To προσθιοκίνητο Scirocco R είναι αδιαμφισβήτητα πολύ γρήγορο και εντυπωσιάζει με τον τρόπο που περνάει τους 280 ίππους του στο δρόμο.

To προσθιοκίνητο Scirocco R είναι αδιαμφισβήτητα πολύ γρήγορο και εντυπωσιάζει με τον τρόπο που περνάει τους 280 ίππους του στο δρόμο.

Οδική συμπεριφορά: Αποτελεσματικό και πολιτισμένο

(4/6/2016)

Το Scirocco R συνεχίζει όπως και ο προκάτοχός του να αποτελεί την πιο δυνατή πρόταση στην γκάμα της 
Volkswagen και «παρά» τα 280 άλογα του κινητήρα του η οδική του συμπεριφορά κρίνεται σπορ αλλά πολιτισμένη. Η ανάρτηση είναι σφιχτή σε ρύθμιση ωστόσο σε ελάχιστες περιπτώσεις κοπανάει καθιστώντας το έτσι πρακτικό και σε καθημερινές ανάγκες ή στην κάλυψη μεγάλων αποστάσεων με ταχύτητα και σχετική άνεση. Το πλαίσιο είναι σε θέση να διαχειριστεί με ευκολία τους 280 ίππους και σε κάθε περίπτωση το προσθιοκίνητο Scirocco εμπνέει ασφάλεια στην κίνησή του, ευχαριστώντας τον οδηγό που θα βρεθεί πίσω από το τιμόνι του. Η συμπεριφορά του κρίνεται ελαφρώς -και υπό συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης- υποστροφική, με το ηλεκτρονικό μπλοκέ XDS και το ESP να φροντίζουν για την επαναφορά της τάξης. Σε καλό δρόμο, τα παραπάνω συστήματα δεν αποτελούν απλά συστήματα ασφάλειας, αλλά υποβοήθησης, δίδοντας στον οδηγό την δυνατότητα να εκμεταλλευθεί στο έπακρο το καλοστημένο πλαίσιο του Scirocco R. Έτσι, θα κινηθεί ταχύτατα σε φιδίσιες διαδρομές παρουσιάζοντας εξαιρετικά υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και ουδέτερα χαρακτηριστικά κίνησης γενικά, ενώ ακόμα και σε υπερβολές του οδηγού του, όλες οι αντιδράσεις κάνουν την εμφάνισή τους προοδευτικά και ελέγχονται εύκολα. Το μπροστινό δεν «ακούει» στην είσοδο όπως στις παραδοσιακές GΤi κατασκευές και το πίσω μέρος, αν και δείχνει να ελαφραίνει στα «άσε» με 
τιμόνι, τελικά ποτέ δεν μπαίνει στο παιχνίδι, καθιστώντας σαφές ότι η
Volkswagen ήθελε και από το Scirocco R να αποτελεί ένα φιλικό για όλους αυτοκίνητο. Ακόμα κι έτσι όμως, η αίσθηση θα μπορούσε να είναι καλύτερη και ιδίως όσον αφορά στο τιμόνι, αφού εκείνο έχει λίγο τεχνητά βαριά αίσθηση. Αλλο ένα στοιχείο που συμπληρώνει  με τη σειρά του την οδική συμπεριφορά του Scirocco R, είναι το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων DSG το οποίο προσφέρει καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με το χειροκίνητο και μέσω του ήχου του στις αλλαγές εξιτάρει και τονίζει την σπορ του υπόσταση. Αν είχε και μια επιλογή που θα προσέφερε στον οδηγό πλήρη αυτονομία για το πότε και που θα αλλάξει σχέση θα ήταν ένα πραγματικό διαμάντι. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
vw