Scoop

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  13/2/2007
Scoop
Honda S3000
To Super “S”
Διαβάστηκε από 10555 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:13/2/2007
Πιο καλλιεργημένο σχεδιαστικά και πιο εκφραστικό και δυναμικό αναμένεται να είναι το ρόουντστερ της Honda.
Πολλά έχουν γραφτεί για το εάν το Honda S2000 θα έχει διάδοχο κάποια στιγμή στο κοντινό μέλλον ή εάν η πορεία του θα σταματήσει, δίνοντας ακόμη περισσότερο χαρακτήρα κλασικού στο ιαπωνικό ρόουντστερ. Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν, ότι θα επικρατήσει η πρώτη άποψη και το νέο όχημα θα λέγεται "S3000" και θα δείχνει περίπου έτσι...
Όχι νωρίτερα από το 2009, αναμένεται να δούμε την επόμενη γενιά του ρόουντστερ της Honda, του μοντέλου, δηλαδή, που θα αντικαταστήσει το περίφημο S2000.
Αλλαγές στη σχεδίαση
Αυτό που μαθαίνουμε από διάφορες πηγές στο εξωτερικό και φυσικά από τους κατασκόπους-συνεργάτες του Auto Τρίτη είναι, ότι ο διάδοχος του S2000 θα διατηρεί μεν το σχετικά σφηνοειδές σχήμα του τωρινού μοντέλου, όμως οι καμπύλες γραμμές τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω άκρο του αμαξώματος θα είναι σημαντικά περισσότερες. Ένα ακόμη στοιχείο είναι η στροφή της εταιρείας προς μια πιο "εξωστρεφή" και εκφραστική σχεδίαση με "θυμωμένα" εμπρός φωτιστικά σώματα (ίσως και με χρήση LEDs) και ένα σύνολο από τρεις αεραγωγούς στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα.
Αλλαγές στη φιλοσοφία
Άγνωστο είναι εάν η Honda έχει σκοπό να διατηρήσει στο S3000 το χαρακτήρα "καθαρόαιμου", που έχει το S2000. To ζήτημα είναι εάν η εταιρεία θα προτιμήσει να "ρίξει" το S3000 σε μια κλίκα ανταγωνιστών, όπως είναι για παράδειγμα η Mercedes SLK. Σε αυτήν την περίπτωση, κύκλοι από την Αμερική εκτιμούν, ότι είναι λογικό να αυξηθεί η πολυτέλεια του νέου μοντέλου αλλά να γίνει και μια μείωση κάποιων ακραίων χαρακτηριστικών του S2000, που το καθιστούν γνήσια σπορ. Γενικά, το τεχνικό υπόβαθρο του S3000 καλύπτεται από ένα πέπλο μυστηρίου, αν και λογικά, τόσο η πισωκίνηση όσο και ο διθέσιος θάλαμος των επιβατών αναμένεται να διατηρηθούν και στο επόμενης γενιάς μοντέλο.Φαίνεται πάντως ότι εξετάζονται πολλές λύσεις, με δεδομένο ότι υπάρχει και ένας ορίζοντας τριετίας μέχρι την παρουσίαση του μοντέλου. Ανάμεσα σε αυτές τις επιλογές είναι και η χρήση μιας μεταλλικής αναδιπλούμενης οροφής. Καμία πληροφορία πάντως ακόμη δεν έχει ξεπεράσει τα όρια της απλής φημολογίας. Για παράδειγμα, κανείς δε γνωρίζει εάν το όνομα "S3000" θα είναι η τελική επιλογή κι αν είναι, εάν θα αντικατοπτρίζει και τον κυβισμό του μοντέλου. Η Honda πάντως διαθέτει πολλούς κινητήρες στην ευρύτερη… περιοχή των 3,0 λίτρων, με έξι όμως και όχι με τέσσερις κυλίνδρους, όπως στο S2000. Εάν η Honda είναι πρόθυμη να προχωρήσει σε μια τέτοια αλλαγή, θα το δούμε σύντομα…
Η Γενεύη ίσως βγάλει… λαβράκι
Στο πλαίσιο μιας λακωνικής ανακοίνωσης, η Honda αποκάλυψε, ότι στο προσεχές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης θα παρουσιάσει ένα πρωτότυπο σπορ μοντέλο, το οποίο αφήνεται να εννοηθεί ότι θα είναι σχετικά μικρών διαστάσεων. Πρόκειται, βέβαια, για κουπέ όχημα και δε γνωρίζουμε εάν υπάρχει περίπτωση η προφανώς φουτουριστική του σχεδίαση (δείτε το σχετικό σκίτσο στις σελίδες των Νέων Διεθνών) να επηρεάσει ή να εμπνεύσει το look του μελλοντικού ρόουντστερ της Honda. Αυτό που ίσως έχει περισσότερη σημασία, είναι ότι το πρωτότυπο υιοθετεί υβριδικό σύστημα παραγωγής ενέργειας, καθώς η Honda θέλει να εξερευνήσει τρόπους συνδυασμού της οδηγικής απόλαυσης με οικολογικό και οικονομικό χαρακτήρα. Κάτι ανάλογο έχει ακουστεί ως πρόθεση και από μία ακόμη ιαπωνική εταιρεία, την Toyota, σε ό,τι αφορά στα σχέδιά της για το μοντέλο που θα αντικαταστήσει τα Celica και MR2. Δεν αποκλείεται εκεί να κρύβονται περισσότερα στοιχεία για το μέλλον του S3000.
Η Acura
Πρόσφατα, σε διάφορες εκθέσεις στην Αμερική είδαμε την Acura, τον πολυτελή και σπορ "βραχίονα" της Honda, να παρουσιάζει πρωτότυπα με μια νέα σχεδιαστική ταυτότητα τόσο στο Λος Άντζελες (φωτό), όσο και στο Ντιτρόιτ. Υπάρχει πιθανότητα να επηρεαστεί ένα τόσο σημαντικό μοντέλο της Honda από σχέδια της Acura; Τίποτα δεν μπορεί να αποκλειστεί, ειδικά εάν δούμε την ελαφρά… "συγγένεια" του πρωτότυπου με τη μεγάλη φωτό που έχει στη διάθεσή του ο κατάσκοπος-συνεργάτης του Auto Τρίτη. Στην Αμερική πάντως υπάρχουν "ψίθυροι", ότι ο διάδοχος του S2000 είναι πιθανό να κυκλοφορήσει στις Η.Π.Α. με σήμα "Acura" και όχι "Honda", διότι το υπάρχον μοντέλο ήταν ιδιαίτερα ακριβό σε σχέση με τα υπόλοιπα Honda και κάτι τέτοιο ίσως θα ταίριαζε περισσότερο σε ένα Acura.