• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Εσείς πως βλέπετε μια αγγελία για βελτιωμένο αυτοκίνητο;

Χάνει ή κερδίζει αξία ένα «φτιαγμένο» αμάξι;

Διαβάστηκε από 7437 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/7/2017

Ένα «φτιαγμένο» αμάξι πουλιέται το ίδιο εύκολα με ένα «μαμά»; Μήπως οι βελτιώσεις διώχνουν επίδοξους αγοραστές; Εσείς τι λέτε;

 
Το πήρες γρήγορο και το έκανες ακόμη πιο γρήγορο. Το έψαξες, το μελέτησες, το δοκίμασες το μέτρησες και το έκανες θηρίο. Και τώρα το πουλάς. Περιμένεις να πάρεις τα λεφτά σου πίσω; Ή μήπως να μην το πλησιάζει κανείς στη θέα όλων των βελτιώσεων;
 
Εσείς πως βλέπετε μια αγγελία για βελτιωμένο αυτοκίνητο; Για κάποιους ίσως να ακούγεται ως τρελή ευκαιρία, αφού θα αποκτήσουν όλα όσα με κόπο κάποιος άλλος κατάφερε: να χτίσει ένα θηρίο.  Η βελτίωση εξάλλου δεν είναι εύκολη υπόθεση, και σίγουρα δεν είναι φθηνή υπόθεση.
 
Για κάθε κατεβατό με αυτοκόλλητα κάτω από τον εξωτερικό καθρέφτη του οδηγού έχει δαπανηθεί μία μικρή περιουσία, εξάλλου, και αυτός που τα πλήρωσε τα θέλει πίσω. Και τα περιμένει. Εξάλλου στα μάτια τα δικά του η βελτίωση που πέτυχε έχει αυξήσει την αξία του αυτοκινήτου του.
 
Και πως αλλιώς να το δει, αφού το πήρε 180-200 άλογα και το έχει φτάσει 280-320. Πως να το δει όταν το πήρε με διπίστονες δαγκάνες και κάτι μικρούς δίσκους και τώρα το αυτοκίνητο φορά εξαπίστονες εμπρός διπίστονες πίσω με διάτρυτους δίσκους και κόκκινες δαγκάνες. Ζάντες από 911 Turbo S και λάστιχα που το ένα κοστίζει όσο δύο μισθοί ανθυπολοχαγού. Το αυτοκίνητο πάνω του έχει πολύ χρήμα. Και πολύ γκάζι.
 
Όμως στα μάτια του αγοραστή, το αυτοκίνητο αυτό μπορεί να δείχνει μία τελείως διαφορετική εικόνα. Μία εικόνα που να λέει “μην πλησιάζεις”. Από τη μία οι πειραματισμοί μπορεί να μην έχουν τελειώσει, τα προβλήματα να μην έχουν λυθεί και η αξιοπιστία να είναι παντελώς άγνωστη. Ποιός θα αγόραζε πειραματόζωο για κατοικίδιο;
 
Από την άλλη ένα αυτοκίνητο με τόση βελτίωση σίγουρα κάπου θα έπρεπε να αποδείξει τις ικανότητές του. Που σημαίνει ότι κάποιος το έχει πάει στο όριο για πολύ περισσότερες ώρες απΆότι θα ευχαριστούσε έναν πιθανό δεύτερο ιδιοκτήτη. Το αυτοκίνητο φωνάζει πως έχει “δουλευτεί”. Δεν είναι ότι καλύτερο.
 
Ποιός λοιπόν θα αγοράσει και θα πληρώσει τη διαφορά που ζητάει ο πωλητής για τη βελτίωση; Κάποιος που του αρέσει η βελτίωση, θα πεις, αλλά η βελτίωση είναι σαν τις συλλογές: θες να την κάνεις μόνος σου, όχι να την πάρεις έτοιμη. Οπότε κανείς θα κοιτάξει ένα “μαμά” μοντέλο κι ας έχει τα μισά άλογα από ένα βελτιωμένο.
 
