Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  6/2/2007
Πρώτη επαφή
Honda Civic Type R και Type S
Για Sπορτίφ και Rαcing Τyp(e)ους
Διαβάστηκε από 4548 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:6/2/2007
Σταθερό σε μεγάλες ταχύτητες και απολαυστικό στην πίστα αποδείχθηκε το νέο Type R.
Τo νέο Civic το γνωρίσαμε ως πεντάθυρο και ως σεντάν. Ήρθε όμως η ώρα να γνωρίσουμε και το κορυφαίο Type R και βέβαια την τρίθυρη, πιο απλή εκδοχή του Type S.
Βρε, καλώς τα παιδιά…!
To Type R μας έμεινε από την προηγούμενη γενιά του μικρομεσαίου αυτοκινήτου της Honda για δύο βασικούς λόγους: την ανόθευτη αίσθηση σπορτίφ οδήγησης που προσέφερε και τον ήχο του. Η Honda επιστρέφει με τη νέα γενιά Type R, που διατηρεί αυτόν το χαρακτήρα, ενώ επιπλέον παρουσιάζει και τις απλές τρίθυρες εκδόσεις του φουτουριστικού αμαξώματος του Civic, με την ονομασία "Type S".
Εμφάνιση
Το νέο Type R, βασισμένο στην εκκεντρική αισθητική της νέας γενιάς Civic, όπως την είδαμε στο πεντάθυρο μοντέλο, εκφράζει κουπέ χαρακτηριστικά. Οι πόρτες, τα πλαϊνά μαρσπιέ, οι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, καθώς και τα πάνελ στο πίσω μέρος συντελούν στη διαμόρφωση της σπορτίφ υπόστασης του μοντέλου αισθητικά. Επιπλέον, οι 18 ιντσών ζάντες και η μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα στο εμπρός μέρος συμπληρώνουν την αισθητικά σπορτίφ εικόνα του 3θυρου Type R.
Τι σημαίνει Type R;
Η σπορ αισθητική δε θα ήταν τίποτα, αν δεν εκφραζόταν και οδηγικά. Το όνομα "Type R" άλλωστε υποδηλώνει άμεσα ένα από τα καλύτερα Hot Hatch αυτοκίνητα της μικρομεσαίας κατηγορίας και αυτό έπρεπε να είναι εμφανές και στη νέα γενιά. Έτσι, οι αναρτήσεις έχουν αλλάξει σε ρύθμιση έναντι των απλών 5θυρων Civic, ο κινητήρας -που προέρχεται από το προηγούμενο- έχει άλλες ρυθμίσεις και το πλαίσιο έχει δεχθεί τις απαραίτητες δομικές ενισχύσεις, για να βγουν τα 201 άλογα στο δρόμο.

 
 Honda Civic Type R και Type S
Κινητήρες
Οδική συμπεριφορά
Εσωτερικό
Ηonda Civic TypeS