Το Scala είναι ένα μοντέλο που έλειπε από την γκάμα της Skoda και ήρθε την κατάλληλη στιγμή για να καλύψει το κενό.

Το νέο Scala λανσάρει ένα νέο στιλιστικό προφίλ για τη φίρμα.

Η μεγάλη κάθετη μάσκα και τα ευμεγέθη τριγωνικά φώτα με τεχνολογία LED εμπρός και πίσω κάνουν τη διαφορά..

Ξεχωρίζει το μαύρο τζάμι που κατεβαίνει έως χαμηλά στην πόρτα του χώρου αποσκευών.

Πρώτη δοκιμή: Νέο Skoda Scala

112.769 Επισκέψεις στο άρθρο (7/7/2019)

Octavia στα μικρομεσαία… Η Skoda θέλει να επαναλάβει την επιτυχία της Octavia, με το νέο Scala. Το πρώτο της «αυθεντικό» μικρομεσαίο που χτυπάει στην καρδιά της κατηγορίας είναι εδώ!


Το Scala είναι ένα μοντέλο που έλειπε από την γκάμα της Skoda όμως ήρθε την κατάλληλη στιγμή για να καλύψει αυτό το κενό. Μπορεί ουσιαστικά να αντικαθιστά το Rapid, όμως αυτό δεν ήταν ποτέ μικρομεσαίο μοντέλο αλλά ένα μικρό με μεγάλους χώρους. Το Scala λοιπόν μπαίνει στην καρδιά της κατηγορίας από άποψη διαστάσεων (σ.σ. μήκος 4.362 χλστ.), όμως το βασικότερο είναι πως εκτός από το ότι αποτελεί μια φρέσκια γενικά πρόταση, λανσάρει και ένα νέο στιλιστικό προφίλ για τη φίρμα. Αρα αυτομάτως οι δεσμοί του με το Rapid κόβονται.

Αντίθετα θέλει και καταφέρνει να κρατήσει δεσμούς με το best seller της Skoda, την Octavia και φυσικά φιλοδοξεί να ακολουθήσει την επιτυχημένη συνταγή που θέλει αναλογικά με τις διαστάσεις της, μεγάλους χώρους και εξαιρετικό Value for money. Για να πετύχει αυτά τα δύο χαρακτηριστικά, βασίστηκε σε μια επιμηκυμένη εκδοχή της πλατφόρμας MQB A0 του ομίλου (που χρησιμοποιεί για τα μικρότερα μοντέλα) και όχι στην MQB που βασίζονται τα άλλα μικρομεσαία αυτού (Golf, Leon κλπ). Ας δούμε όμως τι σημαίνει αυτό και πως τελικά είναι το νέο μικρομεσαίο της Skoda, στην κορυφαία του έκδοση με τον 1,5 λτ. TSI κινητήρα των 150 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται αποκλειστικά με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG των 7 σχέσεων.

Εμφάνιση: Ένα μακρύ χάτσμπακ...
Το νέο Skoda Scala φέρνει έναν αέρα σχεδιαστικής αλλαγής μαζί του για όλη την γκάμα της Skoda. Μπορεί τελικά οι επιρροές από το πρωτότυπο Skoda Vision RS που παρουσίασε πριν από αυτό η Skoda, να είναι λιγότερες από τις αναμενόμενες, αρκούν όμως για να διαμορφώσουν ένα καλαίσθητο συνολικά προφίλ άσχετα αν δεν στηρίζεται στις κλασικές φόρμες και αναλογίες των χάτσμπακ μοντέλων της κατηγορίας. Ξεχωρίζει για την μεγάλη κάθετη μάσκα και τα ευμεγέθη τριγωνικά φώτα με τεχνολογία LED εμπρός και πίσω, αλλά και το μαύρο τζάμι που κατεβαίνει έως χαμηλά στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Στα πλαϊνά του διαθέτει έντονες ακμές οι οποίες, αν και χαρίζουν δυναμική στο αμάξωμα, δεν μπορούν να κρύψουν το αυξημένο μήκος, ενώ αυτό είναι κάτι που είναι περισσότερο αντιληπτό στο τελευταίο κομμάτι του αμαξώματος, με μεγάλο πίσω φινιστρίνι και 870 χλστ. απόσταση από το κέντρο του τροχού μέχρι το τέλος του προφυλακτήρα, παραπέμποντας σε στέισον βάγκον όχημα. Την «αναστάτωση» στο μάτι, έρχεται να διορθώσει η μικρή κλίση της οροφής στο πίσω μέρος, βάζοντας τα πράγματα στη θέση τους. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda