
Χωρίς χειμερινά ελαστικά, η οδήγηση σε χιόνι σημαίνει σχεδόν μηδενική πρόσφυση. Απαγορεύεται ο πανικός και επιβάλλεται η σκέψη πριν από κάθε κίνηση. Θεωρείται αυτονόητο πως η ταχύτητα κίνησης πρέπει να είναι μειωμένη και οι αποστάσεις από τα προπορευόμενα οχήματα αρκετά μεγάλες (τριπλάσιες του κανονικού). Καλό θα είναι να έχει κανείς τα φώτα πορείας αναμμένα, ειδικά αν χιονίζει. Απαλές και ήρεμες θα πρέπει να είναι και οι κινήσεις των ποδιών στα σχετικά πεντάλ, αλλά και στο τιμόνι. Το θρυλικό αυγό (και μάλιστα ωμό) πρέπει να υπάρχει πάντα ανάμεσα στο πόδι και στο πεντάλ, ενώ φρενάρουμε με ίσιους τροχούς πριν την στροφή και όχι μέσα σε αυτή. Το ABS ενδεχομένως να αυξήσει την απόσταση ακινητοποίησης, αλλά μας δίνει την δυνατότητα ελιγμών, αφού το τιμόνι «ακούει» όταν οι τροχοί δεν είναι μπλοκαρισμένοι.
Βασικά, αν δεν υπάρχει λόγος, καλό είναι να μην οδηγεί κάποιος άσκοπα στο χιόνι, ειδικά αν δεν είναι αρκετά έμπειρος.
Το ξεχώρισαν παγκόσμια, θα το λατρέψεις κι εσύ
Νέα Audi Q4 e-tron & Q4 e-tron Sportback
PEUGEOT: Με μοτέρ κάθε λογής για όλα τα γούστα
Ford: Νέο Εxplorer Plug-in Hybrid
Η ΜΙΝΙ φρέσκαρε το John Cooper Works
Δοκιμή: Νέο Citroen C4 C-Cross
Στην Ελλάδα η «καυτή» Ford Mustang Mach 1 (+τιμή)
Τα μεταχειρισμένα με το μεγαλύτερο όφελος Σήμερα
Ψάχνεις Συνεργείο; Βρες το καλύτερο κοντά σου!
Ψάχνεις οικονομικά Ανταλλακτικά; Δες-Βρες!
Αλλάζεις λάστιχα; Δες-Βρες & Προσφορές!
Eπιλεγμένοι! Car Dealers & Genuine Service.
Ψάχνεις Προιόντα ή Αξεσουάρ αυτοκινήτου. Δες