Μεγαλύτερη αυτονομία κίνησης με φυσικό αέριο, αλλά και ένα νέο κινητήρα, πρόσθεσε στη γκάμα των Polo TGI και Golf TGI, η Volkswagen.

VW Polo & Golf TGI με έξτρα αυτονομία

5.615 Επισκέψεις στο άρθρο (1/2/2019)

Μεγαλύτερη αυτονομία κίνησης με φυσικό αέριο, αλλά και ένα νέο κινητήρα, πρόσφερε στα Polo TGI και Golf TGI, η Volkswagen.

Μετά το λανσάρισμα του SEAT Arona TGI και του ανανεωμένου Skoda Octavia G-TEC, ο όμιλος αλλά και η μάρκα VW αποκάλυψε σήμερα τις νέες εκδόσεις του Polo TGI και του μεγαλύτερου Golf TGI, τα οποία επωφελούνται από την κίνηση μέσω της καύσης φυσικού αερίου.
 
Υποστηριζόμενο από τον τρικύλινδρο κινητήρα 1,0 λίτρου 90 ίππων, το Polo TGI αποκτά μία τρίτη δεξαμενή φυσικού αερίου (CNG) που αποθηκεύει 16,5 λίτρα, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό λίτρων φυσικού αερίου στα 91,5. Ο αριθμός αυτός σύμφωνα με τις μετρήσεις στον νέο κύκλο δοκιμών WLTP, επιτρέπει στο γερμανικό μικρό να ταξιδέψει για 368 χιλιόμετρα καταναλώνοντας αποκλειστικά CNG.
 
Όσον αφορά το Golf TGI, έρχεται με ένα μεγαλύτερο τετρακύλινδρο κινητήρα 1,5 λίτρων, ο οποίος σύμφωνα με τη μάρκα χρειάζεται 3,5-3,6 κιλά φυσικού αερίου για κάθε 100 χιλιόμετρα που διανύει. Το εν λόγω μοτέρ ισχύς 130 ίππων, λειτουργεί με τη διαδικασία καύσης TGI Miller και χρησιμοποιεί έναν υπερσυμπιεστή που επωφελείται από τη μεταβλητή γεωμετρία της τουρμπίνας επιτρέποντας να εισέλθει περισσότερος αέρας στους κυλίνδρους. Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, το Golf TGI μπορεί να ταξιδέψει για επιπλέον 80 χλμ μέσω του φυσικού αερίου η VW υποστηρίζει πως μειώνει τις εκπομπές ρύπων στα 95 γραμ. / χλμ.   

NEO TRANSPORTER
test center