Χάρη στην «καλοκουρδισμένη» του ανάρτηση το πιο δυνατό up! στη γκάμα είναι ευχάριστο στην οδήγηση, χωρίς να έχει χάσει  να είναι ένα από τα κρυφά χαρτιά του.

Χάρη στην «καλοκουρδισμένη» του ανάρτηση το πιο δυνατό up! στη γκάμα είναι ευχάριστο στην οδήγηση, χωρίς να έχει χάσει να είναι ένα από τα κρυφά χαρτιά του.

Η άποψή μας

43.406 Επισκέψεις στο άρθρο (13/3/2017)

Το up! χάρη στο turbo του 1,0 TSI έγινε «αντράκι», που κινείται σβέλτα και με χάρη σε κάθε του αποστολή, είτε μέσα στην πόλη, είτε σε ένα επαρχιακό στροφολίκι. Δεν έχει την αίσθηση και την εκρητικότητα για να το πεις μίνι GTi, αλλά σε κάθε περίπτωση αξίζει τα 500 επιπλέον ευρώ σε σχέση με την έκδοση των 75 ίππων, που πάντως είναι αρκετά πιο οικονομική σε κατανάλωση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center