Αφιέρωμα

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/8/2006
Αφιέρωμα
ΓΥΡΟΣ ΚΑΜΠΡΙΟ
Με 15 κάμπριο στην Εύβοια
Διαβάστηκε από 12411 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/8/2006
Ξεχάστε τα meetings, τους μηνιαίους και ετήσιους στόχους, ξεχάστε τη δουλειά και ό,τι σχετίζεται με αυτήν. Στο αποκορύφωμα του ελληνικού καλοκαιριού, το Auto Τρίτη προτείνει, με μια λέξη, "κάμπριο". Για την ακρίβεια, εμείς στέλνουμε στο ελληνικό καλοκαίρι ένα 36σέλιδο "mail" από την περιήγησή μας στην Εύβοια, την οποία επισκεφτήκαμε όχι με έναν, αλλά με 15 εκπροσώπους της topless αυτοκίνησης.
Πραγματική οδήγηση με πραγματική θέα
Οι Γύροι με κάμπριο αυτοκίνητα σε αυτήν τη 13χρονη πορεία του περιοδικού έχουν πολλά να επιδείξουν, αλλά συχνά υπάρχει και κάτι που λείπει. Αυτό είναι συνήθως η απόλαυση της οδήγησης με σπορ προεκτάσεις. Κι αυτό γιατί, όταν επισκέπτεσαι έναν κλασικό θερινό προορισμό, όπως ένα Αιγαιοπελαγίτικο νησί, οι συνθήκες (οδικές κυρίως) δεν ευνοούν το "ξεδίπλωμα" όλων των αρετών, που έχουν τα ανοικτά αυτοκίνητα. "Περιοριζόμαστε", δηλαδή, συνήθως (εάν αυτό μπορεί να θεωρηθεί "περιορισμός") στην απόλαυση της οδήγησης "απλώς" άνευ οροφής. Φέτος όμως η κατάσταση άλλαξε και άλλαξε, γιατί επιλέχτηκε ως προορισμός η Εύβοια, η οποία ακούγεται για πολλά χαρακτηριστικά της, αλλά πάνω απ' όλα για το οδικό της δίκτυο, το οποίο δεν είναι άρτιο, δεν είναι τέλειο, αλλά δεν έχει και πολλές ευθείες. Δηλαδή κυριαρχούν οι στροφές και συχνά αυτό, όσο κι αν αυξάνει την κούραση και το χρόνο ενός ταξιδιού, μετατρέπεται σε πλεονέκτημα, όταν θέλεις να οδηγήσεις. Κι εμείς αυτό θέλαμε φέτος… Μετατρέψαμε, λοιπόν, ειδικά το κομμάτι από τη Χαλκίδα έως το βορειότερο άκρο της Εύβοιας και πίσω, σε ένα άτυπο σίρκουϊ, το οποίο -εκτός της αξίας του ως διαδρομή- έχει και ένα μοναδικό αισθητικό ενδιαφέρον, λόγω της έντονης βλάστησης και του μοναδικού φυσικού τοπίου. Και εάν για φέτος περιμένετε έναν πιο "στεριανό" Γύρο με κάμπριο από πλευράς φωτογραφιών, "πλανάσθε πλάνην… ευβοϊκήν", αφού η Εύβοια, όσο κι αν φλερτάρει με ορεινούς όγκους κ.λ.π., είναι ένα νησί και δεν ξεχνά να στο δείχνει σε κάθε ευκαιρία.
Η θερινή νύχτα και τα... γνωστά όνειρα
Ας περάσουμε όμως στους μεγάλους πρωταγωνιστές, τα ανοικτά αυτοκίνητα. Φέτος συγκεντρώθηκαν 15 οχήματα και πραγματικά πρόκειται για ένα από τα πιο περίεργα σύνολα, που δημιουργήθηκαν ποτέ. Κι αυτό γιατί, για πρώτη φορά τα σκήπτρα του Γύρου πέρασαν ήσυχα και αθόρυβα στα οχήματα με σκληρή αναδιπλούμενη οροφή. Αυτό που ξεκίνησε ως μόδα, είναι πλέον καθεστώς. Τα 10 από τα 15 αυτοκίνητά "μας" είναι λοιπόν αυτής της οικογένειας (γίνονται 11, εάν συνυπολογίσουμε και την Corvette με το αποσπώμενο hard-top) και μόλις τα 4 έχουν υφασμάτινο top. Κατά τα λοιπά, συμμετείχαν 9 διθέσια οχήματα και 6 τετραθέσια ή 11 προσθιοκίνητα και 5 πισωκίνητα, εάν θέλετε άλλο μέσο διάκρισης. Η συνολική αξία τους ανέρχεται σε κάτι λιγότερο από 500.000 ευρώ (493.800 για την ακρίβεια) και η συνολική ισχύς στους 2.314 ίππους (δόξα τω Θεώ δεν είχαμε ούτε γρατσουνιά). O διαχωρισμός που επιλέχθηκε για φέτος έχει ως οδηγό την κλάση μεγέθους των αυτοκινήτων. Την παραγωγή ανέλαβαν 21 άτομα, τα οποία σας παρουσιάζουν με υπερηφάνεια το 10ο Γύρο με Κάμπριο αυτοκίνητα του Auto Τρίτη.
Τα αυτοκίνητα του Γύρου
• Chevrolet Corvette 6,0
• BMW Z4 2,0
• Citroen C3 Pluriel 1,6
• Daihatsu Copen 1,3
• Mazda MX-5 2,0
• Mercedes SLK 200K
• Mistubishi Colt CZC 1,5T
• Nissan Micra C+C 1,6
• Opel Astra Twin Top 2,0T
• Opel Tigra Twin Top 1,8
• Peugeot 206 CC 1,6
• Peugeot 307 CC 1,6
• Renault Megane CC 1,6
• Volkswagen Eos 2,0 FSI
• Volvo C70 2,4 (170PS)

 
 ΓΥΡΟΣ ΚΑΜΠΡΙΟ
Chevrolet Corvette C6
Opel Astra TwinTop 2,0T
Peugeot 307 CC 1,6
Renault Megane CC 1,6
VW Eos 2,0 FSI
Citroen C3 Pluriel 1,6
Daihatsu Copen 1,3
Mitsubishi Colt CZC 1,5T
Nissan Micra C+C 1,6
Οpel Tigra TwinTop 1,8
Peugeot 206 CC 1,6
BMW Z4 2,0
Μazda MX-5 2,0
Mercedes SLK 200K
Volvo C70 2,4 (170PS)