Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  15/2/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/2/2005
Πρώτη επαφή
Volkswagen Golf Plus
Περισσότερα από Golf
Tο Plus εμφανίζει μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους και πολυχρηστικά στοιχεία που συναντάμε στο Touran.
Θα μπορούσε ν' αποτελεί την πεντάθυρη ή την πολυχρηστική έκδοση του θρυλικού μοντέλου, ωστόσο και οι δύο αυτές εκδόσεις ήδη υπάρχουν στην γκάμα του Golf. Το Golf Plus είναι ένα Golf που εμφανίζει στοιχεία του Touran.
Η Volkswagen, θέλοντας να διευρύνει ακόμα περισσότερο την γκάμα του δημοφιλούς Golf, τοποθετεί ανάμεσα σε εκείνο και στο Touran το Golf Plus. Βασιζόμενο -όπως υποδηλώνει και το όνομά του- στο Golf, το Plus εμφανίζει μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους και πολυχρηστικά στοιχεία που συναντάμε στο Touran. Σχεδιαστικά το αμάξωμα του Golf Plus δεν κρύβει τη συγγένειά του με το Golf με την εμπρόσθια μάσκα, τους προφυλακτήρες και τις γραμμές που διατρέχουν τα πλαϊνά του αμαξώματος να προέρχονται αυτούσια από εκείνο. Ωστόσο τα φωτιστικά σώματα τόσο στο εμπρός μέρος, όσο και στο πίσω μέρος, έχουν διαφορετική σχεδίαση (τα πίσω εφαρμόζουν τεχνολογία LED's) ενώ ένα ακόμη στοιχείο που υποδηλώνει πως πρόκειται για άλλο μοντέλο είναι το κατά 9,5 εκ. ψηλότερο αμάξωμα (φτάνοντας τα 1.580 χιλ.) με την έντονη κλίση του παρμπρίζ. Η εικόνα συνολικά είναι σύγχρονη και ιδιαίτερα ελκυστική ενώ σημαντικό είναι το γεγονός ότι το αμάξωμα δεν συγχέεται τελικά με κανένα από τα άλλα δύο μοντέλα (Golf, Touran) εμφανίζοντας μια δική του προσωπικότητα.Πέραν της αύξησης του ύψους που συνεπάγεται καλύτερα επίπεδα χώρων, το Golf Plus δεν εμφανίζει διαφορές στο μήκος (4.206 χιλ.) και στο πλάτος του (1.759 χιλ.), διατηρώντας έτσι τις κόμπακτ διαστάσεις του Golf συνδυάζοντάς τες με παραδοσιακά υψηλή ποιότητα κατασκευής και πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Στο ανασχεδιασμένο εσωτερικό υπάρχουν αρκετά πολυχρηστικά στοιχεία, όπως η δυνατότητα μετακίνησης των ανεξάρτητων καθισμάτων κατά τον διαμήκη άξονα, τη δυνατότητα αναδίπλωσής τους και την παρουσία πολλών θέσεων για μικροαντικείμενα, στοιχεία που συναντάμε στο Touran, όχι όμως και στο Golf. Όπως είναι λογικό, προκειμένου να μην υπάρξει κάποια σύγχυση στην επιλογή των υποψήφιων αγοραστών το Golf Plus δεν θα διαθέτει 7 θέσεις στο εσωτερικό του (αντίθετα με το Touran) ενώ σε σχέση με το Golf δεν θα υπάρχει τρίθυρη έκδοση και θα εφοδιάζεται στη βασική έκδοση των 1,4 λίτρων αποκλειστικά με τον κινητήρα των 75 ίππων (αντίθετα με το Golf που διατίθεται και με τον FSI των 90 ίππων). Επίσης προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστές οι προθέσεις της εταιρείας για ενδεχόμενη εισαγωγή και του 1,6 FSI κινητήρα με τους 115 ίππους. Όπως και να 'χει, το Golf Plus προσφέρει όλα όσα μπορεί να ζητήσει ένας νέος οικογενειάρχης και παράλληλα προς όφελος της εταιρείας που εκπροσωπεί είναι σε θέση να ενισχύσει την πορεία ενός εκ των πιο εμπορικών μοντέλων διεθνώς εδώ και 32 χρόνια.
Kινητήρες
Ο βασικός κινητήρας που θα εφοδιάζει το Golf Plus και που θα εισαχθεί στην ελληνική αγορά είναι ο γνωστός μας χωρητικότητας 1,4 λίτρων με απόδοση 75 ίππων. Αν και ακόμα δεν έχει γίνει γνωστή η πρόθεση της εταιρείας για εισαγωγή στην Ελληνική αγορά και του Golf Plus με τον 1,6 λίτρων FSI κινητήρα με τους 115 ίππους -έκδοση την οποία είχαμε τη δυνατότητα να γνωρίσουμε κατά την παρουσίαση του Golf Plus- αυτός εμφανίζει καλή ελαστικότητα και γραμμική απόδοση της ισχύος του και είναι σε θέση να κινήσει σε ικανοποιητικούς ρυθμούς το αμάξωμα του Golf Plus. Η λειτουργία του ωστόσο στις υψηλές στροφές παρουσιάζει αυξημένα επίπεδα θορύβου, ενώ η κατανάλωσή του κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα, κάτι που οφείλεται και στην αραιή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου.
Παθητική ασφάλεια
To πλαίσιο του Golf Plus που είναι το ίδιο με του Golf, το οποίο φέρει ιδιαίτερα ανθεκτικές ενισχύσεις και ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης και έχει αξιολογηθεί από τον ευρωπαϊκό φορέα Euro NCAP με πέντε αστέρια.Παράλληλα και στο Golf Plus ο εξοπλισμός ασφαλείας είναι πλούσιος περιλαμβάνοντας ζεύγη μετωπικών και πλευρικών αερόσακων, καθώς και αερόσακους οροφής από τη βασική έκδοση.
Οι σχεδιαστικές επιρροές του Golf Plus από το Golf εκφράζονται στο εμπρόσθιο μέρος από τη σχεδίαση του προφυλακτήρα και τη μάσκα…

…ενώ στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα, αν και διαφορετικής σχεδίασης και με διάφανο κρύσταλλο, βρίσκονται τοποθετημένα στο ίδιο ύψος.

 
 Volkswagen Golf Plus
Εσωτερικό - Χώροι
Oδική συμπεριφορά