Ο turbo κινητήρας των 90 ίππων του smart fortwo διαθέτει πολύ καλή απόδοση και χαρίζει σβέλτες επιδόσεις.
Κινητήρας-Κιβώτιο: Η σωστή επιλογή
31.847 Επισκέψεις στο άρθρο (10/12/2016)
Ο συνδυασμός του αυτόματου, διπλού συμπλέκτη κιβωτίου twinamic με τον 0,9 turbo βενζινοκινητήρα των 90 ίππων είναι ο καλύτερος δυνατός στη γκάμα του smart, τόσο λόγο του «ψυχωμένου» κινητήρα, όσο και του πολύ καλού κιβωτίου, που φροντίζει ώστε είτε στην αυτόματη, είτε στη χειροκίνητη λειτουργία του, να αλλάζει τις σχέσεις γρήγορα και χωρίς μεγάλη καθυστέρηση (υπάρχουν και paddles πίσω από το τιμόνι για τις χειροκίνητες αλλαγές). Έτσι, χωρίς κενά ισχύος και με προθυμία να ανεβάσει στροφές, ο «τουρμπάτος» κινητήρας του smart κινεί με χαρακτηριστική ευκολία το μίνι μοντέλο χαρίζοντάς του πολύ καλές επιδόσεις. Στο πεδίο της κατανάλωσης, εάν ο οδηγός αποφασίσει να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες του «ψυχωμένου» μοτέρ, τότε τα νούμερα της κατανάλωσης ανεβαίνουν αισθητά, όμως μέσα στην πόλη και με την επιλογή «Eco» στο κιβώτιο, μια μέση τιμή της τάξεως των 7,5 λτ./100 χλμ. είναι κοντά στην πραγματικότητα.
Καμία σχέση με το παρελθόν: Το αυτόματο κιβώτιο twinamic διαθέτει πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας και βοηθά τον κινητήρα στην απόδοσή του.
Αστειο να ακους οτι ζητουν για μια κουδουνιστρα 2.5 μετρων με δυο θεσεις ανυπαρκτο χωρο αποσκευων και μετρια επιπεδα ανεσεις και ασφαλειας 15 χιλ. ευρω οταν στα ιδια χρηματα μπορω να αποκτησω yaris με ολα τα καλα πανω του και 5στερο παρακαλω που ουτε στα καλυτερα ονειρα του δεν μπορει να το σκεφτει το γερμανικο κουτι της mercedes!!
Για να μην πω οτι με 12 χιλιαρικα αγοραζω με πληρες επιπεδο εξοπλισμου το aygo εχω ομορφο μικρο για την πολη μα και για ταξιδια εκτος αυτης χωρους για 4 ατομα και ανεση σοβαρη μαζι με ασφαλεια και φυσικα αξιοπιστια και ποιοτητα toyota μαζι με μεταπωλητικη αξια αναγνωρισμενα κορυφαια!!
Σιγα μην δωσω για το τενεκαδακι οσα ζητουν οι ανοητοι γερμανοι που κοροιδευουν αγρια τον κοσμο...αντε να χαθειτε πια κοπριτες!!
1. Είναι κακάσχημο εξωτερικά! Αίσχος. Τα Ι και ΙΙ γενιάς ήταν κούκλες μπροστά του.
2. "λιλιπούτειο μοντέλο,compact διαστάσεις,"? Παλιά στο Τέξας! Όχι πια, με τέτοιο φάρδος. Και
πάλι, τι να πουν οι προηγούμενες γενιές του...
3. Ποιοτικότερο; Σαφώς και ναι. Τα προηγούμενα ήταν απλά κουδουνίστρες.
4. Ασφαλέστερο; Ομοίως ναι. Και ομοίως, τα προηγούμενα ήταν κίνδυνος-θάνατος.
5. Πιο αξιόπιστο; Ας το ελπίσουμε! Σε αυτό χάνανε μακράν όλα...
