Εσωτερικό: Νεανικό και όμορφο χωρίς διαφορές σε χώρους
55.404 Επισκέψεις στο άρθρο (5/3/2017)
Το ανανεωμένο εσωτερικό του up! και σε αυτή την έκδοση, δείχνει και είναι πιο σύγχρονο αισθητικά αφήνοντας στο παρελθόν τον λιτό διάκοσμο. Η κεντρική κονσόλα σε σχήμα πολυγώνου κερδίζει τις εντυπώσεις αισθητικά, περιλαμβάνοντας το ηχοσύστημα και το πάνελ του συστήματος ψύξης/θέρμανσης. Πάνω από εκείνο η υποδοχή για smartphone δίνει την ευκαιρία να έχεις ένα σύστημα πολυμέσων μέσα από το κινητό σου, κατεβάζοντας φυσικά το σχετικό application της Volkswagen. Μοναδική διαφορά σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις του up! είναι το διαφορετικό όργανο μέτρησης των καυσίμων. Η ποιότητα κατασκευής είναι και πάλι υψηλή παρά τη χρήση σκληρών αποκλειστικά πλαστικών, ενώ τόσο το φινίρισμα όσο και η συναρμολόγηση βρίσκονται σε πολύ υψηλά στάνταρ για τα δεδομένα της κατηγορίας. Οι χώροι δεν μεταβάλλονται καθόλου και είναι πολύ καλοί για τα δεδομένα των μίνι ενώ ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 251 λίτρων και ικανοποιεί τόσο με τον όγκο όσο και με το σχήμα του.
Μόνο ο δείκτης του διπλού καυσίμου αλλάζει στο εσωτερικό του eco up!
Οποιος πιστευει οτι καιει 2.5 ευρω στα 100χλμ δηλαδη 0.025 το χλμ ας το παρει. Αθηνα Θεσσαλονικη με 12.5 ευρω καλο ε; Ενταξη νομιζω πως γράφεται οτι να ναι
Πάντως εγώ που το πήρα πρόσφατα μεταχειρισμένο έχω πάθει πλάκα!Μέσα στην πόλη οδηγώντας σβέλτα (με προσπεράσεις και γκάζια που έχει γιατί είναι ελαφρύ) καίει 4 κιλά δηλαδή περίπου τρισημιση ευρώ τα 100 χλμ.Ενω Αττική οδό και εθνική με 120χλμ την ώρα 3κιλα δηλαδή 2,7 ευρώ στα 100 χλμ...Έχει και πιο αναπαυτικό κάθισμα από το Μερσεντές Α160 που έχουμε....
Θα ήθελα να ρωτήσω αν τα "συμβατικά"UP φοράνε ακριβός τον ίδιο κινητήρα με αυτά που έχουν φυσικό αέριο ,ώστε στο μελoν να είναι εύκολη η μετατροπή τους ,σε διπλου καυσιμου
Επίσης θα ήθελα να ξέρω αν βγαίνει ακόμα το croos up
Οποιος πιστευει οτι καιει 2.5 ευρω στα 100χλμ δηλαδη 0.025 το χλμ ας το παρει. Αθηνα Θεσσαλονικη με 12.5 ευρω καλο ε; Ενταξη νομιζω πως γράφεται οτι να ναι
Πάντως εγώ που το πήρα πρόσφατα μεταχειρισμένο έχω πάθει πλάκα!Μέσα στην πόλη οδηγώντας σβέλτα (με προσπεράσεις και γκάζια που έχει γιατί είναι ελαφρύ) καίει 4 κιλά δηλαδή περίπου τρισημιση ευρώ τα 100 χλμ.Ενω Αττική οδό και εθνική με 120χλμ την ώρα 3κιλα δηλαδή 2,7 ευρώ στα 100 χλμ...Έχει και πιο αναπαυτικό κάθισμα από το Μερσεντές Α160 που έχουμε....
άρα οι υποψήφιοι αγοραστές του up! να ξεχάσουν τις προσπεράσεις και να χρησιμοποιούν το ΚΤΕΛ για εκτός πόλης
Θα ήθελα να ρωτήσω αν τα "συμβατικά"UP φοράνε ακριβός τον ίδιο κινητήρα με αυτά που έχουν φυσικό αέριο ,ώστε στο μελoν να είναι εύκολη η μετατροπή τους ,σε διπλου καυσιμου Επίσης θα ήθελα να ξέρω αν βγαίνει ακόμα το croos up
Απάντηση: To Cross Up! δεν βγαίνει ακόμα. Για την άλλη σας απορία, είναι καλύτερο να ρωτήσετε σε κάποιον αντιπρόσωπο VW για να σας απαντήσει επακριβώς
To eco up βγάζει άνετα 3€ τα 100 χιλ. Μιλαω απο προσωπική εμπειρία. Στην πολη δεν του φαίνεται η ελλειψη δύναμης για ταξιδια ομως χρειάζεται υπομονη