Ο 1,6 TDI στην περίπτωση του Golf Alltrack είναι υπερ-επαρκής σε καθημερινές συνθήκες οδήγησης, όμως και απαιτητικός σε καύσιμο λόγω τετρακίνησης και αυξημένου βάρους του μοντέλου.

Ο 1,6 TDI στην περίπτωση του Golf Alltrack είναι υπερ-επαρκής σε καθημερινές συνθήκες οδήγησης, όμως και απαιτητικός σε καύσιμο λόγω τετρακίνησης και αυξημένου βάρους του μοντέλου.

Κινητήρας: Οικονομικός για 4x4 δεδομένα

28.011 Επισκέψεις στο άρθρο (16/9/2015)

Κάτω από το καπό του Volkswagen Golf Alltrack της δοκιμής μας βρισκόταν ο νέος 1,6 TDI του γκρουπ. Αυτός αποδίδει 110 ίππους στις 3.250 σ.α.λ. και έχει 250 Nm διαθέσιμα από τις 1.500 έως τις 3.000 σ.α.λ. Στην πράξη, έχει ροπή από χαμηλά και δεν προβληματίζει σε καθημερινή χρήση (έχει ροπή πραγματικά από τις 1.500 σ.α.λ.), όμως από την άλλη δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο μιας και το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σύμφωνα με την Volkswagen σε 12,5 δλ. 


Έτσι, αν θέλεις να κινηθείς σβέλτα θα πρέπει να έχεις ψηλά τις στροφές και να παίζεις με το κιβώτιο. Αποτέλεσμα αυτού και σε συνδυασμό με την τετρακίνηση και το αυξημένο βάρος του μοντέλου η μέση κατανάλωση είναι αυξημένη. Συγκεκριμένα, ενώ στο hatchback είναι 3,8 λτ./100 χλμ., εδώ η επίσημη μέση είναι 4,7 λτ./100 χλμ., ενώ αυτή της δοκιμής κυμάνθηκε στα 6,5 λτ./100 χλμ. με προσοχή στο γκάζι.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
vw