Κινητήρας-Κιβώτιο: Ομαλή συνεργασία
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κινητήρας-Κιβώτιο: Ομαλή συνεργασία

56.490 Επισκέψεις στο άρθρο (11/3/2016)

Με 130 άλογα και 320 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. ο 1,6 dCi είναι ένας από τους κορυφαίους turbodiesel που κυκλοφορούν. Ακούγεται κάπως, αλλά έχει άφθονη ροπή, τραβά από χαμηλά και το κυριότερο συνεργάζεται αρμονικά με το κιβώτιο X-Tronic. Το κιβώτιο είναι γρήγορο στις αντιδράσεις του, ομαλό στις αλλαγές και εντελώς αγχολυτικό στην καθημερινή οδήγηση. Λόγω ροπής μερικές φορές οι αλλαγές με τέρμα γκάζι γίνονται αισθητές. Αν θελήσεις μπορείς να κάνεις χρήση του λεβιέ για εναλλαγές ανάμεσα στις 7 προεπιλεγμένες «σχέσεις». 


Σε σχέση με το χειροκίνητο το 0-100 χλμ./ώρα είναι αισθητά
αργότερο (12,6 έναντι 10,7 δλ.), αλλά οι ρεπρίζ είναι ίδιες, ελέω kickdown. Η Nissan υπόσχεται μόλις 0,2 λτ./100 χλμ. επιβάρυνση στην κατανάλωση σε σχέση με το χειροκίνητο (5,1 έναντι 4,9 λτ./100 χλμ.), αλλά σε γενικές γραμμές η κατανάλωση «τσιμπάει». H μέση τιμή της στη διάρκεια της δοκιμής ήταν 7,4 λτ./100 χλμ., ενώ στις μετρήσεις του auto Τρίτη (ταξίδι με 6,0 λτ./100 χλμ.) η ταχύτητα ήταν μόλις 130 χλμ./ώρα.

Στην καμπίνα του αυτόματου Nissan 	X-Trail, εκτός από 	τον σχετικό επιλογέα, τίποτε δεν έχει αλλάξει σχετικά με την υψηλή ποιότητα, το προσεγμένο φινίρισμα, την πρακτικότητα και την ευρυχωρία.

Στην καμπίνα του αυτόματου Nissan X-Trail, εκτός από τον σχετικό επιλογέα, τίποτε δεν έχει αλλάξει σχετικά με την υψηλή ποιότητα, το προσεγμένο φινίρισμα, την πρακτικότητα και την ευρυχωρία.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center