Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  21/3/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/3/2006
TEST
Honda Civic 1,8 4d
In your FACE!
Η οδήγηση του Civic αποκάλυψε έναν οικογενειακό και ταξιδιάρικο χαρακτήρα.
Το νέας γενιάς Civic είναι επιτέλους εδώ και με τη σχεδίαση που υιοθετεί -ειδικά στο εμπρός μέρος- ρίχνει το γάντι κατάμουτρα στον ανταγωνισμό. Ειδικά για το 2006, με τα (λίγα) λανσαρίσματα που περιμένουμε, αυτό θα είναι μάλλον το “πρόσωπο” της χρονιάς.
Θυμωμένο ύφος υιοθετήθηκε και στο πίσω άκρο, το οποίο πάντως δεν έχει τη ζωντάνια και την πρωτοτυπία του εμπρόσθιου, ενώ συνολικά "αμερικανίζει" πιο έντονα.
Mε ένα εμπρόσθιο μέρος, το οποίο δεν μπορεί να συγκριθεί με τίποτα και δεν παραπέμπει σε τίποτα άλλο παρά μόνο στη Honda -ως έννοια- και όχι σε κάποιο μοντέλο, το νέο Civic στηρίζει πολλά στο design του.
7 με ένα χτύπημα
Με μια απλή κίνηση, με το Civic όγδοης γενιάς, η Honda καλλιεργεί περαιτέρω και ταυτόχρονα απορρίπτει και τα επτά προγενέστερα μοντέλα της. Σας φαίνεται δυσνόητο; Η εξήγηση είναι απλή: το νέο Civic είναι ίσως το πιο εντυπωσιακό όλων των εποχών, αλλά ταυτόχρονα είναι ένα από τα πιο πιστά στην ιστορία του οχήματος (παρεμπιπτόντως), συνοψίζοντας κατά κάποιο τρόπο την πορεία του μοντέλου στο χρόνο, η οποία στηρίχτηκε σε μοτίβα πολύ ξεχωριστά ανά εποχή.Το design βασίζεται σε χυτές γραμμές και υπάρχουν τμήματα, τα οποία μοιάζουν να έχουν σχεδόν ρευστή μορφή, όπως ο εμπρός προφυλακτήρας, τα φτερά κ.λ.π.. Μερίδιο της ευθύνης -για το πραγματικά "sleek" ύφος- πρέπει να αποδοθεί και στο γεγονός ότι, αυτό το αμάξωμα χρησιμοποιείται και από την υβριδική έκδοση του Civic, η οποία απαιτεί ειδική σχεδίαση σε ό,τι αφορά στην αεροδυναμική (οι πιο παρατηρητικοί θα προσέξουν, ότι οι τροχοί είναι "χωνεμένοι" στους θόλους για επιπλέον περιορισμό των αεροδυναμικών αντιστάσεων).
Honda in space
Σφηνοειδές σχήμα λοιπόν, μεγάλο πλάτος αμαξώματος και φωτιστικά σώματα, που χαρίζουν ένα μοναδικό βλέμμα. Αυτά είναι τα ορεκτικά για το νέο Civic, καθώς, στο εσωτερικό, τους ενδιαφερόμενους τους περιμένει μια ανάλογα εντυπωσιακή εικόνα. Το αυτοκίνητο έχει μεγαλώσει σημαντικά σε σχέση με τον αντίστοιχο σεντάν προκάτοχό του, ενώ διαθέτει και ένα νέο 1.800άρη κινητήρα 140 ίππων, στον οποίο η εταιρεία στηρίζει πάρα πολλά (εάν όχι τα πάντα). Οι τιμές ξεκινούν από 21.990 ευρώ με καλό εξοπλισμό.
Μας άρεσε
Η σχεδίαση μέσα-έξω, η θέση οδήγησης, οι λαβές του τιμονιού και του επιλογέα του κιβωτίου και το "ξυράφι" σε μορφή κινητήρα, που διαθέτει το όχημα.
Δεν μας άρεσε
Ο χώρος αποσκευών, η περιορισμένη χρήση μαλακών πλαστικών, η επένδυση των καθισμάτων και οι εμφανείς κολλήσεις στο πλαίσιο των παραθύρων, όπως είχαμε δει και στο FR-V.

 
 Honda Civic 1,8 4d
Στο δρόμο
Κινητήρας
Εσωτερικό
Χώροι