Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  6/6/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/6/2006
TEST
Honda Civic 1,8 5d
Ανεβαίνοντας στα 1,8 λίτρα, το Civic αποκτά ακριβώς αυτό που λείπει στη βασική έκδοση: καλύτερες επιδόσεις για πιο άνετα ταξίδια.
Πιο λογικό…ως "πακέτο" είναι αυτό που παρέχει το πεντάθυρο Civic στην εκδοχή των 1,8 λίτρων, απέναντι στη βασική των 1,4 λίτρων.
H τοποθέτηση του κινητήρα των 1,8 λίτρων κάτω από το καπό του πεντάθυρου Civic δημιουργεί μια σαφώς πιο ελκυστική πρόταση, σε σχέση με τη βασική. Η ρηξικέλευθη επιλογή στον τομέα της αισθητικής, η πολύ καλή θέση οδήγησης, το τιμόνι και τα εντυπωσιακά σε απόδοση φρένα βρίσκουν πλέον ένα καταλυτικής σημασίας συνοδευτικό, με τη μορφή των σαφώς καλύτερων επιδόσεων. Στο δρόμο, οι αλλαγές εντοπίζονται στην πιο σφικτή ρύθμιση της ανάρτησης, η οποία καθιστά κάπως ξερές τις αντιδράσεις πάνω από λακκούβες, αλλά βελτιώνει την αίσθηση ελέγχου, που έχει ο οδηγός για το όχημα. Η τιμή ανέρχεται σε 22.490 ευρώ και ο εξοπλισμός είναι υπερπλήρης, περιλαμβάνοντας -εκτός των άλλων- και ενδιαφέροντα στοιχεία, όπως δερμάτινο τιμόνι, αισθητήρα φώτων, cruise control, διπλή εξάτμιση, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, συναγερμό κ.λ.π. Απέναντι στο "μικρό"Σε σχέση με την έκδοση των 1,4 λίτρων, δεν μπορεί να γίνει φυσικά καμία σύγκριση. Η διαφορά των σχεδόν 60 ίππων στην ονομαστική ισχύ των κινητήρων δημιουργεί αποστάσεις της τάξης των 5 δλ., 4 δλ ή και 7-8 δλ., ανάλογα με τη μέτρηση.
Ανεβαίνοντας στα 1,8…
… λίτρα, το Civic αποκτά ακριβώς αυτό που λείπει στη βασική έκδοση: καλύτερες επιδόσεις για πιο άνετα ταξίδια. Το μοτέρ εμφανίζει όλα τα γνωστά χαρακτηριστικά των κινητήρων Honda (ευστροφία, "ελεύθερη" λειτουργία έως και άνω των 6.000 σ.α.λ.). Το κιβώτιο είναι -και σε αυτή την περίπτωση- χειροκίνητο, έξι σχέσεων και ικανοποιεί τόσο με την κλιμάκωση, όσο και με την αίσθηση του επιλογέα του.