Με 60% των πωλήσεων του μικρομεσαίου χάτσμπακ Toyota Auris, η υβριδική έκδοση αποτελεί μια «πράσινη» οικογενειακή πρόταση με λογικό κόστος. Όπως όλες οι υβριδικές εκδόσεις της Toyota, το Auris ξεχωρίζει οπτικά από τις μπλε λεπτομέρειες και το λογότυπο Hybrid. Χρησιμοποιεί 1,8 λτ. κινητήρα βενζίνης, ο οποίος λειτουργεί σε κύκλο Ατκινσον και συνεργάζεται φυσικά με ηλεκτροκινητήρα και αυτόματο κιβώτιο eCVT. H συνδυαστική ισχύς είναι 136 ίπποι. Σε πραγματικές συνθήκες και σύμφωνα με τις μετρήσεις μας η κατανάλωση είναι 5,4 λτ./100 χλμ. (η χαμηλότερη στην κατηγορία των βενζινοκίνητων μικρομεσαίων). Η εργοστασιακή κατανάλωση είναι 3,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 79 γρ./χλμ.
Kαι σε στέισον Το Auris HSD είναι διαθέσιμο και σε στέισον βάγκον έκδοση για όσους οικογενειάρχες ή χομπίστες αναζητούν την αντίστοιχη πρακτικότητα. Η εργοστασιακή κατανάλωση είναι επίσης 3,5 λτ./100 χλμ, αλλά οι εκπομπές CO2 είναι ελάχιστα αυξημένες (81 γρ./χλμ.) λόγω παραπάνω κιλών.
"Τα υβριδικά Toyota προσφέρονται με 10ετή εγγύηση για την μπαταρία του συστήματος κίνησης HSD."
Παγκοσμιες πωλησεις 2017: 1η θεση Toyota 8.713.629, 2η θεση VW (ΟΧΙ VW GROUP!) 6.832.840!
Σε γκρουπ παλι δεν σας συμφερει διοτι το VW Group (VW, Audi, Seat, Skoda, Lamborghini, Porche, Bentley, Bugatti) εκανε 10.413.355 και βγαινει και καλα πρωτο. Αν γκρουπαρουμε ομως μονο 3 ιαπωνικες μαρκες οπως την 1η Toyota, την 4η Honda (5.162.598) και την 5η Nissan (5.142.398) φτανουμε στις 19.018.625 πωλησεις! Οταν μιλανε τα νουμερα καθε σχολιο ειναι περιττο.
Ποια ρεκόρ σπάει η Toyota; Εδώ βγήκε το καινούργιο Golf πλάκα κάνεις; Που ξέρουν αυτοί στην Ιαπωνία από αυτοκίνητα.... χαχαχαχαχα!!!!!
Τους γλεντάει καλά η Toyota!!!
Ενα μεγαλο μπραβο στους Ιαπωνες που εχουν οικολογικη συνειδηση και εχουν μειωσει με την πρωτοποριακη υβριδικη (και την υδρογονοκινητη προσφατα) τεχνολογια τους το φαινομενο του θερμοκηπιου οταν καποιοι βορειοι σκαρφιζονται κομπινες για να καμουφλαρουν τις μετρησεις των ρυπογονων αυτοκινητων τους. Οσο για το design σαρωνουν τα βραβεια σχεδιασης διεθνως λογω του συνδυασμου υψηλης τεχνολογιας και αισθητικης οταν οι βορειοι εχουν μεινει ακομα στην εποχη των παγετωνων.
Οτι και να λενε μερικοί που μισουν τα ιαπωνικά αυτοκίνητα για τρεις δεκαετίες οι ιαπωνικές εταιρείες καναν παρτι 1970-2000 οπως ειπε σε ενα ντοκιμαντέρ που έκανε ο Jeremy Clarkson. Οπότε I''ll be back motherfuc.......s.
