Scoop

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/4/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/4/2005
Scoop old
Nέο Hyundai Accent
¶ξιος διάδοχος
Το νέο Hyundai Accent αναμένεται στη χώρα μας στα τέλη του 2005 με αρχές του 2006.
Με αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις, νέα σχεδίαση και περισσότερα στοιχεία παθητικής ασφάλειας, η νέα γενιά του Hyundai Accent έρχεται για να συνεχίσει την επιτυχημένη στην Ελλάδα πορεία του προκατόχου της.
Η προσπάθεια της Hyundai να καθιερωθεί στις ευρωπαϊκές αγορές ως η φίρμα του λαού ξεκίνησε πριν από 11 χρόνια περίπου με την παρουσίαση της πρώτης γενιάς του Accent, ενός αυτοκινήτου που έμελλε να αποτελέσει τη "σημαία" της Κορεάτικης εταιρείας. Το ευρωπαϊκό κοινό, από τις πρώτες εβδομάδες παρουσίας του Accent στους καταλόγους των κατά τόπων εμπόρων, εκτίμησε το καλό επίπεδο εξοπλισμού, τους ικανοποιητικούς-οικογενειακούς χώρους και φυσικά την προσιτή τιμή του αυτοκινήτου. Μάλιστα, σε πολλές χώρες της Γηραιάς Ηπείρου, το Κορεάτικο μικρομεσαίο παρουσίασε μια πολύ καλή εμπορική πορεία, ανοίγοντας τον δύσκολο δρόμο της καθιέρωσης τόσο στο όνομα "Hyundai", όσο και στα υπόλοιπα μοντέλα της φίρμας. Η πρώτη γενιά του Accent παρέμεινε στην αγορά έως τις αρχές του 2000, όταν και παρουσιάστηκε η δεύτερη γενιά του. Στη συνέχεια, ακολούθησε ένα μικρής έκτασης facelift το 2003 μαζί με έναν νέο κινητήρα 1,6 λίτρων (ο οποίος πάντως δεν εισήχθη στη χώρα μας), το οποίο αφορά το υπάρχον μοντέλο. Μετά λοιπόν από 5 συνολικά χρόνια παρουσίας της δεύτερης γενιάς, η Hyundai παρουσίασε στην έκθεση της Νέας Υόρκης την τρίτη γενιά του μοντέλου, η οποία αναμένεται στη χώρα μας σύμφωνα με την ελληνική αντιπροσωπεία στα τέλη του 2005 με αρχές του 2006. Σε σχέση με το υπάρχον αυτοκίνητο, το νέο Accent διαθέτει ανανεωμένη εξωτερική εμφάνιση, νέο εσωτερικό, μεγαλύτερες διαστάσεις (και κατ' επέκταση χώρους), καθώς και έναν νέο 1.600ρη κινητήρα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, που προορίζεται αρχικά για την αμερικανική αγορά.Παίρνοντας τα πράγματα με τη σειρά, η εξωτερική σχεδίαση του νέου Accent χωρίς να αποβάλει την κλασική φιλοσοφία των Κορεατών δείχνει πιο σύγχρονη και συνάμα πιο δυναμική. Στο εμπρόσθιο τμήμα του αυτοκινήτου ξεχωρίζουν τα μεγάλα φωτιστικά σώματα, τα οποία συνδυάζονται με μια εντελώς νέα μάσκα, αλλά και με πιο ευμεγέθη νεύρα στο καπό. Σε συνδυασμό δε και με τον μεγάλο αεραγωγό στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, το μπροστινό τμήμα κερδίζει πόντους και αισθητικά, αφού είναι σαφώς πιο ελκυστικό από το υπάρχον μοντέλο. Στο πίσω μέρος, τα πράγματα είναι πιο συμβατικά, αφού τα μεγάλα φωτιστικά σώματα, αλλά και η κλασική σχεδίαση του τρίτου όγκου, δημιουργούν ένα αποτέλεσμα που δεν εκπλήσσει. Περνώντας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, συναντάμε μια εντελώς καινούργια και σύγχρονη εικόνα, που έλειπε από το υπάρχον μοντέλο. Ξεχωρίζει η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας, με τα νέα όργανα για τη θέρμανση και τον εξαερισμό, τους κάθετους αεραγωγούς και το εργοστασιακό ηχοσύστημα, η οποία πάντως θυμίζει αρκετά την αντίστοιχη κονσόλα του μεγαλύτερου Sonata. Ο πίνακας οργάνων του αυτοκινήτου είναι και αυτός εντελώς καινούργιος, με μεγάλα και ευανάγνωστα όργανα, ενώ η διχρωμία του ταμπλό συμβάλλει στη δημιουργία μιας πιο ευχάριστης αίσθησης. Στον τομέα των χώρων, όπως προαναφέρθηκε, η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων του αυτοκινήτου έχει ευεργετικά αποτελέσματα στην άνεση των επιβατών. Συγκεκριμένα, το νέο Accent έχει μεγαλώσει σε μήκος κατά 45,7 χλστ., σε πλάτος κατά 25,4 χλστ., σε ύψος κατά 76,2 χλστ. και σε μεταξόνιο κατά 58,4 χλστ. Έτσι λοιπόν, η τρίτη γενιά του Κορεάτικου μοντέλου προσφέρει αυξημένο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών κατά 38,1 χλστ., για τα κεφάλια των μπροστά επιβατών κατά 17,8 χλστ., ενώ διαθέτει και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών που φτάνει τα 351 λίτρα (έναντι 334 λτ. του υπάρχοντος μοντέλου). Αναβαθμισμένος αναμένεται να είναι και ο εξοπλισμός του αυτοκινήτου, με την ύπαρξη έως και έξι αερόσακων, αλλά και όλων των γνωστών ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ευκολιών. Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, στις Η.Π.Α. θα προσφέρεται με έναν 1.600άρη βενζινοκινητήρα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, ο οποίος αποδίδει 110 ίππους και συνδυάζεται με ένα 5άρι κιβώτιο ταχυτήτων (προαιρετικά και αυτόματο). Όταν λανσαριστεί στην Ευρώπη το μοντέλο θα εφοδιάζεται με έναν 1.400άρη κινητήρα. Προς το παρόν, δεν έχει γίνει γνωστό κάποιο άλλο στοιχείο για τα μηχανικά σύνολα τόσο στην ευρωπαϊκή, όσο και στην ελληνική αγορά, ούτε όμως και για την τιμή αγοράς του.
Το πίσω τμήμα του μοντέλου διαθέτει μια μάλλον συμβατική σχεδίαση.

Πλήρης αναβάθμιση στο εσωτερικό του νέου Accent, το οποίο αναμένεται να διαθέτει και καλύτερη ποιότητα κατασκευής.
Η νέα γενιά του Hyundai Accent θα μπορεί να εξοπλιστεί έως και με έξι αερόσακους.

Ο χώρος αποσκευών του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο, φθάνοντας πλέον τα 351 λίτρα.