Το εσωτερικό του fortwo διαθέτει μια πολύ μοντέρνα εικόνα, με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και αρκετό χώρος για τους αποκλειστικά 2 επιβάτες.
Εσωτερικό-Χώροι: Ανετο και μοντέρνο για 2
31.856 Επισκέψεις στο άρθρο (10/12/2016)
Στο εσωτερικό του smart fortwo με το αυτόματο κιβώτιο, μόνο ο διαφορετικός επιλογέας στη βάση της κονσόλας αλλάζει σε σχέση με όσα γνωρίζαμε. Έτσι, ο θάλαμος διατηρεί μια πολύ μοντέρνα εικόνα, όντας κάπως μουντός χρωματικά στο μοντέλο της δοκιμής μας, αλλά με την παρουσία του high-tech συστήματος πολυμέσων με οθόνη αφής να ξεχωρίζει. Οι χώροι είναι πολύ καλοί για τους αποκλειστικά 2 ενήλικες, ενώ το πορτ-μπαγκάζ διατηρεί πολύ καλή χωρητικότητα 260 λίτρων μέχρι την εταζέρα και 350 λίτρων μέχρι την οροφή.
Αστειο να ακους οτι ζητουν για μια κουδουνιστρα 2.5 μετρων με δυο θεσεις ανυπαρκτο χωρο αποσκευων και μετρια επιπεδα ανεσεις και ασφαλειας 15 χιλ. ευρω οταν στα ιδια χρηματα μπορω να αποκτησω yaris με ολα τα καλα πανω του και 5στερο παρακαλω που ουτε στα καλυτερα ονειρα του δεν μπορει να το σκεφτει το γερμανικο κουτι της mercedes!!
Για να μην πω οτι με 12 χιλιαρικα αγοραζω με πληρες επιπεδο εξοπλισμου το aygo εχω ομορφο μικρο για την πολη μα και για ταξιδια εκτος αυτης χωρους για 4 ατομα και ανεση σοβαρη μαζι με ασφαλεια και φυσικα αξιοπιστια και ποιοτητα toyota μαζι με μεταπωλητικη αξια αναγνωρισμενα κορυφαια!!
Σιγα μην δωσω για το τενεκαδακι οσα ζητουν οι ανοητοι γερμανοι που κοροιδευουν αγρια τον κοσμο...αντε να χαθειτε πια κοπριτες!!
1. Είναι κακάσχημο εξωτερικά! Αίσχος. Τα Ι και ΙΙ γενιάς ήταν κούκλες μπροστά του.
2. "λιλιπούτειο μοντέλο,compact διαστάσεις,"? Παλιά στο Τέξας! Όχι πια, με τέτοιο φάρδος. Και
πάλι, τι να πουν οι προηγούμενες γενιές του...
3. Ποιοτικότερο; Σαφώς και ναι. Τα προηγούμενα ήταν απλά κουδουνίστρες.
4. Ασφαλέστερο; Ομοίως ναι. Και ομοίως, τα προηγούμενα ήταν κίνδυνος-θάνατος.
5. Πιο αξιόπιστο; Ας το ελπίσουμε! Σε αυτό χάνανε μακράν όλα...
6. Κανένα smart , ποτέ "δεν" ήταν φθηνό σε κόστος αγοράς, συνεπώς ούτε και αυτό. Όμως "αυτό" απέχει πάααααρα πολύ πια από την αρχική ιδέα ("λιλιπούτειο") , που το καθιέρωσε ως πραγματικά αυτοκίνητο που "θα παρκάρει εύκολα και γρήγορα σε θέσεις όπου κανένα άλλο αυτοκίνητο δεν χωρά...". Αυτά μας τελείωσαν! Απλά να θυμίσω ότι η Ι γενιά, λόγω του περιορισμένου μήκους παρκάρει νομιμότατα και απολύτως κάθετα. Στη ΙΙ γενιά αυτό πήγε περίπατο, λόγω της ανάγκης μικρής αύξησης του μήκους, ώστε να επιτραπεί η κυκλοφορία του ως ΙΧ στην Αμερική. Πάραυτα και τα 2 παρέμειναν αρκούντος "λιλιπούτεια". Ο παραφουσκωμένος ντολμάς της ΙΙΙ γενιάς, δεν συνάδει λοιπόν με την αρχική ιδέα των "smart" και μάλλον σε Toyota iQ θυμίζει (ευελιξία-διαστάσεις), το οποίο επίσης ήταν τσουχτερότατο σε τιμή!
