Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/8/2006
Test mtx
Citroen C5 1,8 125 PS
Τονωτική ένεση
Διαβάστηκε από 7517 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/8/2006
Tο γαλλικό μεσαίο έχει διατηρήσει τη μοντέρνα αισθητική του αμαξώματός του, την προορισμένη προς την άνεση οδική συμπεριφορά και, τους πολύ καλούς χώρους επιβατών.
Χωρίς μεγάλη διαφοροποίηση από το προηγούμενο μοντέλο, το Citroen C5 1,8 των 10 επιπλέον ίππων (125 PS συνολικά) κερδίζει περισσότερο στον ψυχολογικό τομέα και λιγότερο στην πράξη.
Στο εσωτερικό του C5, η ποιότητα βρίσκεται σε καλά επίπεδα, ενώ η σχεδίαση είναι μεν σύγχρονη, θα θέλαμε όμως κάτι παραπάνω από μια φίρμα όπως η Citroen.
H Citroen ενδυναμώνει το μεσαίο της μοντέλο C5, με την προσθήκη στην γκάμα των εκδόσεών του μιας πιο δυνατής έκδοσης του 1.800άρη βασικού κινητήρα του, απόδοσης 125 ίππων. Η έκδοση αυτή αντικαθιστά τον κινητήρα των 115 ίππων, τονίζοντας δυναμικά το αυτοκίνητο, χωρίς πάντως -σε καμία περίπτωση- να διαφοροποιεί σημαντικά τις επιδόσεις του και κατά συνέπεια τον οικογενειακό του χαρακτήρα. Κατά τα άλλα, το γαλλικό μεσαίο έχει διατηρήσει τη μοντέρνα αισθητική του αμαξώματός του, την προορισμένη προς την άνεση οδική συμπεριφορά και, φυσικά, τους πολύ καλούς χώρους επιβατών. Επιπλέον, η γνωστή υδροπνευματική ανάρτηση της Citroen, με δυνατότητα ρύθμισης του ύψους του αμαξώματος (σε τέσσερις σκάλες -με την πρώτη και πιο χαμηλή να ενδείκνυται για ευκολότερη φόρτωση ογκωδών αντικείμενων και την τέταρτη και πιο ψηλή για αλλαγή τροχού, χωρίς τη βοήθεια "γρύλου"), έχει παραμείνει στο αυτοκίνητο, διαχωρίζοντάς το (αλλά και προσθέτοντάς του βάρος) από τον ανταγωνισμό. Τιμολογιακά, τα 21.100 ευρώ που απαιτεί η βασική έκδοση C5 1,8 Elegance είναι μια πολύ καλή τιμή κτήσεως, από τη στιγμή που συνδυάζεται με ένα αρκετά καλό επίπεδο εξοπλισμού.
Κινητήρας
Ο γνωστός 16αβάλβιδος 1.800άρης κινητήρας του Citroen C5, με τις φροντίδες των τεχνικών της γαλλικής φίρμας, έχει κερδίσει 10 ίππους σε σχέση με πριν, αποδίδοντας πλέον 125 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. Επιπλέον, η τιμή της μέγιστης ροπής έχει ανέβει κατά 8 Nm (170 πλέον), αποδιδόμενη μάλιστα σε χαμηλότερο εύρος στροφών (3.750 από 4.070 σ.α.λ.). Στην πράξη, ο κινητήρας αποδεικνύεται πιο ελαστικός στις μεσαίες και ψηλές στροφές, παρουσιάζοντας μια μικρή υστέρηση στους χαμηλούς ρυθμούς περιστροφής. Η λειτουργία του, πάντως, είναι αρκετά ήσυχη, ενώ από πλευράς επιδόσεων, τα πράγματα θα ήταν καλύτερα, αν το κιβώτιο διέθετε λίγο πιο κοντή κλιμάκωση.