Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  13/12/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/12/2005
Πρώτη επαφή
Νέο Citroen C6
Στο δρόμο το C6 είναι σταθερό και ευχάριστο ειδικά για μεγάλα ταξίδια.
Θεματοφύλακας…μιας μοναδικής παράδοσης είναι το νέο Citroen C6. Μιας παράδοσης, η οποία επιτρέπει στους ευρωπαίους κατασκευαστές και ειδικά στους Γάλλους να αφοσιωθούν στην πολυτέλεια και στο design και να έχουν μοναδικά δεξιοτεχνικά αποτελέσματα!
Η πίσω όψη είναι τόσο ξεχωριστή, όσο και η εμπρός, με τα φωτιστικά σώματα να ακολουθούν πλήρως τις γραμμές των φτερών και της πόρτας του χώρου αποσκευών.
Η κατηγορία των μεγάλων και πολυτελών οχημάτων απευθύνεται σε ένα πολύ απαιτητικό κοινό, το οποίο ζητά πολύ περισσότερα από ένα απλώς όμορφο, δυνατό και πολυτελές αυτοκίνητο. Συχνά απαιτεί κάτι, που να αποπνέει κύρος και ξεχωριστό πρεστίζ.
Έμφαση στην εμφάνιση
Το design του C6 εκφράζει άμεσα τόσο την ευρωπαϊκή, όσο και την γαλλική του προέλευση. Τα πιο εντυπωσιακά του στοιχεία είναι το σχήμα του, το οποίο, χάρη στο μακρύ εμπρός μέρος, στο μικρό τρίτο όγκο και στον επίσης μικρό πίσω πρόβολο, φλερτάρει με αυτό που λέμε, τον τελευταίο καιρό, "τετράθυρο κουπέ" ή με ένα μεγάλο και ιδιαίτερο "χάτσμπακ".
Στο δρόμο
Ο βασικός στόχος, κατά την κίνηση στο δρόμο, είναι να μην ενοχλούνται από τίποτα οι επιβάτες, είτε πρόκειται για οδικές ανωμαλίες είτε για εξωτερικούς θορύβους. Πολύ καλό είναι, λοιπόν, το προφίλ του οχήματος σε αυτό τον τομέα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι, εάν πιεστεί το C6 θα νιώσει… έξω από τα "νερά" του. Πάντως είναι πληθωρική και αρχοντική η παρουσία του στο δρόμο.
Στα καθ' ημάς...
Για την κίνηση του οχήματος φροντίζει ένας εξακύλινδρος βενζινοκινητήρας 3,0 λίτρων, ο οποίος είναι ιδανικός, τόσο από πλευράς απόδοσης όσο και λειτουργικών χαρακτηριστικών για το χαρακτήρα του μεγάλου Citroen.Στην Ελλάδα, το νέο C6 αναμένεται στα τέλη Iανουαρίου ή στις αρχές Φεβρουαρίου του 2006, ενώ ακόμη δεν έχουν γίνει γνωστές οι τιμές με τις οποίες θα πωλείται.
Κινητήρες
Μία έκδοση βενζίνης στα 3,0 λίτρα και μία έκδοση πετρελαίου στα 2,7 λίτρα διαθέτει το C6. H πρώτη επιλογή στηρίζεται στο μοτέρ, που χρησιμοποιεί και το C5, με την ισχύ, όμως, να είναι αυξημένη στους 215 ίππους. H δεύτερη επιλογή αποτελεί προϊόν συνεργασίας του ομίλου PSA Peugeot Citroen με τη Ford και εντυπωσιάζει με τη ροπή που διαθέτει, αλλά και με τις επιδόσεις, οι οποίες είναι καλύτερες από ό,τι στη βενζινοκίνητη εκδοχή. Αμφότερες οι εκδόσεις διαθέτουν εξάρι αυτόματο κιβώτιο.

 
 Νέο Citroen C6
Τεχνολογία
Μοναδική άνεση και ευρυχωρία