• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το νέο VW Polo, που έχει φαρδύνει αισθητά, θυμίζει αρκετά το μεγαλύτερο Golf.

Είτε κυλάει στην εθνική, είτε στρίβει, το VW Polo με τα 115 άλογα έχει «πάτημα» και απορροφητικότητα ανάρτησης, που θυμίζουν μεγαλύτερο αυτοκίνητο.

Zoom στις λεπτομέρειες της εξωτερικής σχεδίασης του νέου VW Polo.

Zoom στις λεπτομέρειες της εξωτερικής σχεδίασης του νέου VW Polo.

Στάνταρ είναι οι ζάντες 16 ιντσών στην έκδοση με τα 115 άλογα.

Δοκιμή: VW Polo με 115 PS

Διαβάστηκε από 28469 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/5/2018
 

Με εμφανώς περισσότερο «νεύρο» από τη βασική έκδοση των 95 ίππων, αλλά κυρίως αποτελεσματικό φρενάρισμα, το 1.000άρι Polo με τα 115 άλογα είναι η σωστή, πλην αλμυρή, επιλογή για όποιον έχει καταλήξει στο γερμανικό μικρό.

What is new
- Με 1,0 TSI 115 ίππων
- Καίει 6,5 λτ./100 χλμ.
- Φρενάρει 1,5 μ. καλύτερα από το 95άρι
- Κοστίζει 16.300 ευρώ

Η έλευση του νέου VW Polo τάραξε την κατηγορία και με τον έναν και με το άλλο τρόπο. Και εξηγούμαστε. Δοκιμάζοντας την έκδοση των 95 ίππων, το μικρό της VW έκανε ξεκάθαρη την πρόθεσή του να αποτελέσει ένα μικρό Golf, τόσο από πλευράς ποιότητας, όσο και τεχνολογίας. Μας άρεσε και ο «ηρωϊκός» 1.000άρης κινητήρας της VW στην έκδοση των 95 με τη εύρυθμη, πολιτισμένη, αλλά και οικονομική λειτουργία του. Από την άλλη, το νέο Polo μας προβλημάτισε έντονα, αφού το φρενάρισμά του (μέτρηση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα) αποδείχθηκε το χειρότερο στην κατηγορία και σχεδόν 2,5 μέτρα πάνω από τον μέσο όρο. Θυμίζουμε πως η συγκεκριμένη έκδοση για λόγους κόστους είναι εξοπλισμένη με ταμπούρα στον πίσω άξονα σε αντίθεση με την «καλή» των 115 ίππων, που διαθέτει (δικαίως) δίσκους. Με την δοκιμή της συγκεκριμένης έκδοσης φαίνεται πως το Polo αποκαθιστά την… τιμή του.

Με 16.300 ευρώ
Το «χιλιάρι» Polo με τον κινητήρα των 115 ίππων είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στην κορυφαία έκδοση Highline, η οποία χαρακτηρίζεται φυσικά από την πληρότητα σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας (από στάνταρ τροχούς αλουμινίου 16 ιντσών, κλιματισμό και κορυφαίο σύστημα infotainment μέχρι Adaptive Cruise Control, αυτόματο φρενάρισμα και πίσω φώτα LED), αλλά και από το αλμυρό τίμημα: Για την έκδοση με το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο υπολογίστε λοιπόν 16.300 ευρώ, ενώ για το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων χρειάζονται 1.150 ευρώ επιπλέον (17.450 ευρώ). Το 95άρι Polo δεν προσφέρεται στην πλούσια έκδοση Highline, οπότε δεν μπορεί να υπάρξει άμεση σύγκριση. Σε σχέση με την μεσαία Comfortline η διαφορά είναι 1.600 ευρώ...

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

VOLKSWAGEN POLO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • gianni

    Ειναι της ανακλησης και αυτο; Εκεινα με τις ζωνες που λυνονται μονες τους;! Γελανε και οι πετρες για τη ποιοτητα & τους ελεγχους του γκρουπ!!!!

      21
  • περισσότερα σχόλια

Alfa Romeo Giulia Veloce Vs VW Arteon

Δοκιμή: Νέο Kia Rio 1,0 λτ. με 120 PS

Έρχεται νέο Volvo C60;

Νέο Fiat Tipo Sport

Η κίνηση στους δρόμους

Γεμίσαμε premium και ξεμείναμε από φθηνά αμάξια;

Παραπάνω λεφτά για άλογα, ή αυτόματο;

Στρες στο τιμόνι: Πως το καταπολεμώ;

Ξέρεις να οδηγάς turbo;

95άρα ή 100άρα βενζίνη;

Ακούς θόρυβο όταν έχεις νεκρά;

Μπορείς να οδηγήσεις turbo;

Coupe SUV αντικαθιστά το Volvo V40

Πρώτες εικόνες της ανανεωμένης Skoda Superb

Νέο Audi A1 Allroad σε δοκιμές εξέλιξης (+video)

MEGA Αφιέρωμα: 25 χρόνια AutoΤρίτη

Κάντε αναφορά: Δείτε ποια αυτοκίνητα είναι ΦΕΤΟΣ για κλωτσιές

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

RENAULT: Total Care 5+ Aπολαύστε τη φροντίδα Renault με συνολικό όφελος έως και 30%

CITROEN: Ποδαρικό με Reverse Sales

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 14.990€

PEUGEOT: Eπιλεγμένα μεταχειρισμένα σαν καινούρια έως 2/2

περισσότερα »