
HYUNDAI INSTER
από 21.218 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 115 άλογα)
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ autotriti »
από 21.218 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 115 άλογα)
από 21.226 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 113 άλογα)
από 21.514 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 204 άλογα)
από 22.360 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 113 άλογα)
από 22.363 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 118 άλογα)
από 22.735 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 177 άλογα)
από 22.969 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 136 άλογα)
από 23.803 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 156 άλογα)
από 23.955 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 136 άλογα)
από 24.448 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 170 άλογα)
από 24.500 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 113 άλογα)
από 25.320 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 156 άλογα)
από 25.900 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 168 άλογα)
από 26.153 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 170 άλογα)
από 26.525 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 204 άλογα)
από 26.900 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 170 άλογα)
από 27.200 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 156 άλογα)
από 27.252 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 177 άλογα)
από 27.518 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 130 άλογα)
από 27.800 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 220 άλογα)
από 27.980 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 150 άλογα)
από 28.010 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 272 άλογα)
από 28.192 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 156 άλογα)
Δύο μπαταρίες, έως 286 άλογα και αυτονομία έως 580 χλμ.
Με καλό εξοπλισμό από τη βασική έκδοση.
Ηλεκτρικό μικρό SUV με μέγεθος ανάμεσα σε i10 και i20 και τιμή 18.000 ευρώ
Σκοπός της Hyundai να γίνουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα προσιτά στον κόσμο, όπως παλιά με την βενζίνη
Σε SUV αμάξωμα αλλά και σε Sportback.
Μπαταρία 63kWh, αυτονομία έως 423 χλμ. και 204 άλογα.
Σκληροτράχηλη εμφάνιση με επιπρόσθετα off-road χαρακτηριστικά.
Τετρακίνητο με 428 άλογα και αυτονομία έως 427 χιλιόμετρα.
Κοστίζει όσο ένα αυτόματο SUV βενζίνης με λιγότερα άλογα και μικρότερους χώρους (από 29 χιλιάρικα)
Μέσα πόλη μπορεί να ξεπεράσει τα 700 χλμ. με μια φόρτιση, εύκολα κάνει 460 κατά μ.ο.
Είναι εύκολος στην χρήση (plug and charge)
Toν παίρνεις μαζί σου (στο εξοχικό, στο ταξίδι, παντού)
Τα ηλεκτρικά Vans πλεονεκτούν όταν μιλάμε για door to door διανομές
-Tα σύγχρονα e-Vans θέλουν από 30 λεπτά έως 5 ώρες φόρτισης
Διπλοκάμπινο με λεπτούς LED προβολείς.
Με αυτονομία στα 480 χιλιόμετρα.
Έχει κατοχυρώσει την ονομασία η Mazda.
Κυκλοφόρησαν τα πρώτα ανεξάρτητα σχέδια.
Ο φορτιστής EQ200 της Blink
Διαθέτει μία πρίζα φόρτισης 22kW σε εναλασσόμενο ρεύμα (AC)
Πρώτη «γεύση» από το φθηνότερο ηλεκτρικό της VW.
Πρεμιέρα στις 5 Μαρτίου για το πρωτότυπο του ΙD.One.
Ένα ηλεκτρικό μοτέρ και 190 άλογα.
Μάξιμουμ αυτονομία έως και 560 χλμ.
Το 2ο εξάμηνο του 2025 οι πρώτες παραδόσεις.
Έως 350 άλογα και 750 χλμ. αυτονομία.
Με κουπέ στυλ και χωρίς καθόλου μάσκα
272 άλογα και αυτονομία έως 445 χλμ.
Κοστίζουν τα ίδια λεφτά, το smart#3 είναι μια κατηγορία πάνω από το Volvo ΕΧ30
Το smart έχει 50 λίτρα μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ (χωρά ένα σακ-βουαγιάζ & ένα backpack για laptop παραπάνω)
Με στιλ από Porsche Taycan και τιμή «χώμα» το κινέζικο Xiaomi SU7
Από 304 έως 682 ίππους και infotainment που δεν το λες και... τετραπέρατο
- Είναι ψηλό από το έδαφος, έχει 20 πόντους απόσταση όταν τα άλλα είναι στα 15-16 cm
- Κορυφαίο σε χώρο για το κεφάλι των πίσω επιβατών του, χωρά επιβάτη μέχρι 1,90
Με ένα ή δύο ηλεκτρικά μοτέρ, από 268 έως 487 άλογα.
Η τεχνολογία Blue Cruise επιτρέπει την οδήγηση χωρίς χέρια!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr