• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η Toyota μόλις παρουσίασε το νέο της υβριδικό σύνολο με κινητήρα 2,0 λτ., ενώ ολοένα και περισσότερες εταιρείες αναμένεται να μπουν στον χορό των μοτέρ τέτοιου κυβισμού.

Ώρα να κοπούν τα χαράτσια στα 2λιτρα

Διαβάστηκε από 10283 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/4/2018

Γιατί είναι τώρα η ώρα τα δίλιτρα να απαλλαγούν από τα χαράτσια;

 
Γιατί είναι τα 2.000 κυβικά τόσο σημαντικά σήμερα; Και γιατί η υπερφορολόγησή τους στην Ελλάδα έρχεται σε αντίθεση με τις εξελίξεις στην αυτοκίνηση; Τα δίλιτρα πρέπει να χάσουν τα χαράτσια τους και να γίνουν ξανά προσιτά. Γιατί;

Η Ελλάδα είναι η μόνη Ευρωπαϊκή χώρα όπου ο κυβισμός των αυτοκινήτων είναι το πρώτο τεχνικό χαρακτηριστικό που εμφανίζεται στη λίστα. Είναι η μόνη δυτική χώρα που έχει τον κυβισμό στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας. Είναι η μόνη χώρα που έχει φόρο πολυτελείας και τεκμήρια διαβίωσης με βάση τον κυβισμό και είναι η μόνη χώρα που έχει de facto απαγόρευση στα δίλιτρα με όλα αυτά τα χαράτσια.

Όμως ο κινητήρας των 2.000 κυβικών επιστρέφει και είναι κλειδί στις εξελίξεις των επόμενων ετών. Βλέπεις η ηλεκτροκίνηση πλέον είναι αναπόφευκτη. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι ικανός να παράγει υψηλή ροπή από μηδέν στροφές, δεν είναι όμως τόσο ικανός στον τομέα της ιπποδύναμης. Δεν είναι τυχαίο ότι τα υβριδικά μοντέλα συνδυάζουν ροπάτους ηλεκτροκινητήρες με ατμοσφαιρικά μοτέρ βενζίνης. Και αυτή η τάση θα συνεχιστεί. Όμως οι απαιτήσεις έχουν αυξηθεί.

Στα επόμενα χρόνια, όπου τα ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα θα κυριαρχήσουν, η απόδοση του βενζινοκινητήρα θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα υψηλή. Η Mazda ήδη κάνει χρήση 2λιτρου κινητήρα ακόμη και για χαμηλές αποδόσεις 120 ίππων στα μικρομεσαία της. Το μοτέρ αυτό είναι άνετο, έχει πολύ χαμηλές τριβές και δεν καίει τίποτε.

Η Toyota παρουσίασε το δικό της δίλιτρο μοτέρ που έχει μόνο του την ίδια αποδοτικότητα με το υβριδικό σύνολο του Prius. Όμως έχει ανάγκη τα 2.000 κυβικά, και έτσι υβριδικά αυτοκίνητα με δίλιτρους βενζινοκινητήρες θα είναι πολύ συνηθισμένα στα επόμενα χρόνια, ακόμη και σε μικρότερα αυτοκίνητα.

Όταν η τεχνολογία είναι αναγκαία, δεν μπορεί να φορολογείται με φόρο πολυτελείας, να αποτελεί τεκμήριο και να έχει 50% τέλος ταξινόμησης. Τα δίλιτρα μοτέρ είναι αναπόσπαστο μέρος της επόμενης γενιάς μοντέλων, υβριδικών και συμβατικών, που πετυχαίνουν πολύ χαμηλές καταναλώσεις. Μοντέλων που παρά τα 2.0 λίτρα τους μπορεί να είναι μέχρι και μικρά σε διαστάσεις. Τα δύο λίτρα πρέπει να απαλλαγούν από την τριτοκοσμική μεταχείριση που έχουν στην Ελλάδα.

Το θέμα είναι, θα πεισθεί το δημόσιο να κάνει τις αλλαγές; Και αν τελειώσει η υπερφορολόγηση, θα πεισθεί η αγορά να τα προτιμήσει; Ή θα ζει στον τρόμο της εκ νέου υπερφορολόγησης όπως έγινε στο παρελθόν; Εσείς τι λέτε; Θα αγοράσετε 2λιτρο για χαμηλή κατανάλωση; Ή θα φοβάστε την εφορία;

 

NONPAPER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

  • πανοπουλος παναγιωτης

    Αν απαλλαγουν τα 2λιτρα απο ολες τις επιβαρυνσεις,100% θα αυξηθουν τα εσοδα του κρατους και φυσικα ο κοσμος θα αποκτησεις πιο οικονομικα και ασφαλη αυτοκινητα,λογω της εξ αντικειμενου καλυτερης τεχνικα κατασκευης τους.Κοινο μυαλο απαιτειται και βασικα χωρις κομμουνιστικες προκαταληψεις.

      20
  • ΧΡΗΣΤΟΣ

    Με το χέρι στην καρδιά σίγουρα ναι! Θα αγόραζα 2λιτρο για να είναι άνετο και για χαμηλή κατανάλωση. Με την ψυχρή λογική προφανώς όχι! Κι αυτό γιατί δυστυχώς οι κυβερνήσεις (όλες) του κράτους στο οποίο ζούμε και αγαπάμε, έχουν το αυτοκίνητο ως μέσον για την είσπραξη εύκολων, και σίγουρα ανόητων φόρων, για να μην πω ότι το έχουν ως μέσον τιμωρίας προς τους πολίτες.

