Scoop

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  7/6/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/6/2005
Scoop old
Peugeot 307 facelift
Στην κατάλληλη στιγμή!
Στην Ελλάδα το νέο 307 αναμένεται προς το τέλος του έτους.
Με νέα, σαφώς πιο σύγχρονη και δυναμική εμφάνιση - ιδίως στο εμπρός μέρος - καθώς και με την προσθήκη του ισχυρού δίλιτρου κινητήρα των 180 ίππων και στις hatchback εκδόσεις του, το ανανεωμένο 307 είναι έτοιμο να μπει πιο δυναμικά στη μάχη της μικρομεσαίας κατηγορίας.
Στη μέση της εμπορικής πορείας του και με όλα τα σημαντικά μοντέλα του ανταγωνισμού να έχουν κλείσει τις παρουσιάσεις τους, το 307 ξαναμπαίνει ανανεωμένο για τα καλά στο παιχνίδι.
Σχεδίαση
Ακολουθώντας τα χνάρια του 407 που παρουσιάστηκε πέρυσι, η τάση για κοινή εταιρική ταυτότητα οδήγησε τους σχεδιαστές στην υιοθέτηση του μεγάλου αεραγωγού σε σχήμα "χαμόγελου". Έτσι ουσιαστικά καταργείται η μάσκα με τις γρίλιες του τρέχοντος μοντέλου και το ρύγχος πλέον φτάνει χαμηλά μέχρι το ύψος του προφυλακτήρα. Στο κέντρο του δεσπόζει το σήμα της Peugeot, ενώ από κάτω ξεκινάει ο αεραγωγός με τις τέσσερις νικελωμένες γρίλιες που καταλαμβάνουν όλη σχεδόν την πρόσοψη του αυτοκινήτου. Τα νέα φωτιστικά σώματα είναι μεγαλύτερα και επηρεασμένα από το 607, ενώ προεξέχουν ελαφρώς από το αμάξωμα. Στο πίσω μέρος οι αλλαγές έχουν περιοριστεί στο πλαίσιο της πινακίδας και στα κάτοπτρα των πίσω φωτιστικών σωμάτων, ενώ πιο εκτεταμένες είναι στην πολυχρηστική έκδοση SW με το σκαλοπάτι της πέμπτης πόρτας να έχει χαμηλώσει ενώ το φάρδος του προφυλακτήρα έχει αυξηθεί για ευκολότερη φόρτωση.
Εσωτερικό
Μικρές αλλαγές έχουν γίνει στο εσωτερικό του αυτοκινήτου που επικεντρώνονται στα προσκέφαλα των εμπρός καθισμάτων και στη γραμματοσειρά του πίνακα οργάνων, ενώ βελτιωμένα είναι και τα υλικά του ταμπλό. Διατίθενται επίσης νέες επενδύσεις για το εσωτερικό τμήμα των θυρών αλλά και των καθισμάτων. Νέο είναι και το πακέτο άνεσης, με διζωνικό κλιματισμό και νέα σειρά στερεοφωνικών. Τέλος έχουν τοποθετηθεί αερόσακοι δύο σταδίων οδηγού και συνοδηγού για μεγαλύτερη ασφάλεια.
Κινητήρες
Τα νέα εδώ προέρχονται από τον δίλιτρο κινητήρα με απόδοση 180 ίππων που πλέον εκτός από την έκδοση CC εξοπλίζει και τις τρίθυρες και πεντάθυρες. Οι υπάρχοντες κινητήρες των 1,4 και 1,6 λίτρων παραμένουν ως έχουν, με τον 2λιτρο των 136 ίππων να παρέχει την κορυφαία λύση στο SW. Ίδιοι παραμένουν και οι πετρελαιοκινητήρες των 1,6 και 2,0 λίτρων.
Αγορά
Στην Ελλάδα το νέο 307 αναμένεται προς το τέλος του έτους, με τιμές που εκτιμούμε ότι θα παραμένουν ανταγωνιστικές για την κατηγορία.
Με μικρές διαφορές στον προφυλακτήρα η ανανέωση στο πίσω μέρος.

Το εσωτερικό της κορυφαίας έκδοσης με τον 2λιτρο κινητήρα των 180 ίππων είναι πολυτελές με νέο πίνακα, διζωνικό κλιματισμό και βελτιωμένα υλικά.