6. Κανένα smart , ποτέ "δεν" ήταν φθηνό σε κόστος αγοράς, συνεπώς ούτε και αυτό. Όμως "αυτό" απέχει πάααααρα πολύ πια από την αρχική ιδέα ("λιλιπούτειο") , που το καθιέρωσε ως πραγματικά αυτοκίνητο που "θα παρκάρει εύκολα και γρήγορα σε θέσεις όπου κανένα άλλο αυτοκίνητο δεν χωρά...". Αυτά μας τελείωσαν! Απλά να θυμίσω ότι η Ι γενιά, λόγω του περιορισμένου μήκους παρκάρει νομιμότατα και απολύτως κάθετα. Στη ΙΙ γενιά αυτό πήγε περίπατο, λόγω της ανάγκης μικρής αύξησης του μήκους, ώστε να επιτραπεί η κυκλοφορία του ως ΙΧ στην Αμερική. Πάραυτα και τα 2 παρέμειναν αρκούντος "λιλιπούτεια". Ο παραφουσκωμένος ντολμάς της ΙΙΙ γενιάς, δεν συνάδει λοιπόν με την αρχική ιδέα των "smart" και μάλλον σε Toyota iQ θυμίζει (ευελιξία-διαστάσεις), το οποίο επίσης ήταν τσουχτερότατο σε τιμή!
Αστειο να ακους οτι ζητουν για μια κουδουνιστρα 2.5 μετρων με δυο θεσεις ανυπαρκτο χωρο αποσκευων και μετρια επιπεδα ανεσεις και ασφαλειας 15 χιλ. ευρω οταν στα ιδια χρηματα μπορω να αποκτησω yaris με ολα τα καλα πανω του και 5στερο παρακαλω που ουτε στα καλυτερα ονειρα του δεν μπορει να το σκεφτει το γερμανικο κουτι της mercedes!! Για να μην πω οτι με 12 χιλιαρικα αγοραζω με πληρες επιπεδο εξοπλισμου το aygo εχω ομορφο μικρο για την πολη μα και για ταξιδια εκτος αυτης χωρους για 4 ατομα και ανεση σοβαρη μαζι με ασφαλεια και φυσικα αξιοπιστια και ποιοτητα toyota μαζι με μεταπωλητικη αξια αναγνωρισμενα κορυφαια!! Σιγα μην δωσω για το τενεκαδακι οσα ζητουν οι ανοητοι γερμανοι που κοροιδευουν αγρια τον κοσμο...αντε να χαθειτε πια κοπριτες!!
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΜΕΡΚΕΛΟΚΟΥΒΑΔΕΣ!
Αυτοματο τούρμπο 900cc και SMART!!Τρίβουν από τώρα τα χέρια τους απ τη χαρά τους τα ..συνεργεία!
1. Είναι κακάσχημο εξωτερικά! Αίσχος. Τα Ι και ΙΙ γενιάς ήταν κούκλες μπροστά του. 2. "λιλιπούτειο μοντέλο,compact διαστάσεις,"? Παλιά στο Τέξας! Όχι πια, με τέτοιο φάρδος. Και πάλι, τι να πουν οι προηγούμενες γενιές του... 3. Ποιοτικότερο; Σαφώς και ναι. Τα προηγούμενα ήταν απλά κουδουνίστρες. 4. Ασφαλέστερο; Ομοίως ναι. Και ομοίως, τα προηγούμενα ήταν κίνδυνος-θάνατος. 5. Πιο αξιόπιστο; Ας το ελπίσουμε! Σε αυτό χάνανε μακράν όλα... 6. Κανένα smart , ποτέ "δεν" ήταν φθηνό σε κόστος αγοράς, συνεπώς ούτε και αυτό. Όμως "αυτό" απέχει πάααααρα πολύ πια από την αρχική ιδέα ("λιλιπούτειο") , που το καθιέρωσε ως πραγματικά αυτοκίνητο που "θα παρκάρει εύκολα και γρήγορα σε θέσεις όπου κανένα άλλο αυτοκίνητο δεν χωρά...". Αυτά μας τελείωσαν! Απλά να θυμίσω ότι η Ι γενιά, λόγω του περιορισμένου μήκους παρκάρει νομιμότατα και απολύτως κάθετα. Στη ΙΙ γενιά αυτό πήγε περίπατο, λόγω της ανάγκης μικρής αύξησης του μήκους, ώστε να επιτραπεί η κυκλοφορία του ως ΙΧ στην Αμερική. Πάραυτα και τα 2 παρέμειναν αρκούντος "λιλιπούτεια". Ο παραφουσκωμένος ντολμάς της ΙΙΙ γενιάς, δεν συνάδει λοιπόν με την αρχική ιδέα των "smart" και μάλλον σε Toyota iQ θυμίζει (ευελιξία-διαστάσεις), το οποίο επίσης ήταν τσουχτερότατο σε τιμή!