• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Συγκεκριμένα, η Ε.Ε αναμένει ότι όλα τα καινούρια αυτοκίνητα που θα βγαίνουν στους δρόμους από το 2020 θα παράγουν κατά μ.ο 95 γραμ.CO2/χλμ.

Ζητούν βοήθεια oι εταιρείες για τις εκπομπές C02

Διαβάστηκε από 1479 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/4/2018

Ξεκάθαρος ότι είναι δύσκολο έως απίθανο να καταφέρουν οι εταιρείες να εναρμονιστούν με τα νέα όρια C02 είναι ο Eric Jonnaert, επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA). Δείτε τι ζητούν.

 
Την πρόθεση των ευρωπαϊκών κατασκευαστών αυτοκινήτων να μην αμφισβητήσουν τα πρόστιμα που μπορεί να τους τεθούν, αν δεν μπορέσουν να αρμονιστούν με τα νέα όρια που έχει θέσει η Ε.Ε για τις εκπομπές C02 από το 2020, εξέφρασε ο επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), κ. Eric Jonnaert. Συγκεκριμένα, η Ε.Ε περιμένει ότι όλα τα καινούρια αυτοκίνητα που θα βγαίνουν στους δρόμους από το 2020 θα παράγουν κατά μ.ο 95 γραμ.CO2/χλμ, πολύ χαμηλότερα από το τωρινό μ.ό που υπολογίζεται στα 130 γραμ.CO2/χλμ.

Σύμφωνα με το Jonnaert, η μείωση των πωλήσεων του diesel και οι σχεδόν ανύπαρκτές επενδύσεις σε υποδομές που μπορούν να υποστηρίξουν την φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αποτελούν πρωταρχικοί παράγοντες γιατί οι εταιρείες δεν θα μπορέσουν να εναρμονιστούν με τα νέα όρια. Ο ίδιος σημείωσε σχετικά: « Κατ αρχάς, αν και υπάρχει σαν ιδέα, εμείς ως τομέας δεν θέλουμε να αναστείλουμε τα πρόστιμα όταν αυτά έρθουν, ωστόσο  προσπαθούμε να τονίσουμε πως δεν έχει τεθεί ο ίδιος στόχος για τις χώρες. Μας έχει ζητηθεί να εναρμονιστούμε με τα νέα όρια αλλά αυτό δεν έχει ζητηθεί από τις χώρες. Αυτό δεν είναι σωστό».
 
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του PSA Group, κ. Carlos Tavares μέσω δηλώσεων του, όχι μόνο έχει ζητήσει την αναβολή όλων των προστίμων μέχρι οι κυβερνήσεις να φτιάξουν επαρκή δίκτυα φόρτισης για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά προειδοποίησε ακόμα ότι αν τελικά οι αυτοκινητοβιομηχανίες κληθούν να πληρώσουν όλα αυτά τα υπέρογκα πρόστιμα, είναι πολύ πιθανό στο μέλλον οι κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες, που εντωμεταξύ θα έχουν κάνει μεγάλα βήματα στην ηλεκτροκίνηση, να πάρουν τα σκήπτρα από τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες.
Ο ίδιος ο Jonnaert δήλωσε πως «ένα τέτοιο ενδεχόμενο είναι πλέον πολύ πιθανό» ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι πολλές εταιρείες στην Ευρώπη έχουν θορυβηθεί από την απόκτηση του 10% της Daimler από την κινέζικη Geely.

Εσείς τι πιστεύετε; Πρέπει να δοθεί περίοδος χάριτος στις εταιρείες για να φτάσουν τα νέα όρια της Ε.Ε;
 

 

ΔΙΕΘΝΗ NEA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

  • Χρήστος S

    Το θέμα είναι αν τα όρια αυτά είναι εφικτό να πιαστούν από κινητήρες εσωτερικής καύσης. Γιατί τελικά αποδεικνύεται πως δεν περιορίζεται στους ντίζελ το πρόβλημα. Επίσης αν είναι εφικτό, με τι κόστος. Γιατί αν είναι να μην υπάρχει μικρομεσαίο αμάξι κάτω απο 25χιλιάρικα για να βγει η ζημιά με τόσα συστήματα που θα ενσωματώνει μόνο και μόνο για να πιάσει τα όρια, καλά κρασιά. Ήθελα να ξερα, αυτοί που καθορίζουν τα όρια ρύπων, έχουν καθόλου γνώσεις μηχανολογίας ή απλα πετάνε ενα νούμερο και όποιον πάρει ο χάρος;

     
  • loukia

    Δεν είναι σώφρων, κ.τ.λ. κάποιοι, κάποιος να έχουν, έχει ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ.- Στην συγκεκριμένη περίπτωση η Κίνα... ας προβεί σε εξορθολογισμό, κ.τ.λ. ΟΛΟΚΛΗΡΗ η Ευρώπη, ώστε να μην ΜΕΙΝΕΙ ΠΙΣΩ ΣΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ...

     

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα