Λόγω μακριάς κλιμάκωσης, έχει χαθεί η ζωντάνια στις ρεπρίζ. Η αποζημίωση έρχεται με τις αραιές επισκέψεις για ανεφοδιασμό.

Στο δρόμο

21.681 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/6/2013

Με καλή και εργονομική θέση οδήγησης, άνετο όσο χρειάζεται και σφιχτό όσο πρέπει, το Focus της δοκιμής δεν κουράζει ποτέ και δεν λέει όχι ακόμα και σε ένα δρόμο με σφιχτό στροφιλίκι. To μόνο που χρειάζεται είναι λίγη προσοχή για να παραμένει ο κινητήρας στην ωφέλιμη περιοχή λειτουργίας, ώστε να μην κρεμάει, που δεν είναι και δύσκολο εδώ που τα λέμε. Ο ακριβής και εύχρηστος επιλογέας αποτελεί αρωγό στην προσπάθεια αυτή, τη στιγμή που τα τα φρένα αποδεικνύονται ακούραστα. Η ροπή του κινητήρα είναι αρκετή και συμβάλλει με τη σειρά της, ώστε να ταξιδεύεις άνετα με 6η στο κιβώτιο. Η μακρύτερη κλιμάκωση του κιβωτίου έχει ρίξει τις στροφές στο ταξίδι και τα επίπεδα θορύβου εμφανίζονται χαμηλότερα από εκείνα της έκδοσης με τους 115 ίππους. Βέβαια, έχει χαθεί η ζωντάνια στις ρεπρίζ. Η αποζημίωση έρχεται στις αραιές επισκέψεις για ανεφοδιασμό.

Tags: FORD, FORD FOCUS