      19
  • latvala

    Ας τελειωσει το παραμυθι των δανειστων καποια στιγμη.Οπως ειπαν και αλλοι σχολιαστες,ελληνικες κυβερνησεις(απο ελληνες ψηφοφορους),αποφασιζουν για τα 2λιτρα και για ολα τα υπολοιπα.

      16
  • Kostafunk

    Μια ζωη αυτη η χωρα θελει να βγαζει τον προιπολογισμο του κρατους απο τα αυτοκινητα!!Τα τελη αμα τα ανεβασουν ξερουν οτι θα πανε να δοσουνε πινακιδες !Ε και καλα τωρα οποιος εχει 2 λιτρο ειναι εφοπλιστης και πρεπει να πληρωσει τςς τι νομιζεις !!Η αδικια ειναι οτι για πολυ λιγα κυβικα εκατοστα σε βαζει να πληρωσεις 350 ευρω παραπανω !!! Τι να πω ?? και αυτο δεν τους φτανει βαλε και φορο χαχαχα ακουσων ακουσων πολυτελειας πωωωωπω τιλερε φιλε μου !!! και μετα εχει και επιδορπιο ναι καλα ακουτε ενα ωραιο τεκμηριο διαβιωσης καραμελε να γλυφεις τα χερια σου !! Καλα με τα τεκμηρια το εχουνε παρατραβηξει ,σπιτι,αυτοκινητο,πισινα,παιδια,σκυλια οχι ακομα αλλα το σκεφτονται !!Την ιδια την αδικια την εχει και στης μηχανες.Μια μηχανη μεχρη 786cc εχει 55 ευρω και μετα σε αμεσος παει στα διπλα 120 Ευρο !! Που κολλαει αυτο ?? παντος φετος εδωσα την πινακιδα απο το ΤDM 900 μου στην εφορια να μου την κανει αερα :) θα την παρω πισο τωρα τελους του μηνα !! Εγω εχασα? δεν εβγαλα 5 μηνες ασφαλεια !!!Ετσι και αυτοι με τοσα χαρατσια νομιζουν τοι θα κερδισουν αλλα τελικα χανουν και μαλιστα πολλα !!!

      13
  • Στάθης

    Το θέμα είναι να πέσουν οι φόροι και τα τέλη στα δίλιτρα, αλλά αυτό να μην έχει άλλες συνέπειες, όπως π.χ. να επιβάλλουν φόρους και τέλη με βάση την ιπποδύναμη, αντί τον κυβισμό. Αυτό διότι πολλοί έχουν βγάλει μεγάλες ιπποδυνάμεις, από χαμηλά κυβικά, με τούρμπο και έτσι αν τα αυτοκίνητα φορολογηθούν με βάση την ιπποδύναμη, θα έλθουν τα πάνω κάτω στην πιάτσα και πολλοί θα την πατήσουν.

      12
  • MIΧΑΗΛ

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΚΥΝΗΓΟΥΝ ΤΑ 2ΛΙΤΡΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΑΝΕΤΑ. (ΔΙΟΤΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΟ ΤΩΝ ΚΥΒΙΚΩΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ). ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΔΟΥΣ 600ρακια ΕΩΣ 1400ρακια ΠΟΥ ΑΓΚΟΜΑΧΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΗΦΟΡΙΚΗ, ΜΕ 4-5 ΑΤΟΜΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ.

      11
  • jnb5877

    Kostis, να με συμπαθ'ας φίλε αλλά λες αρλούμπες, εννοείς ότι όποιος έχει ένα δίλιτρο δεκαετίας είναι πλούσιος και πρέπει να πληρώνει γιατί κάποτε πραγματοποίησε ένα του όνειρο αλλά όποιος έχει 1600 κ.ε. διετίας είναι φτωχός ; Τελικά καλά μας κάνουν διότι υπάρχουν πρόβατα που τρώνε αμάσητες τις μπάλες με το σανό, το κακό είναι ότι την πληρώνουν και άλλοι που διαθέτουν νοημοσύνη άνω του μέσου όρου.Ποιοί δανειστές άνθρωπε μου και σε ποιά χώρα της Ευρώπης ισχύουν αυτά που πρεσβεύεις ;Έλεος πιά.Διαβάστε , γι΄ αυτό υπάρχει το διαδίκτυο, μην πιστεύετε ότι σας σερβίρουν.......

     
  • Χρήστος S

    Ευσεβείς πόθοι....Στην Ελλάδα, οτιδήποτε πάνω από 1300, δεν συμφέρει από καμία άποψη. Ευτυχώς τώρα με τις τουρμπίνες, βλέπουμε και λίγη ροπούλα σε αυτά τα κυβικά.

     
  • Kostis

    Καταρχήν δεν αποφασίζει το δημόσιο αλλά οι δανειστές. Επιπλέον, αν μειωθεί το χαράτσι στα δίλιτρα (απίθανο κατά τη γνώμη μου), τότε η φορολογία θα "επιμεριστεί" ανάλογα στους χαμηλότερους κυβισμούς οπότε θα επιβαρυνθούν τα φτωχότερα στρώματα. Δε μοιάζει δίκαιο.

     

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα