• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οδήγηση σε χιόνι και πάγο

Οδήγηση σε χιόνι και πάγο

13.947 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/2/2015

Κίνηση με προσθιοκίνητο
Στις ευθείες, το προσθιοκίνητο αυτοκίνητο συμπεριφέρεται καλύτερα από ένα πισωκίνητο, λόγω του αυξημένου βάρους που έχει στον εμπρόσθιο άξονα.
Όμως, σε ανηφορικό δρόμο το αυτοκίνητο πιθανότατα να γλιστράει. Σε κατηφόρα θα πρέπει να επιλέξετε 1η σχέση στο κιβώτιο και να σηκώσετε λίγες σκάλες το χειρόφρενο, ώστε να φρενάρουν ομαλά οι πίσω τροχοί. 


Κίνηση με πισωκίνητο
Σε ευθείες, το πισωκίνητο όχημα παρουσιάζει αστάθεια και χρειάζεται επιπλέον προσοχή του προσθιοκίνητου. Όσον αφορά στις ανωφέρειες και στις κατωφέρειες, ισχύουν τα αντίθετα από ό,τι στα προσθιοκίνητα. Αντίθετα, στις κατηφόρες οι πίσω τροχοί δεν έχουν το βάρος που χρειάζονται, ώστε να πατάνε καλά και να διατηρούν την πρόσφυση. Η λύση είναι να τοποθετήσετε κάποιο βαρύ αντικείμενο στο χώρο αποσκευών. 

Κίνηση με τετρακίνητο
Τα οχήματα που έχουν κίνηση και στους τέσσερις τροχούς παρουσιάζουν καλύτερη συμπεριφορά στο χιόνι, σε σχέση με τα άλλα δύο συστήματα μετάδοσης.
Αυτό, βέβαια, δε σημαίνει ότι μπορούμε να υπερβούμε τα όρια, ενώ αν χρειαστεί, τοποθετούμε αλυσίδες, κατά προτίμηση στους εμπρόσθιους τροχούς, όπου και ενεργεί το σύστημα διεύθυνσης.