Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/12/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/12/2005
Test mtx
Subaru Impreza WRX 2,5
Ομοιογένεια σε αγωνιστική συσκευασία
Η Subaru WRX δεν άλλαξε και πολλά πράγματα σε αντίθεση με τα υπόλοιπα Impreza (STI και 2,0R).
Το Impreza WRX εφοδιάζεται με νέο κινητήρα 2,5 λίτρων και έχει ανανεωμένη εμφάνιση. Αυτό που δεν άλλαξε όμως είναι η ομοιογένεια ενός καθημερινού αυτοκινήτου που μπορεί να κινηθεί με την ίδια ευκολία σε αστικούς και αγωνιστικούς ρυθμούς.
Η Subaru όσον αφορά την περίπτωση του WRX δεν άλλαξε και πολλά πράγματα σε αντίθεση με τα υπόλοιπα Impreza (STI και 2,0R). Ίδια ανάρτηση πάνω στο ίδιο πλαίσιο, ίδια φρένα και σύστημα τετρακίνησης με μπλοκέ πίσω διαφορικό (πάντα σε σχέση με το απελθόν WRX) αποτέλεσαν για άλλη μια φορά την πετυχημένη συνταγή για τη διαμόρφωση ενός δυναμικού οδηγικά αυτοκινήτου. Ο γραμμικότερος κινητήρας των 2,5 -πλέον- λίτρων και η νέα ταυτότητα του αυτοκινήτου (νέα φανάρια και προφυλακτήρες) το διαφοροποιούν από το απερχόμενο μεν αλλά δεν αλλάζουν τον προορισμό του καθημερινού super car.
Οδική συμπεριφορά
Η συμμετρική τετρακίνηση που μεταβάλλει τη ροπή σε ποσοστό έως και 50/50 ανά άξονα με μπλοκέ πίσω διαφορικό, σε συνδυασμό με την στιβαρότητα του πλαισίου και τη δύναμη του κινητήρα συνθέτουν ένα σύνολο απόλυτα εθιστικό σε όποιους ρυθμούς επιλέξει ο οδηγός του. Η ανάρτηση είναι σφιχτή όχι όμως σε σημείο που ενοχλεί, ενώ από την άλλη εξασφαλίζει μηδαμινές κλίσεις σε δρόμο με στροφές με την κατευθυντικότητά του να είναι υποδειγματική. To σύστημα διεύθυνσης αν και υπολείπεται σε σαφήνεια από το STI είναι αρκετά άμεσο ενώ τα φρένα είναι αποτελεσματικά. Ο νέος boxer κινητήρας των 2,5 λίτρων αποδίδει 230 ίππους (5 περισσότερους από τον δίλιτρο του απελθόντος) και ουσιαστικά παρουσιάζει πιο γραμμική λειτουργία στις χαμηλές και υψηλές στροφές χωρίς ξεσπάσματα ισχύος ενώ εξασφαλίζει και πιο "καυτές" επιδόσεις.

 
 Subaru Impreza WRX 2,5
Εσωτερικό