Συμφωνώ με τον "Ηλίας 10/01/2018, 01:06" ανασχετικός παράγοντας είναι το ιδιόμορφος εξωτερικός σχεδιασμός των αυτοκινήτων. Σε κάτι πιο "κλασσικό" θα πουλούσαν περισσότερο τουλάχιστον στην Ευρώπη.
Ελπίζω να μην μείνει πίσω στην ψηφιακή εποχή. Στην Αμερική κράζουν την Toyota γιατί είναι η μόνη εταιρεία που δεν υποστηρίζει το Android Auto. Αυτό κάνει την multimedia οθόνη του αυτοκινήτου προέκταση του κινητού σου . Π.χ το google maps του κινητού σου απεικονίζεται στο αυτοκίνητο. Η Toyota έχει δικό της αστείο app και σε χρεώνει για το navigation και τα updates.
Παγκοσμιες πωλησεις 2017: 1η θεση Toyota 8.713.629, 2η θεση VW (ΟΧΙ VW GROUP!) 6.832.840! Σε γκρουπ παλι δεν σας συμφερει διοτι το VW Group (VW, Audi, Seat, Skoda, Lamborghini, Porche, Bentley, Bugatti) εκανε 10.413.355 και βγαινει και καλα πρωτο. Αν γκρουπαρουμε ομως μονο 3 ιαπωνικες μαρκες οπως την 1η Toyota, την 4η Honda (5.162.598) και την 5η Nissan (5.142.398) φτανουμε στις 19.018.625 πωλησεις! Οταν μιλανε τα νουμερα καθε σχολιο ειναι περιττο.
Ποια ρεκόρ σπάει η Toyota; Εδώ βγήκε το καινούργιο Golf πλάκα κάνεις; Που ξέρουν αυτοί στην Ιαπωνία από αυτοκίνητα.... χαχαχαχαχα!!!!! Τους γλεντάει καλά η Toyota!!!
Ενα μεγαλο μπραβο στους Ιαπωνες που εχουν οικολογικη συνειδηση και εχουν μειωσει με την πρωτοποριακη υβριδικη (και την υδρογονοκινητη προσφατα) τεχνολογια τους το φαινομενο του θερμοκηπιου οταν καποιοι βορειοι σκαρφιζονται κομπινες για να καμουφλαρουν τις μετρησεις των ρυπογονων αυτοκινητων τους. Οσο για το design σαρωνουν τα βραβεια σχεδιασης διεθνως λογω του συνδυασμου υψηλης τεχνολογιας και αισθητικης οταν οι βορειοι εχουν μεινει ακομα στην εποχη των παγετωνων.
Οτι και να λενε μερικοί που μισουν τα ιαπωνικά αυτοκίνητα για τρεις δεκαετίες οι ιαπωνικές εταιρείες καναν παρτι 1970-2000 οπως ειπε σε ενα ντοκιμαντέρ που έκανε ο Jeremy Clarkson. Οπότε I''ll be back motherfuc.......s.
Συμφωνώ με τον "Ηλίας 10/01/2018, 01:06" ανασχετικός παράγοντας είναι το ιδιόμορφος εξωτερικός σχεδιασμός των αυτοκινήτων. Σε κάτι πιο "κλασσικό" θα πουλούσαν περισσότερο τουλάχιστον στην Ευρώπη.
Ελπίζω να μην μείνει πίσω στην ψηφιακή εποχή. Στην Αμερική κράζουν την Toyota γιατί είναι η μόνη εταιρεία που δεν υποστηρίζει το Android Auto. Αυτό κάνει την multimedia οθόνη του αυτοκινήτου προέκταση του κινητού σου . Π.χ το google maps του κινητού σου απεικονίζεται στο αυτοκίνητο. Η Toyota έχει δικό της αστείο app και σε χρεώνει για το navigation και τα updates.
Ρε πάνο, στα υβριδικά είναι πρώτη, στις συνολικές πωλήσεις η vw την ξεπέρασε, χαλάρωσε με το κόλλημα.
Δεν βλέπεται κανένα από τα πέντε. Κακάσχημα όλα τους. Πιο άσχημα δεν γίνονται.