- Αμάξωμα από ίνες άνθρακα. - Τρία ηλεκτρικά μοτέρ και 1.225 άλογα. - Οικολογικό εσωτερικό με δύο οθόνες. - Στις 167.000 ευρώ το κόστος.
- Φθηνότερο 16 χιλιάρικα είναι το RAV4 - Το Toyota βγάζει επίσης 100 χλμ. παραπάνω με ένα ρεζερβουάρ - Χωράνε με ευκολία 3 επιβάτες με ύψος πάνω από 1,90 μ. - 11 αερόσακους & πολύ καλό στάνταρ εξοπλισμό έχει το CR-V
- Μειώθηκαν 11,3% οι πωλήσεις ηλεκτρικών το Μάρτιο στην Ευρώπη - Αυξήθηκαν 12,6% οι πωλήσεις υβριδικών, σε κάθοδο και τα Plug-in - Πρώτα στην Ελλάδα τα βενζινοκίνητα, μείωση για τα ηλεκτρικά
- Έκανε μικροαλλαγές σε φώτα, μάσκα και εσωτερικό - Συνεχίζει για λίγο ακόμη με diesel κινητήρα - Λιτό το εσωτερικό με σκληρά πλαστικά και χωρίς οθόνη στάνταρ - Δεν θα έχει diesel το νέο Duster που έρχεται
- Η βροχή μας χάρισε κατατακτήριες για το spint με ιδιαίτερες συγκινήσεις - Πρόωρο τέλος για τον Rusell, παραλίγο εκτός οι Verstappen και Leclerc - Από την κόλαση στον... παράδεισο ο Norris
- 2,5 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα έχει στο βρεγμένο το Continental, αν και έχει δείκτη Α - Κρατάει καλύτερα το UltraContact, σε στεγνό & βρεγμένο - Θυσιάζει μέτρα σε φρενάρισμα για να κερδίζει χιλιόμετρα αντοχής το Continental (Fuel B) - Στο ευρωπαϊκό εργοστάσιο της Nexen φτιάχνεται το N' Fera Primus (Τσεχία), στη γειτονική Ρουμανία το Continental