Yaris Cross: Πως θα «λυγίσει» Γάλλους & Γερμανούς;

9.762 Επισκέψεις στο άρθρο (18/9/2021)

Σίγουρα μοιράζεται περισσότερα από απλά το όνομά του με το μικρό best seller της Toyota, κάτι που κάνει το Yaris Cross να είναι βασικά ένα μικρότερο C-HR με ακόμα πιο «περιπετειώδες» DNA.

Αν κάτι είναι κοινό μεταξύ του Yaris και του νέου μικρού SUV της Toyota, τότε είναι το πρώτο συνθετικό του ονόματος, και αυτό για να δώσει στον ανταγωνισμό να ξέρει τι να περιμένει.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Η αγαπημένη παροιμία της Toyota φαίνεται πως είναι το «γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος». Μπορεί με τα υβριδικά να ήταν πρώτη και με απόσταση, όμως σε ό,τι αφορά τα μοντέλα της γκάμας της, η Toyota δεν βιάζεται να κάνει το πρώτο βήμα. Έτσι το C-HR, το μικρομεσαίο SUV της μάρκας, άργησε, αλλά σάρωσε και συνεχίζει να σαρώνει σε πωλήσεις.

Το ίδιο ετοιμάζεται να κάνει και το Yaris Cross, που παρά το όνομά του, η σχεδιαστική του ταυτότητα είναι κοινή όχι με το μικρό της μάρκας, αλλά με τα SUV της Toyota, και κυρίως το μεσαίο RAV4. Μοντέλο με το οποίο μοιράζεται και το πάτωμά του, αν και αυτή η δήλωση είναι λίγο παραπλανητική.

Αυτό γιατί η Toyota κάνει πλέον χρήση μιας κοινής πλατφόρμας για όλα της τα μοντέλα, από το μικρότερο Yaris και τώρα το Yaris Cross, μέχρι τα RAV4 και τα αμερικανικά της (μεγαλύτερα) μοντέλα. Και μαζί με τη πλατφόρμα η Toyota κάνει χρήση και της τεχνολογίας self-charging, υβριδικά που σε αντίθεση με τα Plug-in υβριδικά που φορτίζουν (και) από την πρίζα του δικτύου, φορτίζουν μόνα τους, από τον κινητήρα τους.

Έτσι και το υβριδικό Yaris Cross θα έχει τον 1.500άρη κινητήρα που είτε κινεί τους τροχούς μέσω του κιβωτίου ταχυτήτων, είτε φορτίζει εξ΄ ολοκλήρου την μπαταρία για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση (με σβηστό μοτέρ), κάτι που καμία άλλη μάρκα δεν μπορεί να κάνει αυτή τη στιγμή.

Με τιμές από 17.470 ευρώ στη συμβατική και 20.320 ευρώ στην υβριδική του έκδοση, το Yaris Cross ζορίζει λίγο πολύ το γαλλικό και το γερμανικό κατεστημένο, που παρά (κυρίως) τα 2008 και Captur για το πρώτο και τα T-Roc, T-Cross και Puma (σ.σ. ναι, είναι Ford, αλλά κατασκευάζεται στη Γερμανία, οπότε έχει κάπως γερμανικό DNA) για το δεύτερο, δεν έχουν τη δυναμική, ούτε και φυσικά το όνομα Yaris, στη γκάμα τους. Σκεφτείτε ότι το Yaris Cross ξεκινάει με γκολ από τα αποδυτήρια έχοντας ήδη περίπου 1.600 προπαραγγελίες στην Ελλάδα, οι περισσότερες εκ των οποίων από ιδιώτες.

Με την Toyota να ισχυρίζεται πως το βασικό κληροδότημα του Yaris στο Cross είναι η εκμετάλλευση των εσωτερικών διαστάσεων για χώρους, είναι πολύ πιθανό το νέο μικρό τους SUV να φιγουράρει μαζί με το μικρό Toyota στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων. Μην ξεχνάτε άλλωστε πως το Yaris είναι πρώτο σε πωλήσεις, ανεξαρτήτως κατηγορίας, στην Ελλάδα τα τελευταία 8 χρόνια.

Εσύ πως το βλέπεις; Είναι το Yaris Cross η απάντηση σε Γάλλους και Γερμανούς που περίμενες; Και, τελικά, είναι αυτό που θες σε ένα μικρό SUV, δηλαδή συμπαγείς διαστάσεις και χώροι, αλλά και τεχνολογία που κανείς άλλος σήμερα δεν προσφέρει; Τι λες;

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
test center