Το μοντέλο, που ίδρυσε ουσιαστικά την κατηγορία των οχημάτων ελεύθερου χρόνου πίσω στο 1994, είναι διαθέσιμο στην τρέχουσα γενιά του και σε υβριδική έκδοση. Φέρει κινητήρα 2,5 λτ. και η συνδυαστική απόδοση του υβριδικού συστήματος κίνησης είναι 197 άλογα, στοιχείο που καθιστά τη συγκεκριμένη έκδοση την πιο ισχυρή που πάτησε ποτέ σε ευρωπαϊκό έδαφος. Έτσι τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε σε 8,3 δλ. Το σημαντικό είναι πως η εργοστασιακή μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 4,9 Λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 115 γρ./χλμ Η μπαταρία 204 ενοτήτων νικελίου - μετάλλου υδριδίου είναι τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα ενώ εκεί βρίσκεται και ένας δεύτερος ηλεκτροκινητήρας 68 ίππων για τις τετρακίνητες εκδόσεις, ο οποίος κινεί τον πίσω άξονα και λειτουργεί εντελώς ανεξάρτητα από το υπόλοιπο υβριδικό σύνολο.
Παγκοσμιες πωλησεις 2017: 1η θεση Toyota 8.713.629, 2η θεση VW (ΟΧΙ VW GROUP!) 6.832.840!
Σε γκρουπ παλι δεν σας συμφερει διοτι το VW Group (VW, Audi, Seat, Skoda, Lamborghini, Porche, Bentley, Bugatti) εκανε 10.413.355 και βγαινει και καλα πρωτο. Αν γκρουπαρουμε ομως μονο 3 ιαπωνικες μαρκες οπως την 1η Toyota, την 4η Honda (5.162.598) και την 5η Nissan (5.142.398) φτανουμε στις 19.018.625 πωλησεις! Οταν μιλανε τα νουμερα καθε σχολιο ειναι περιττο.
Ποια ρεκόρ σπάει η Toyota; Εδώ βγήκε το καινούργιο Golf πλάκα κάνεις; Που ξέρουν αυτοί στην Ιαπωνία από αυτοκίνητα.... χαχαχαχαχα!!!!!
Τους γλεντάει καλά η Toyota!!!
Ενα μεγαλο μπραβο στους Ιαπωνες που εχουν οικολογικη συνειδηση και εχουν μειωσει με την πρωτοποριακη υβριδικη (και την υδρογονοκινητη προσφατα) τεχνολογια τους το φαινομενο του θερμοκηπιου οταν καποιοι βορειοι σκαρφιζονται κομπινες για να καμουφλαρουν τις μετρησεις των ρυπογονων αυτοκινητων τους. Οσο για το design σαρωνουν τα βραβεια σχεδιασης διεθνως λογω του συνδυασμου υψηλης τεχνολογιας και αισθητικης οταν οι βορειοι εχουν μεινει ακομα στην εποχη των παγετωνων.
Οτι και να λενε μερικοί που μισουν τα ιαπωνικά αυτοκίνητα για τρεις δεκαετίες οι ιαπωνικές εταιρείες καναν παρτι 1970-2000 οπως ειπε σε ενα ντοκιμαντέρ που έκανε ο Jeremy Clarkson. Οπότε I''ll be back motherfuc.......s.
Συμφωνώ με τον "Ηλίας 10/01/2018, 01:06" ανασχετικός παράγοντας είναι το ιδιόμορφος εξωτερικός σχεδιασμός των αυτοκινήτων. Σε κάτι πιο "κλασσικό" θα πουλούσαν περισσότερο τουλάχιστον στην Ευρώπη.
Ελπίζω να μην μείνει πίσω στην ψηφιακή εποχή. Στην Αμερική κράζουν την Toyota γιατί είναι η μόνη εταιρεία που δεν υποστηρίζει το Android Auto. Αυτό κάνει την multimedia οθόνη του αυτοκινήτου προέκταση του κινητού σου . Π.χ το google maps του κινητού σου απεικονίζεται στο αυτοκίνητο. Η Toyota έχει δικό της αστείο app και σε χρεώνει για το navigation και τα updates.
Παγκοσμιες πωλησεις 2017: 1η θεση Toyota 8.713.629, 2η θεση VW (ΟΧΙ VW GROUP!) 6.832.840! Σε γκρουπ παλι δεν σας συμφερει διοτι το VW Group (VW, Audi, Seat, Skoda, Lamborghini, Porche, Bentley, Bugatti) εκανε 10.413.355 και βγαινει και καλα πρωτο. Αν γκρουπαρουμε ομως μονο 3 ιαπωνικες μαρκες οπως την 1η Toyota, την 4η Honda (5.162.598) και την 5η Nissan (5.142.398) φτανουμε στις 19.018.625 πωλησεις! Οταν μιλανε τα νουμερα καθε σχολιο ειναι περιττο.
Ποια ρεκόρ σπάει η Toyota; Εδώ βγήκε το καινούργιο Golf πλάκα κάνεις; Που ξέρουν αυτοί στην Ιαπωνία από αυτοκίνητα.... χαχαχαχαχα!!!!! Τους γλεντάει καλά η Toyota!!!
Ενα μεγαλο μπραβο στους Ιαπωνες που εχουν οικολογικη συνειδηση και εχουν μειωσει με την πρωτοποριακη υβριδικη (και την υδρογονοκινητη προσφατα) τεχνολογια τους το φαινομενο του θερμοκηπιου οταν καποιοι βορειοι σκαρφιζονται κομπινες για να καμουφλαρουν τις μετρησεις των ρυπογονων αυτοκινητων τους. Οσο για το design σαρωνουν τα βραβεια σχεδιασης διεθνως λογω του συνδυασμου υψηλης τεχνολογιας και αισθητικης οταν οι βορειοι εχουν μεινει ακομα στην εποχη των παγετωνων.
Οτι και να λενε μερικοί που μισουν τα ιαπωνικά αυτοκίνητα για τρεις δεκαετίες οι ιαπωνικές εταιρείες καναν παρτι 1970-2000 οπως ειπε σε ενα ντοκιμαντέρ που έκανε ο Jeremy Clarkson. Οπότε I''ll be back motherfuc.......s.
Συμφωνώ με τον "Ηλίας 10/01/2018, 01:06" ανασχετικός παράγοντας είναι το ιδιόμορφος εξωτερικός σχεδιασμός των αυτοκινήτων. Σε κάτι πιο "κλασσικό" θα πουλούσαν περισσότερο τουλάχιστον στην Ευρώπη.
Ελπίζω να μην μείνει πίσω στην ψηφιακή εποχή. Στην Αμερική κράζουν την Toyota γιατί είναι η μόνη εταιρεία που δεν υποστηρίζει το Android Auto. Αυτό κάνει την multimedia οθόνη του αυτοκινήτου προέκταση του κινητού σου . Π.χ το google maps του κινητού σου απεικονίζεται στο αυτοκίνητο. Η Toyota έχει δικό της αστείο app και σε χρεώνει για το navigation και τα updates.
Ρε πάνο, στα υβριδικά είναι πρώτη, στις συνολικές πωλήσεις η vw την ξεπέρασε, χαλάρωσε με το κόλλημα.
Δεν βλέπεται κανένα από τα πέντε. Κακάσχημα όλα τους. Πιο άσχημα δεν γίνονται.