Γεμάτος παντού και εύηχος είναι ο 2λιτρος TSI κινητήρας του Scirocco R με τους 280 ίππους εξασφαλίζοντας κορυφαίες επιδόσεις, αλλά καίει αρκετά, ιδιαίτερα υπό πίεση.

Γεμάτος παντού και εύηχος είναι ο 2λιτρος TSI κινητήρας του Scirocco R με τους 280 ίππους εξασφαλίζοντας κορυφαίες επιδόσεις, αλλά καίει αρκετά, ιδιαίτερα υπό πίεση.

Κινητήρας - Κιβώτιο: ΜοτεRούκλα

(4/6/2016)

Ο δίλιτρος κινητήρας του ανανεωμένου Volkswagen Scirocco R αποδίδει 15 ίππους παραπάνω από του προκάτοχου μοντέλου, φτάνοντας έτσι τους 280 ίππους. Η ροπή παρέμεινε στα ίδια επίπεδα και είναι της τάξης των 350 Nm, διαθέσιμα από τις 2.500 σ.α.λ. με σταθερή καμπύλη μέχρι τις 5.000 σ.α.λ. Το μοτέρ αυτό εντυπωσιάζει με τα λειτουργικά του χαρακτηριστικά και τις σπορ προδιαγραφές του, όντας ελαστικός με πολύ καλή απόκριση από χαμηλά και δυνατός και γεμάτος σε όλο το φάσμα περιστροφής του. Η μέγιστη τιμή της ισχύος αποδίδεται στις 6.000 σ.α.λ με το ανέβασμά του μέχρι εκεί να είναι αρκετά γραμμικό και να μην διαταράσσει έτσι το Scirocco R σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς. Οι επιδόσεις όπως είναι λογικό είναι κορυφαίες με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται με χρήση Launch Control σε 5,5 δλ. με το DSG και την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG έχει 6 σχέσεις και διαθέτει 3 προγράμματα λειτουργίας (Drive, Sport, manual). Οι αλλαγές στην πρώτη περίπτωση γίνονται πιο ομαλά και σε πιο χαμηλές στροφές ενώ στην θέση Sport το κιβώτιο αντιδρά πιο γρήγορα κάνοντας kickdown σε κάθε πίεση του πεντάλ του γκαζιού και πραγματοποιεί τις εναλλαγές πιο άμεσα. Στην χειροκίνητη λειτουργία και πάλι το κιβώτιο είναι άμεσο, όμως παίρνει περισσότερες πρωτοβουλίες από ότι πρέπει για manual. H κατανάλωση είναι μειωμένη σε σχέση με το παρελθόν και σε πραγματικές συνθήκες ανέρχεται περίπου στα 12,0 λτ./χλμ. με προσεκτική οδήγηση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center