και ηλεκτρικού κινητήρα. Σε κάθε περίπτωση το Passat είναι ιδιαίτερα ραφιναρισμένο με πολύ χαμηλά επίπεδα θορύβου, ακόμη και όταν λειτουργεί full ο 1,4 TSI. 

Με ηλεκτροκίνηση φυσικά τα επίπεδα θορύβου στην καμπίνα είναι ανεπαίσθητα. Η σφιχτή ανάρτηση ελέγχει αποτελεσματικά το αμάξωμα και το έξτρα βάρος ελέω μπαταριών, ενώ τα φαρδιά ελαστικά προσφέρουν υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Τα παραπάνω κιλά πάντως φαίνονται όταν πιέσεις πιο πολύ με την αδράνεια να τονίζει την υποστροφή και τα συνολικά δυναμικά χαρακτηριστικά να μην φτάνουν τα επίπεδα των απλών εκδόσεων. Σε κάθε περίπτωση πάντως τα φρένα είναι εξαιρετικά και ακόμη πιο αποτελεσματικά από αυτά των άλλων Passat, που έχουμε δοκιμάσει.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD E-TRANSIT
NISSAN