Αστειο να ακους οτι ζητουν για μια κουδουνιστρα 2.5 μετρων με δυο θεσεις ανυπαρκτο χωρο αποσκευων και μετρια επιπεδα ανεσεις και ασφαλειας 15 χιλ. ευρω οταν στα ιδια χρηματα μπορω να αποκτησω yaris με ολα τα καλα πανω του και 5στερο παρακαλω που ουτε στα καλυτερα ονειρα του δεν μπορει να το σκεφτει το γερμανικο κουτι της mercedes!! Για να μην πω οτι με 12 χιλιαρικα αγοραζω με πληρες επιπεδο εξοπλισμου το aygo εχω ομορφο μικρο για την πολη μα και για ταξιδια εκτος αυτης χωρους για 4 ατομα και ανεση σοβαρη μαζι με ασφαλεια και φυσικα αξιοπιστια και ποιοτητα toyota μαζι με μεταπωλητικη αξια αναγνωρισμενα κορυφαια!! Σιγα μην δωσω για το τενεκαδακι οσα ζητουν οι ανοητοι γερμανοι που κοροιδευουν αγρια τον κοσμο...αντε να χαθειτε πια κοπριτες!!
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΜΕΡΚΕΛΟΚΟΥΒΑΔΕΣ!
Αυτοματο τούρμπο 900cc και SMART!!Τρίβουν από τώρα τα χέρια τους απ τη χαρά τους τα ..συνεργεία!
1. Είναι κακάσχημο εξωτερικά! Αίσχος. Τα Ι και ΙΙ γενιάς ήταν κούκλες μπροστά του. 2. "λιλιπούτειο μοντέλο,compact διαστάσεις,"? Παλιά στο Τέξας! Όχι πια, με τέτοιο φάρδος. Και πάλι, τι να πουν οι προηγούμενες γενιές του... 3. Ποιοτικότερο; Σαφώς και ναι. Τα προηγούμενα ήταν απλά κουδουνίστρες. 4. Ασφαλέστερο; Ομοίως ναι. Και ομοίως, τα προηγούμενα ήταν κίνδυνος-θάνατος. 5. Πιο αξιόπιστο; Ας το ελπίσουμε! Σε αυτό χάνανε μακράν όλα... 6. Κανένα smart , ποτέ "δεν" ήταν φθηνό σε κόστος αγοράς, συνεπώς ούτε και αυτό. Όμως "αυτό" απέχει πάααααρα πολύ πια από την αρχική ιδέα ("λιλιπούτειο") , που το καθιέρωσε ως πραγματικά αυτοκίνητο που "θα παρκάρει εύκολα και γρήγορα σε θέσεις όπου κανένα άλλο αυτοκίνητο δεν χωρά...". Αυτά μας τελείωσαν! Απλά να θυμίσω ότι η Ι γενιά, λόγω του περιορισμένου μήκους παρκάρει νομιμότατα και απολύτως κάθετα. Στη ΙΙ γενιά αυτό πήγε περίπατο, λόγω της ανάγκης μικρής αύξησης του μήκους, ώστε να επιτραπεί η κυκλοφορία του ως ΙΧ στην Αμερική. Πάραυτα και τα 2 παρέμειναν αρκούντος "λιλιπούτεια". Ο παραφουσκωμένος ντολμάς της ΙΙΙ γενιάς, δεν συνάδει λοιπόν με την αρχική ιδέα των "smart" και μάλλον σε Toyota iQ θυμίζει (ευελιξία-διαστάσεις), το οποίο επίσης ήταν τσουχτερότατο σε τιμή!