Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/6/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/6/2006
Πρώτη επαφή
Ανανεωμένο Toyota Avensis
Στον παλμό της κατηγορίας
Το θετικό στοιχείο του ανανεωμένου Avensis είναι η βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς του μοντέλου.
Με το ανανεωμένο Avensis, η Toyota επαναπροσδιορίζει τη θέση της στην απαιτητική και άκρως ανταγωνιστική μεσαία κατηγορία, στοχεύοντας στην ενδυνάμωση της εικόνας του μοντέλου.
Πέρασαν πάνω από 3 χρόνια από το λανσάρισμα της δεύτερης γενιάς Avensis και η ανάγκη για βελτιστοποίηση της εικόνας του ιαπωνικού μεσαίου ήταν πλέον επιτακτική. Ο αυξημένος ανταγωνισμός εν έτει 2006 δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης και η Toyota δείχνει να το γνωρίζει καλά.
Η διάδοχος κατάσταση
Με αλλαγές που δεν περιορίζονται στη σχεδίαση, αλλά προχωράνε και στα μηχανικά μέρη, η ανανεωμένη έκδοση του μοντέλου προσφέρει πλέον ένα ολοκληρωμένο πακέτο στους υποψήφιους αγοραστές, οικογενειάρχες και μη.
Βελτιώσεις ουσίας
Η ρήση "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο" φαίνεται να λαμβάνεται υπ' όψιν σε μεγάλο βαθμό από τους ιθύνοντες της ιαπωνικής φίρμας. Αυτός είναι ίσως και ο λόγος, που αρκετές από τις αλλαγές βασίζονται σε παρατηρήσεις αγοραστών του μοντέλου, με τις περισσότερες να εστιάζονται στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς.Οι υποστροφικές τάσεις και οι σχετικά απότομες μετατοπίσεις του πίσω μέρους στο όριο, αντιστάθμιζαν την πολύ καλή ποιότητα κύλισης και τη σταθερότητα στις ευθείες. Η εικόνα αυτή αποτελεί πλέον παρελθόν και, σε συνδυασμό με τις μικρές αισθητικές διαφοροποιήσεις, το ανανεωμένο Avensis αποτελεί πλέον ένα ακόμη καλύτερο αυτοκίνητο, ικανό να πρωταγωνιστήσει γι άλλη μία φορά.
Μαύρο… διαμάντι
Ο νέος πετρελαιοκινητήρας 2.0 D-4D 125, τον οποίο είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε, πήρε τη θέση του υπάρχοντος 2λιτρου -ισχύος 115 ίππων- και αποτελεί τη μοναδική αλλαγή στην γκάμα των κινητήρων του μοντέλου. Το νέο αυτό σύνολο διαθέτει αυξημένη ιπποδύναμη και ροπή (125 ίππων και 300 Nm ροπής), 14% μειωμένο βάρος, πιο αθόρυβη και πιο οικονομική λειτουργία. Σημαντική μείωση παρατηρείται και στις εκπομπές CO2, χάρη στο φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων DPF, ενώ καινοτομία αποτελεί ένα 5ο μπεκ καυσίμου, το οποίο αναλαμβάνει τον ψεκασμό μικρής ποσότητας πετρελαίου στην εξαγωγή των καυσαερίων, με σκοπό την αύξηση της θερμοκρασίας, ωφελώντας στον αυτοκαθαρισμό του φίλτρου.
Σχεδιαστικές αλλαγές
Μεγαλύτερη διαφοροποίηση, όσον αφορά στη σχεδίαση, παρατηρείται στο εμπρόσθιο τμήμα του μοντέλου, με τα φωτιστικά σώματα τη μάσκα και τον προφυλακτήρα να συμβαδίζουν με τα νέα σχεδιαστικά πρότυπα της εταιρείας (βλ. Yaris και Rav4). Οι εξωτερικοί καθρέφτες ενσωματώνουν τους δείκτες αλλαγής πορείας, ενώ μικρές αλλαγές παρατηρούνται και στον προφυλακτήρα και στα φωτιστικά σώματα του πίσω μέρους.

 
 Ανανεωμένο Toyota Avensis
Εσωτερικό
Οδική συμπεριφορά