• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το νέο VW Polo, που έχει φαρδύνει αισθητά, θυμίζει αρκετά το μεγαλύτερο Golf.

Είτε κυλάει στην εθνική, είτε στρίβει, το VW Polo με τα 115 άλογα έχει «πάτημα» και απορροφητικότητα ανάρτησης, που θυμίζουν μεγαλύτερο αυτοκίνητο.

Zoom στις λεπτομέρειες της εξωτερικής σχεδίασης του νέου VW Polo.

Zoom στις λεπτομέρειες της εξωτερικής σχεδίασης του νέου VW Polo.

Στάνταρ είναι οι ζάντες 16 ιντσών στην έκδοση με τα 115 άλογα.

Δοκιμή: VW Polo με 115 PS

Διαβάστηκε από 19285 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/5/2018

Με εμφανώς περισσότερο «νεύρο» από τη βασική έκδοση των 95 ίππων, αλλά κυρίως αποτελεσματικό φρενάρισμα, το 1.000άρι Polo με τα 115 άλογα είναι η σωστή, πλην αλμυρή, επιλογή για όποιον έχει καταλήξει στο γερμανικό μικρό.

 
What is new
- Με 1,0 TSI 115 ίππων
- Καίει 6,5 λτ./100 χλμ.
- Φρενάρει 1,5 μ. καλύτερα από το 95άρι
- Κοστίζει 16.300 ευρώ

Η έλευση του νέου VW Polo τάραξε την κατηγορία και με τον έναν και με το άλλο τρόπο. Και εξηγούμαστε. Δοκιμάζοντας την έκδοση των 95 ίππων, το μικρό της VW έκανε ξεκάθαρη την πρόθεσή του να αποτελέσει ένα μικρό Golf, τόσο από πλευράς ποιότητας, όσο και τεχνολογίας. Μας άρεσε και ο «ηρωϊκός» 1.000άρης κινητήρας της VW στην έκδοση των 95 με τη εύρυθμη, πολιτισμένη, αλλά και οικονομική λειτουργία του. Από την άλλη, το νέο Polo μας προβλημάτισε έντονα, αφού το φρενάρισμά του (μέτρηση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα) αποδείχθηκε το χειρότερο στην κατηγορία και σχεδόν 2,5 μέτρα πάνω από τον μέσο όρο. Θυμίζουμε πως η συγκεκριμένη έκδοση για λόγους κόστους είναι εξοπλισμένη με ταμπούρα στον πίσω άξονα σε αντίθεση με την «καλή» των 115 ίππων, που διαθέτει (δικαίως) δίσκους. Με την δοκιμή της συγκεκριμένης έκδοσης φαίνεται πως το Polo αποκαθιστά την… τιμή του.

Με 16.300 ευρώ
Το «χιλιάρι» Polo με τον κινητήρα των 115 ίππων είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στην κορυφαία έκδοση Highline, η οποία χαρακτηρίζεται φυσικά από την πληρότητα σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας (από στάνταρ τροχούς αλουμινίου 16 ιντσών, κλιματισμό και κορυφαίο σύστημα infotainment μέχρι Adaptive Cruise Control, αυτόματο φρενάρισμα και πίσω φώτα LED), αλλά και από το αλμυρό τίμημα: Για την έκδοση με το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο υπολογίστε λοιπόν 16.300 ευρώ, ενώ για το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων χρειάζονται 1.150 ευρώ επιπλέον (17.450 ευρώ). Το 95άρι Polo δεν προσφέρεται στην πλούσια έκδοση Highline, οπότε δεν μπορεί να υπάρξει άμεση σύγκριση. Σε σχέση με την μεσαία Comfortline η διαφορά είναι 1.600 ευρώ...

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

VOLKSWAGEN - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

  • gianni

    Ειναι της ανακλησης και αυτο; Εκεινα με τις ζωνες που λυνονται μονες τους;! Γελανε και οι πετρες για τη ποιοτητα & τους ελεγχους του γκρουπ!!!!

      21
  • kostis

    Μας έχουν ρημάξει οι Γερμανοί σιγά να μη στηρίξω και την αυτοκινητοβιομηχανία τους… μακριά…

      14
  • Tasos

    Μέση κατανάλωση 6, 5 άρα μέσα στην πόλη 8 -8, 5 με τιμή βενζίνης μέχρι το καλοκαίρι να φτάνει τα 2 ευρώ Αθήνα και 2, 5 ευρώ επαρχία, μονόδρομος τα ντίζελ πλέον.

      12
  • Kostas

    Πιστεύω ότι είναι το καλύτερο της κατηγορίας γιατί τα έχει όλα: Επιδόσεις, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά. Ο μεγάλος του αντίπαλος με μικρή διαφορά είναι το fiesta 140ps, το seat ibiza και το peugeot 208. Θα ήθελα πολύ να είχε και η ΤΟΥΟΤΑ ανταγωνιστικό turbo κινητήρα και δεν καταλαβαίνω την εμμονή της με τα ατμοσφαιρικά yaris..

      8
  • ΥΒΡΙΔΙΚΑ DIESEL...

    Από ΚΙΑ έρχονται υβριδικά diesel. Ελπίζω να τα ενεργοποιήσει ξανά και το group PSA. Είναι επίσης και στα πλάνα των Mercedes...αλλά μιλάμε για άλλα βαλάντια

      3

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Ελεύθερο Κείμενο
Κατηγορία/Υποκατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός