Scoop

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  6/2/2007
Scoop old
Citroen C5
3 σε 1!
Διαβάστηκε από 3001 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:6/2/2007
Oι διαθέσιμοι χώροι για επιβάτες και αποσκευές αναμένεται -για μια ακόμα φορά- να αποτελέσουν το δυνατό χαρτί και της νέας C5.
Η μελλοντική Citroen C5 πήρε τα καλύτερα χαρακτηριστικά από τα "αδερφά" μοντέλα του ομίλου (σχεδίαση από C4, τεχνολογία από C6 και πλατφόρμα κατασκευής από 407) και δείχνει πως πλέον είναι σε θέση να πρωταγωνιστήσει με αξιώσεις στο segment των μεσαίων οχημάτων.
Η Citroen ξεκινά την επίθεσή της! Το πλάνο της γαλλικής εταιρείας προβλέπει μέχρι το 2009 τη δημιουργία -τουλάχιστον- 5 νέων μοντέλων. Η αρχή θα γίνει από τον Ιούλιο του έτους που διανύουμε, με το λανσάρισμα του C-Crosser (ελευθέρου χρόνου όχημα) και θα ολοκληρωθεί 2 χρόνια μετά, με τα νέα C3 (2008), C1 Pluriel (2009) και C3 Monospace (τέλη 2009). Στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (2007) όμως, η Citroen ετοιμάζεται για τη μεγάλη έκπληξη. Ετοιμάζεται βασικά για την παρουσίαση της νέας C5. Ενός μοντέλου, που όπως θα διαπιστώσετε και εσείς από τα πρώτα στοιχεία που παραθέτουμε, δεν έχει καμία σχέση με το παρελθόν…
Ντιζάιν…
Στόχος των σχεδιαστών της Citroen ήταν να προσδώσουν στο νέο όχημα μια εικόνα "φρέσκια", η οποία να συνδυάζει σε σωστές αναλογίες το δυναμικό χαρακτήρα με το κομψό παρουσιαστικό. Άλλωστε, δε θα πρέπει να ξεχνάμε, πως οι αγοραστές αυτής της κατηγορίας επιθυμούν και το κυριλέ ύφος στο όχημά τους. Ρίχνοντας, λοιπόν, μια προσεχτική ματιά στη νέα C5, διαπιστώνουμε, πως ολόκληρο το εμπρόσθιο τμήμα θυμίζει C4. Μεγάλα φωτιστικά σώματα, ογκώδης προφυλακτήρας με ευμεγέθεις αεραγωγούς στο κάτω τμήμα και λογότυπο, που "αγκαλιάζει" τη μάσκα, ορίζουν ένα σύνολο που εκπέμπει δυναμισμό και μαγνητίζει το βλέμμα. Όσον αφορά στην εικόνα στο πίσω τμήμα, ίσως να είναι ένα "κλικ" πιο συγκρατημένη, αλλά και πάλι εναρμονίζεται άψογα με τον τρίτο όγκο του αυτοκινήτου, αφού οι καμπύλες γραμμές και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες δείχνουν, πως ταιριάζουν… γάντι στην κατασκευή και σίγουρα δε θυμίζουν κλασικό σεντάν όχημα.
Τεχνικά…
Στο πάτωμα του 407 θα βασίζεται και η μελλοντική C5. Oι πρώτες πληροφορίες λένε ότι, η μεσαία μπερλίνα της γαλλικής φίρμας πλέον θα "χαρίζει" και αρκετά σπορ χαρακτηριστικά στον οδηγό της. Όχι ότι θα υπάρξουν περιορισμοί στην υψηλού επιπέδου άνεση (η υδροπνευματική ανάρτηση θα δίνει κανονικά το "παρών" και στη 2η γενιά) που θα προσφέρει το μοντέλο, αλλά το συνολικό στήσιμο του αυτοκινήτου θα μπορεί να δώσει και αυτό το… κάτι παραπάνω, που αναζητεί ο πιο ανήσυχος οδηγός. Πιο αποδοτικά φρένα, καλύτερο σε αίσθηση και πληροφόρηση σύστημα διεύθυνσης και βελτιωμένα κιβώτια ταχυτήτων είναι μερικά μόνο από τα στοιχεία, όπου έδωσαν βαρύτητα οι τεχνικοί της νέας C5. Φρόντισαν, βέβαια, ν' αναβαθμίσουν και την γκάμα των μηχανικών συνόλων. Έτσι, στη νέα γενιά, πέρα από τους γνωστούς κινητήρες των 3,0 λτ. V6 (με 220 ίππους πλέον από 211), 2,2 λτ. (163 ίππους) και 2,0 λτ. (με 143 ίππους), θα υπάρχει και ένα νέο μοτέρ, σε συνεργασία με τη Ford, χωρητικότητας 2,7 λτ. V6, με απόδοση 215 ίππων. Για την ελληνική αγορά πάντως θα πρέπει να θεωρούμε σίγουρο και το μηχανικό σύνολο των 1,8 λτ.
Τεχνολογία…
Το τεχνολογικό υπόβαθρο της μελλοντικής C5 είναι αυτούσιο με της C6! Σύστημα αναγνώρισης ακούσιας αναχώρησης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, head - up display (προβολή στοιχείων στο παρμπρίζ του οχήματος), ενεργητική υδροπνευματική και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση (με πρόγραμμα Comfort και Sport), φώτα xenon που… στρίβουν, τιμόνι αλά C4 (με σταθερή κολώνα και περιστρεφόμενη στεφάνη) και πολλά ακόμα ηλεκτρονικά καλούδια θα δίνουν βροντερό "παρών" στη νέα γενιά. Φυσικά, το όχημα θα διαθέτει και κορυφαίο επίπεδο παθητικής ασφάλειας, προσφέροντας μάλιστα από το βασικό εξοπλισμό 9 αερόσακους.