Πιο γρή-γορος και ισχυρότερος είναι ο κινητήρας του Ford Fiesta. Οι χειροκίνητες αλλαγές γίνονται μέσω ενός  διακόπτη στο πλάι του λεβιέ.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πιο γρή-γορος και ισχυρότερος είναι ο κινητήρας του Ford Fiesta. Οι χειροκίνητες αλλαγές γίνονται μέσω ενός διακόπτη στο πλάι του λεβιέ.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Προβάδισμα των EcoΒoost και DSG

61.941 Επισκέψεις στο άρθρο (23/7/2014)

Κάτω από το καπό των δύο αυτοκινήτων κρύβονται δύο μικρού κυβισμού turbo κινητήρες oι οποίοι και αρκετή δύναμη έχουν για να κινήσουν σβέλτα τα δύο μοντέλα, και οικονομικοί σε κατανάλωση είναι. Τη μάχη στα σημεία κερδίζει, όμως, ο 1.000άρης EcoΒoost του Fiesta αφενός γιατί έχει 10 ίππους και Nm επιπλέον, καθώς και καλύτερες επιδόσεις από στάση και εν κινήσει, αφετέρου είναι πιο γραμμικός και δυνατός στο ψηλότερο φάσμα των στροφών. 


Αναφορικά τώρα με την κατανάλωση και οι δύο κινητήρες είναι οικονομικοί σε συνθήκες καθημερινής οδήγησης, αλλά και απαιτητικοί όταν πιέσεις βαθύτερα το δεξί πεντάλ. Παρόλα αυτά, το Polo είναι ελάχιστα πιο οικονομικό και αυτό ίσως να οφείλεται στη λειτουργία του αυτόματου διπλοσύμπλεκτου κιβωτίου DSG, το οποίο έχει πιο βελούδινη λειτουργία και εμφανίζεται πιο γρήγορο στις χειροκίνητες αλλαγές. Σε κάθε περίπτωση πάντως, πρόκειται για δύο κινητήρια σύνολα που ορίζουν την κορυφή στην κατηγορία. 

Ο 1,2 TSI κινητήρας του VW Polo αποδίδει 90 ίππους και είναι οικονομικός στην πράξη. Γρήγορο, άμεσο και βελούδινο στις αλλαγές του το αυτόματο κιβώτιο DSG.

Ο 1,2 TSI κινητήρας του VW Polo αποδίδει 90 ίππους και είναι οικονομικός στην πράξη. Γρήγορο, άμεσο και βελούδινο στις αλλαγές του το αυτόματο κιβώτιο DSG.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO PROACE
skoda