Συμφωνείτε; Νομίζετε πως τα λεφτά που πάνε σε βελτίωση τα παίρνει κανείς πίσω στη μεταπώληση; Και τελικά διευκολύνουν ή δυσκολεύουν την πώληση δεύτερο χέρι; Εσείς θα αγοράζατε ένα βελτιωμένο αυτοκίνητο; Τι λέτε;
 

 
  • Νίκος

    Μακριά από τα βελτιωμένα..πρέπει να είσαι πολύ αφελής (στην Ελλάδα του σήμερα) για να πιστέψεις ότι η βελτίωση έγινε σωστά και από τους κατάλληλους ειδικούς, αλλά μετά από τόσα λεφτά που έδωσε ο ιδιοκτήτης του (ή λέει ότι έδωσε) για να το βελτιώσει, αντί να το χαρεί βελτιωμένο, τελικά το πουλάει. Πέραν του ότι σχεδόν κάθε βελτίωση για αύξηση λ.χ. ιπποδύναμης (που είναι και η συχνότερη βελτίωση), κατά κανόνα συνεπάγεται μικρότερη ζωή για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου...

      15
  • Χρήστος S

    Εξαρτάται για τι βελτίωση μιλάμε. Αν είναι μόνο αισθητική, καμιά ζαντουλα, εξάτμιση κτλ, δεν με χαλάει. Αν από το αρχικό αμάξι έχει μείνει μόνο το σασί, εννοείται πως εγώ τουλάχιστον, δεν πλησιάζω. Δεν έχω καμία όρεξη να πληρώνω αμαρτίες άλλων....Στην τελική αν θέλω γρήγορο, το παίρνω εργοστασιακό. Αυτοί που κάνουν βελτιώσεις στα αμάξια τους, καλά κάνουν, αλλά ξέρουν από πρίν ότι πέραν της ικανοποίησης που τους δίνει, ουσιαστικά πετάνε τα λεφτά τους. Δεν πρόκειται να τα πάρουν, ούτε από την πώληση του αυτοκινήτου, αλλά ούτε και από την ασφαλιστική σε περίπτωση ατυχήματος.....

      4
  • Kostas

    Ποτέ μεταχειρισμένο βελτιωμένο. Η θέα του και μόνο σε προϊδεάζει ότι είναι ταλαιπωρημένο μηχανικά από το κάτοχό του που συχνά πυκνά το ζόριζε

      3
  • Στάθης

    Θα ήθελα να προσθέσω ότι ο υποψήφιος αγοραστής ενός βελτιωμένου αυτοκινήτου, μπορεί με τη βοήθεια του πωλητή, αν είναι σωστός και τίμιος, να πάρει πληροφορίες, για όλα όσα αφορούν τις συγκεκριμένες βελτιώσεις, που έγιναν στο αυτοκίνητο, απευθυνόμενος στο συνεργείο, που έκανε όλες αυτές τις βελτιώσεις, όπου θα ενημερωθεί πλήρως, για όλες τις λεπτομέρειες και στη συνέχεια μπορεί να ελέγξει τη σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου, πηγαίνοντας το σε συνεργείο της επιλογής του. Αν ο πωλητής, ή το συνεργείο αρνηθεί αυτή τη διαδικασία, τότε κάτι δεν πάει καλά και ο αγοραστής μπορεί να απορρίψει αυτή την αγορά. Μην ξεχνάμε ότι στην Ελληνική αγορά υπάρχουν πολλοί αξιόλογοι βελτιωτές, που κάνουν άριστη δουλειά και αντιμετωπίζουν απόλυτα σωστά τον πελάτη. Επίσης ο βελτιωτής που είναι σωστός, θα ήθελε να έχει πελάτη και το νέο αγοραστή του αυτοκινήτου. Αυτούς τους βελτιωτές θέλουμε να υποστηρίζουμε και όχι τους ανεύθυνους.

      2
  • Στάθης

    Εγώ είμαι φανατικός οπαδός των βελτιώσεων κυρίως στον κινητήρα, φρένα και ανάρτηση. Θα αγόραζα ευχαρίστως ένα βελτιωμένο αυτοκίνητο, διότι έτσι και αλλοιώς θα προχωρούσα εγώ στη βελτίωση του και θα ξόδευα πολλά περισσότερα. Οπωσδήποτε αυτός που πουλάει ένα βελτιωμένο αυτοκίνητο, ποτέ δεν θα πάρει πίσω όλα όσα ξόδεψε, αλλά αυτό δεν πειράζει και τόσο πολύ, διότι εν τω μεταξύ, έχει απολαύσει ένα γρήγορο αυτοκίνητο και αυτό αξίζει πολλά.

      1