Το «αυστηρά» ρυθμισμένο ESP και σε αυτή την έκδοση, επαληθεύει ότι η πισωκίνητη διάταξη επιλέχθηκε για άλλους λόγους και όχι για την οδηγική ευχαρίστηση.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το «αυστηρά» ρυθμισμένο ESP και σε αυτή την έκδοση, επαληθεύει ότι η πισωκίνητη διάταξη επιλέχθηκε για άλλους λόγους και όχι για την οδηγική ευχαρίστηση.

Στο δρόμο: Ευέλικτο, ευχάριστο αλλά όχι σπορ

22.283 Επισκέψεις στο άρθρο (6/7/2017)

Οδηγικά το smart forfour BRABUS είναι σαφώς πιο ευχάριστο από τα απλά του αδέλφια αλλά παρά τα δυναμικά του χαρακτηριστικά, δεν μπορεί να χαρακτηριστεί σπορ. Η ανάρτηση αρχικά έχει «σφίξει» και φέρνει το αμάξωμα κατά 10 χλστ. πιο κοντά στο έδαφος προσφέροντας καλύτερη αίσθηση. Η προσφερόμενη άνεση χωρίς να είναι κακή δεν απέχει σημαντικά από την παρεχόμενη των απλών εκδόσεων, με τον άξονα de Dion (πίσω) και πάλι να ορίζει νευρικότητα σε πέρασμα από έντονες ανωμαλίες. Είναι σαφές οδηγώντας το forfour, πως βασικό μέλημα των μηχανικών του ήταν να εκμεταλλευθούν στο έπακρο την απόδοση του μοτέρ χωρίς να καθίσταται το σύνολο δύσκολο στην οδήγησή του. Ετσι, και παρά την πιο σπορ ρύθμιση του ESP, εκείνο καθορίζει την οδική του συμπεριφορά επεμβαίνοντας συχνά για την επαναφορά της τάξης, όταν εκείνη κλονίζεται από την μετάδοση της κίνησης πίσω. Το τιμόνι είναι βελτιωμένο αλλά και πάλι αργό και με τεχνητή αίσθηση, κάτι που ωστόσο εκτιμάται ιδιαίτερα σε αστικές συνθήκες, εκεί όπου και αυτό το smart είναι εξαιρετικό. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
skoda