Ελαφρώς πιο νωθρός χαμηλά ο 1,4 TDI με τα 105 άλογα σε σχέση με αυτόν των 90 ίππων, αλλά οι επιδόσεις είναι σαφώς καλύτερες.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ελαφρώς πιο νωθρός χαμηλά ο 1,4 TDI με τα 105 άλογα σε σχέση με αυτόν των 90 ίππων, αλλά οι επιδόσεις είναι σαφώς καλύτερες.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Πιο σβέλτο, χωρίς ιδιαίτερη θυσία σε κατανάλωση

36.152 Επισκέψεις στο άρθρο (28/10/2016)

Ο νέος 3κύλινδρος turbodiesel των 1,4 λτ. αποδίδει λοιπόν 105 ίππους χάρη στις επεμβάσεις στην πίεση του turbo και την χαρτογράφηση του κινητήρα. Παράλληλα η ροπή από τα 230 Nm (1.500 – 2.000 σ.α.λ.) της έκδοσης με τα 90 άλογα έχει ανεβεί στα 250 Nm (1.750 – 2.500 σ.α.λ.). Στην πράξη ο κινητήρα διατηρεί την πολιτισμένη και χωρίς ιδιαίτερους κραδασμούς λειτουργία του, δεν παρουσιάζει κάποια δυσλειτουργία, ούτε σβήνει στις χαμηλές στροφές, όπως στην αναβαθμισμένη έκδοση των 90 ίππων που έχει εφαρμοστεί τεχνική οδηγία του εργοστασίου. Αντίθετα είναι αρκούντως ελαστικός και «τραβάει» δυνατά, αν και χαμηλά δείχνει ελάχιστα πιο νωθρός σε σχέση με την έκδοση των 90 ίππων. Σε τελική ανάλυση όμως προσφέρει καλύτερες επιδόσεις (0-100 σε 10,7 δλ αντί 11,5 και 80-120 με 5η σε 12,1 αντί 14,2 δλ.). Ένα 6άρι πιο πυκνά κλιμακωμένο κιβώτιο θα τον κολάκευε περισσότερο από το 5άρι με τον καθόλα θετικό επιλογέα. Στον τομέα της οικονομίας, ο 1,4 TDI με τα 105 άλογα δεν έχει παράλογες απαιτήσεις σε καύσιμο και με μέση κατανάλωση δοκιμής στα 5,4 λτ./100 χλμ. καίει 0,3-0,4 λτ./100 χλμ παραπάνω σε σχέση με το Polo των 90 ίππων. Να σημειωθεί πως το μοντέλο της δοκιμής είχε τροχούς 16 ιντσών με ελαστικά 215/45. Στο ταξίδι και με 5,0 λτ./100 χλμ. το Polo των 105 ίππων καταφέρνει 133 χλμ./ώρα έναντι 134 χλμ./ώρα της έκδοσης με τα 90 άλογα, που μετρήθηκε με ελαστικά 185/60 R 15.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto