Έτσι είναι εσωτερικά ένα υδρογονοκίνητο Toyota Mirai.

Έτσι είναι εσωτερικά ένα υδρογονοκίνητο Toyota Mirai.

Υδρογόνο ή μπαταρία; Προτιμάς να «γεμίζεις» ή να «φορτίζεις»;

3.939 Επισκέψεις στο άρθρο (20/7/2022)

Σου ακούγεται καλύτερα η ιδέα του να «καις» υδρογόνο αντί να φορτίζεις μπαταρίες; Μήπως η Toyota έχει τη σωστή λύση;

Η ηλεκτροκίνηση έχει αντίπαλο!

Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι η μόνη  «πράσινη» λύση στο πρόβλημα της ρύπανσης. Το υδρογόνο υπόσχεται δύο διαφορετικές πραγματικότητες, μία ως υποκατάστατο μπαταρίας στα ηλεκτρικά, και μία ως υποκατάστατο βενζίνης με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Μήπως είναι καλύτερα;
 
Σκέψου έναν κόσμο με το υδρογόνο να είναι η πηγή ενέργειας στο αυτοκίνητο. Σε αυτόν τον κόσμο υπάρχουν δύο ειδών αυτοκίνητα. Αυτά που το διασπούν για να παράγουν ρεύμα, αντί για μπαταρία, και αυτά που το «καίνε», αντί για βενζίνη.
 
Η υδρογονοκίνηση μπορεί να καλύψει και τις δύο ανάγκες. Από τη μία, οχήματα που παράγουν ηλεκτρισμό τα ίδια, και έτσι μπορούν με ένα υγρό καύσιμο, να κινούνται αθόρυβα, με όλα τα προτερήματα της ηλεκτροκίνησης, τόσο σε απόδοση όσο και επίδοση.
 
Από την άλλη μπορεί ως  «καύσιμο» να αντικαταστήσει τη βενζίνη, για όσους θέλουν το αυτοκίνητό τους να έχει κινητήρα, και να λειτουργεί όπως ένα συμβατικό μοτέρ, με ότι αυτό συνεπάγεται στην εμπειρία οδήγησης.
 
Με δεδομένο ότι σήμερα η ηλεκτροκίνηση έχει δημιουργήσει αρκετές αντιπάθειες λόγω της διαφορετικής εμπειρίας οδήγησης, η λύση του υδρογόνου ακούγεται ιδανική. Δεν είναι περίεργο που η Toyota και άλλοι κατασκευαστές επιμένουν πως το υδρογόνο είναι η οριστική λύση, και όχι η μπαταρία. Ο ίδιος ο επικεφαλής της Toyota, με εμφανίσεις του σε ένα αγωνιστικό Corolla με μοτέρ υδρογόνου, έχει δείξει την επιμονή της μάρκας, και οι τεράστιες επενδύσεις σε έρευνα και εξέλιξη δείχνουν πόσο η Toyota πιστεύει στο υδρογόνο.
 
Όμως το υδρογόνο δεν είναι τόσο εύκολο. Η παραγωγή του είναι ακόμη δύσκολη, και παρότι η πρώτη ύλη, το νερό της βροχής και της θάλασσας, είναι άφθονη και αέναη, η διαδικασία απομόνωσής του, συσκευασίας και μεταφοράς του είναι και ασύμφορη αλλά και όχι ιδιαίτερα φιλική με το περιβάλλον. Όσο αυτά τα εμπόδια παραμένουν, το υδρογόνο στέκεται στο περιθώριο των εξελίξεων.
 
Είναι όμως η λύση; Εσύ θα προτιμούσες ένα αυτοκίνητο που  «καίει» υδρογόνο αντί να έχει μπαταρία; Είναι αυτή η «πράσινη» λύση καλύτερη από τη μπαταρία; Τι λες;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

NEO PROACE
NISSAN