• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η Volvo κυκλοφορεί ήδη κάποια plug-inυβριδικά και τώρα θέλει να πάει στο επόμενο βήμα που είναι η παραγωγή πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων.

Μέχρι το 2025 η Volvo θέλει να έχει επιτύχει πωλήσεις 1 εκατ. ηλεκτρικών οχημάτων.

Volvo EV μαζικής παραγωγής

Διαβάστηκε από 1336 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/4/2017

Η Volvo έχει ως στόχο μέχρι το 2025 να έχει πουλήσει ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά οχήματα και για να τα καταφέρει ξεκινάει από το 2019 τη μαζική παραγωγή ενός ηλεκτρικού το οποίο θα κατασκευάζεται στην Κίνα μιας και πρόκειται για τη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών παγκοσμίως.

 
Η Volvo στην έκθεση της Σαγκάης ανακοίνωσε ότι από το 2019 θα προχωρήσει σε μαζική παραγωγή ενός πλήρως ηλεκτρικού μοντέλου το οποίο θα κατασκευάζεται στην Κίνα αλλά θα διατίθεται σε παγκόσμια κλίμακα.

Το μοντέλο αυτό θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα CMA (Compact Modular Architecture) την οποία χρησιμοποιούν το νέο XC60 καθώς και κάποια μοντέλα των σειρών 40 και 60.

Νωρίτερα μέσα στο 2017 η Volvo και η Geely (η Κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία στην οποία ανήκει η Volvo) ανακοίνωσαν ότι το συγκεκριμένο ηλεκτρικό θα έχει 100 kWh μπαταρία και ότι η αυτονομία θα φτάνει τα 402 χλμ. Δεν υπάρχει ακόμα κάποια ονομασία για το συγκεκριμένο μοντέλο αλλά οι τιμές στις Η.Π.Α. θα κυμαίνονται μεταξύ 35.000$ και 40.000 $ (32.521-37.167 ευρώ). Η Volvo σκοπεύει να δημιουργήσει μια πλήρη γκάμα πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων με ιπποδυνάμεις που θα ξεκινούν από τους 134 ίππους και θα φτάνουν τους 603 ίππους. Βέβαια, πρέπει να βιαστεί αν θέλει να πετύχει το στόχο του ενός εκατομμυρίου ηλεκτρικών μέχρι το 2025. Η Κίνα επελέγη ως χώρα παραγωγής επειδή είναι η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών παγκοσμίως. Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών στη χώρα θα μπορούσαν να αυξηθούν περαιτέρω καθώς η κυβέρνηση εφαρμόζει πολύ αυστηρές πολιτικές ώστε να μειωθεί η μόλυνση του αέρα. Η κυβέρνηση της χώρας αυτή τη στιγμή επιθυμεί μέχρι το 2030 το 40% των αυτοκινήτων που θα κυκλοφορούν να είναι ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά ή οχήματα με κυψέλες καυσίμου το οποίο μεταφράζεται σε 15.2 εκατομμύρια οχήματα.