
Κίνηση με προσθιοκίνητο
Στις ευθείες, το προσθιοκίνητο αυτοκίνητο συμπεριφέρεται καλύτερα από ένα πισωκίνητο, λόγω του αυξημένου βάρους που έχει στον εμπρόσθιο άξονα.
Όμως, σε ανηφορικό δρόμο το αυτοκίνητο πιθανότατα να γλιστράει. Σε κατηφόρα θα πρέπει να επιλέξετε 1η σχέση στο κιβώτιο και να σηκώσετε λίγες σκάλες το χειρόφρενο, ώστε να φρενάρουν ομαλά οι πίσω τροχοί.
Σε βενζίνη, diesel, Plug-in και ηλεκτρικό το νέο Peugeot 308;
Μετά το 2024 ο ερχομός της ηλεκτρικής Mercedes C-Class
Οι υποψήφιοι για το Women's World Car Of The Year
Bρε άσε κάτω το κινητό στα 370+χλμ./ώρα!
Ανακοινώθηκε η πρεμιέρα του Hyundai Bayon
Έως και σήμερα (26/2) τέλη κυκλοφορίας και πινακίδες
Το νέο Nissan Qashqai «ντύθηκε» Nismo
Το VW T-Roc R έφτασε τα 475 άλογα!
Οι ιδιοκτήτες των Ι.Χ. αγνοούν το «check engine»
Τα μεταχειρισμένα με το μεγαλύτερο όφελος Σήμερα
Ψάχνεις καλό & οικονομικό Συνεργείο; Δες εδώ!
Με 1 κλίκ, στην πόρτα σου. Βρες Ανταλλακτικά.
Αλλάζεις Λάστιχα; Mπες-Βρες και Προσφορές!