Oι νέες ρυθμίσεις του κινητήρα και η μακριά κλιμάκωση του κιβώτιου βοηθούν την κατανάλωση, όχι όμως και τις επιδόσεις του Focus 1,6 TDCi 105 PS ECOnetic.

Oι νέες ρυθμίσεις του κινητήρα και η μακριά κλιμάκωση του κιβώτιου βοηθούν την κατανάλωση, όχι όμως και τις επιδόσεις του Focus 1,6 TDCi 105 PS ECOnetic.

Κινητήρας-επιδόσεις

23.516 Επισκέψεις στο άρθρο (11/6/2013)

Στην πράξη, το μοτέρ των 105 ίππων δεν νιώθει και πολύ άνετα στις χαμηλές στροφές. Επίσης, η μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου έχει αμβλύνει την δυναμική αίσθηση στο τράβηγμα που έχει η έκδοση των 115 ίππων, μόλις ξυπνήσει το τούρμπο. Έτσι τα 60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η χρειάζονται 9,9/19,6 δλ. (7,7/10,6 δλ. το 1,6 TDCi 115 PS) και τα 80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η 13,6/21,3 δλ. (10,9/14,0 δλ το 1,6 TDCi 115 PS. Σε κάθε περίπτωση, η λειτουργία του κινητήρα δεν εμφανίζει ιδιαίτερους κραδασμούς, αλλά ο πραγματικός άσος στο μανίκι της έκδοσης είναι η οικονομία καυσίμου, αφού η κατανάλωση είναι 3,7 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 99 γρ./χλμ., που εξασφαλίζουν και την ατέλεια (105,3 ευρώ ετήσια τέλη για την έκδοση 1,6 TDCi 115 PS). H τελική ταχύτητα είναι 187 χλμ./ώρα (αντί 193) και τα 0-100 χλμ./ώρα 12,3 δλ. αντί 11,2 δλ. στην έκδοση 1,6 TDCi 115 PS).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto