ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Peugeot 2008 Hybrid με 136 PS - Mild hybrid αντί για diesel

 Σχολιάστε 
53.083 Επισκέψεις στο άρθρο (28/7/2024)
Δοκιμή: Peugeot 2008 Hybrid 136 e-DCS6 - Με mild hybrid αντί για diesel
8 Φωτογραφίες »

Δοκιμή: Peugeot 2008 Hybrid 136 e-DCS6 - Με mild hybrid αντί για diesel

- Έχει έξτρα ηλεκτρικό μοτεράκι 29 ίππων, που βοηθά τον 1,2 turbo βενζίνης στις εκκινήσεις
- Στην πόλη καίει 25% λιγότερο, αν και έχει 6 άλογα παραπάνω από το 1,2 turbo των 130 PS (6,6 λτ./100 χλμ. αντί 9 λτ.)
- To mild hybrid συνδυάζεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που για πρώτη φορά αποκτά το 2008
- Δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και είναι μόλις 500 ευρώ ακριβότερο από το αυτόματο 2008 1,2 turbo 130 PS στην ίδια έκδοση Allure

Έχει έξτρα ηλεκτρικό μοτεράκι 29 ίππων, που βοηθά τον 1,2 turbo βενζίνης στις εκκινήσεις

Το ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης του Peugeot 2008 το πρωτο γνωρίσαμε στο Peugeot 208 αποτελείται από τον (αναβαθμισμένο) 1,2 λτ. turbo βενζινοκινητήρα και από έναν ηλεκτροκινητήρα 21 kW (29 ίπποι) και 55 Nm ροπής (δες εδώ πως λειτουργεί). Το ηλεκτρικό μοτεράκι ενσωματώνεται στο νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων (Dual Clutch System 6) και παίρνει ενέργεια από μια μπαταρία που φορτίζει όταν σηκώνεις το πόδι από το γκάζι ή όταν φρενάρεις. Το diesel τέλειωσε και για το 2008.

Στην πόλη καίει 25% λιγότερο, αν και έχει 6 άλογα παραπάνω από το 1,2 turbo των 130 PS (6,6 λτ./100 χλμ. αντί 9 λτ.)

Χάρη στην ικανότητα του ήπια υβριδικού συστήματος να σπρώχνει το 2008 στις εκκινήσεις και στο παρκάρισμα, το όφελος στην κατανάλωση είναι αισθητό κυρίως στην αστική χρήση. Oι μετρήσεις μας έδειξαν πως το ήπια υβριδικό 2088 της δοκιμής καταναλώνει στην πόλη 6,6 λτ./100 χλμ., όταν το συμβατικό 1,2 turbo 130 PS με 8άρι κλασικό αυτόματο κιβώτιο θέλει γύρω στα 9 λτ./100 χλμ.

To mild hybrid συνδυάζεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που για πρώτη φορά αποκτά το 2008

Η αυξημένη απόδοση και η παρουσία για πρώτη φορά αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, κάνουν το ήπια υβριδικό -και βαρύτερο κατά 100 κιλά περίπου 2008- πιο σβέλτο από την έκδοση με τα 130 άλογα και το κλασικό αυτόματο κιβώτιο EAT8. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται στα 9,3 αντί 9,6 δλ., ενώ η διαδικασία της προσπέρασης (ρεπρίζ 60-100 χλμ./ώρα) ολοκληρώνεται σε 5,1 αντί 5,3 δλ. (80-120 χλμ./ώρα σε 6,4 αντί 6,8 δλ.).

Δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και είναι μόλις 500 ευρώ ακριβότερο από το αυτόματο 2008 1,2 turbo 130 PS στην ίδια έκδοση Allure

Το ανανεωμένο Peugeot 2008 διατίθεται και με τον συμβατικό 1,2 Puretech κινητήρα των 130 ίππων, που συνεργάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Όπως και το ήπια υβριδικό των 136 ίππων είναι διαθέσιμο από το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού Allure και τιμή 30.300 ευρώ. Το ήπια υβριδικό της δοκιμής με το ίδιο εξοπλιστικό πακέτο κοστίζει 30.800 ευρώ. Στην top έκδοση GT το πράγμα αλλάζει και το ήπια υβριδικό είναι 1.100 ευρώ φθηνότερο από το συμβατικό 130άρι 2008 που κοστίζει 34.400 ευρώ. Σε κάθε περίπτωση το ήπια υβριδικό δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας (88 ευρώ το 1,2 Puretech 130 EAT8).

Διαβάστε παρακάτω την αναλυτική δοκιμή του ήπια υβριδικού Peugeot 2008 με τα 136 άλογα και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Κινητήρας-Κατανάλωση: Πιο σβέλτο και 25% πιο οικονομικό στην πόλη από το συμβατικό μοτέρ των 130 ίππων
Σελίδα 3Στο δρόμο: Ευχάριστο και άνετο στην οδήγηση
Σελίδα 4Η γνώμη μας
Σελίδα 5Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Hyundai
skoda