Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  13/3/2007
Test mtx
Peugeot 207 CC 1,6 (120 PS)
Keep Walking
Διαβάστηκε από 20972 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:13/3/2007
Αρκούντως άνετο σε πολύωρες μετακινήσεις χαρακτηρίζεται το 207 CC.
Πριν από 8 χρόνια η Peugeot παρουσίασε το πρώτο της "πλάνο" για ένα προσιτό, μικρό ανοιχτό αυτοκίνητο, με σκληρή αναδιπλούμενη οροφή… Κανείς δεν πίστεψε ότι το εγχείρημα θα πετύχει… Σημασία έχει ότι πίστεψε εκείνη και μετά την επιτυχία του 206 CC λανσάρει το διάδοχό του, το 207 CC.
2♥7
Το 1998 στην αγορά υπήρχε ένα και μόνο αυτοκίνητο, που εφοδιαζόταν με σκληρή αναδιπλούμενη οροφή. Η Mercedes SLK γνώρισε τη θετική ανταπόκριση του κοινού, καταφέρνοντας να συνδυάσει τα πλεονεκτήματα των κουπέ και των ανοιχτών αυτοκινήτων, και την απολαμβάνει ακόμη και σήμερα. Βέβαια, η ιστορία της σκληρής αναδιπλούμενης οροφής ξεκίνησε για την Peugeot το 1930 με το Eclipse, όμως το 2000 διάλεξε να κάνει την υπέρβαση, παρουσιάζοντας το 206 CC ή 20♥.
Ναι, αλλά…
Κανείς δεν αμφισβητεί την ιδιαίτερα επιτυχημένη πορεία του 206 CC μέχρι και σήμερα, αφού εκτός από την πολύ καλή του πορεία στην αγορά, ώθησε στην άνθιση και μια ολόκληρη κατηγορία. Η κατηγορία των μικρών Coupe Cabriolet (CC) υποστηρίχθηκε και από πολλούς άλλους κατασκευαστές, ενώ η ίδια φιλοσοφία κατασκευής της οροφής πέρασε με γοργά βήματα και στη μικρομεσαία κατηγορία. Έτσι, αντίθετα με το 206 CC, το νέο 207 CC βρίσκεται απέναντι σε ικανούς αντιπάλους.
Εμφάνιση
Δανειζόμενο στοιχεία από τις κλειστές εκδόσεις του 207, το CC χαρακτηρίζεται δυναμικό και σύγχρονο, περισσότερο από τον προκάτοχό του. Έτσι, το εμπρός μέρος δεν εμφανίζει καμία διαφορά σε σχέση με εκείνες τις εκδόσεις, με κυρίαρχο χαρακτηριστικό του το έντονα σφηνοειδές και μυώδες σχήμα. Επίσης, τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω προέρχονται αυτούσια από τις κλειστές εκδόσεις του 207. Διαφορές συναντάμε στο πλαϊνό και -σε μεγάλο βαθμό- στο πίσω μέρος και αυτό, λόγω της αναδιπλούμενης μεταλλικής οροφής. Εκείνη ορίζει πιο έντονη κλίση του εμπρός παρμπρίζ και γενικά καμπύλο σχήμα αυτής, μέχρι την ένωσή της με το πίσω μέρος.
Μας άρεσε
Η οδική συμπεριφορά και αίσθηση, η εικόνα του αμαξώματος και του εσωτερικού, ο χώρος αποσκευών, η ποιότητα του εσωτερικού
Δεν μας άρεσε
Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες, οι στρεβλώσεις όταν είναι ανοιχτό, η αίσθηση του επιλογέα, κάποιοι μικροτριγμοί, που παρατηρούνται σε έντονες ανωμαλίες και προέρχονται από την οροφή
H γκάμα
To Peugeot 207 CC είναι το πρώτο μοντέλο της Peugeot, που εφοδιάζεται με το νέο κινητήρα των 1,6 λίτρων, απόδοσης 120 ίππων. Αυτός ο κινητήρας εφοδιάζεται προαιρετικά και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Εκτός από αυτήν την έκδοση κινητήρα, το 207 CC διαθέτει και τον 1,6 λίτρων υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα (πάλι προϊόν συνεργασίας του γκρουπ PSA με την BMW), ο οποίος αποδίδει 150 ίππους και ο οποίος διατίθεται σε μία έκδοση, με την τιμή της να ανέρχεται στα 22.790 ευρώ.

Η οροφή
Η σκληρή αναδιπλούμενη οροφή του 207 CC είναι πλήρως αυτόματη, αφού, αντίθετα με το παρελθόν (206 CC), δεν απαιτεί καμία ενέργεια απασφάλισης από τον οδηγό. Η διαδικασία αναδίπλωσης διαρκεί 25 δλ. και μπορεί να γίνει ακόμα και εν κινήσει, με ταχύτητα έως 10 χλμ./ώρα. Η οροφή συναρμολογείται ως ανεξάρτητο τμήμα στο εργοστάσιο της Μαδρίτης, πριν συναντήσει τη γραμμή παραγωγής του 207 CC, που γίνεται στην ίδια μονάδα. Η οροφή του 207 CC είναι σχεδιασμένη από την Peugeot και αποτελείται από δύο μέρη, τα οποία αναδιπλώνονται στο χώρο αποσκευών. Η κινηματική της λειτουργία χρησιμοποιεί 11 αισθητήρες, ενώ η όλη διαδικασία αναδίπλωσης πραγματοποιείται από έξι υδραυλικά έμβολα, με το κεντρικό υδραυλικό κύκλωμα να τα τροφοδοτεί με 135 bar πίεση.
Η διαδικασία αναδίπλωσης γίνεται εξ ολοκλήρου αυτόματα και διαρκεί 25 δλ., χωρίς να χρειαστεί καμία ενέργεια απασφάλισης από τον οδηγό.


 
 Peugeot 207 CC 1,6 (120 PS)
Κινητήρας - Επιδόσεις
Εσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα