Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/3/2007
TEST
Jeep Wrangler 3,8 Sport Auto Freedom Top
Ο λύκος κι αν εγέρασε…
Διαβάστηκε από 12821 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:27/3/2007
Σε εκτός δρόμου διαδρομές, το Wrangler αποκαλύπτει τον πραγματικό του χαρακτήρα.
Μπορεί το Jeep Wrangler στη νέα του γενιά να απέκτησε έναν πιο πολιτισμένο χαρακτήρα, προορισμός όμως του πιο κλασικού σύγχρονου 4κίνητου συνεχίζουν να είναι τα δύσβατα εδάφη των απανταχού βουνοπλαγιών και όχι οι στριμωγμένοι και πολύβουοι δρόμοι του Κολωνακίου!
Ενίσχυση της παραδοσιακής σχεδίασης Wrangler
Εκτός, όμως, από τις εκτός δρόμου δυνατότητες του αυτοκινήτου, είναι και η εμφάνιση σήμα-κατατεθέν του, η οποία είναι υπεύθυνη γι αυτή του την κλασικότητα. Στη νέα του γενιά, το Jeep Wrangler στην ουσία εξελίσσει ακόμη περισσότερο αυτή του την αυθεντική σχεδίαση, αφού το αυτοκίνητο έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις (+ 13 εκατ. πλάτος, + 34 εκατ. μήκος), διατηρώντας την ίδια τετραγωνισμένη αισθητική των προκατόχων του, με περισσότερα καμπύλα τμήματα. Νέο είναι το καπό, οι προφυλακτήρες, τα πλαϊνά "φτερά" (τα οποία αφαιρούνται), το καμπυλωμένο παρμπρίζ και τα πλαϊνά σκαλοπάτια. Στην έκδοση, μάλιστα, με την επίσης νέα σκληρή οροφή της δοκιμής μας, η τελευταία μπορεί να αφαιρεθεί σε τρία ξεχωριστά τμήματα, δίνοντας μια αίσθηση ανοικτού αυτοκινήτου στους επιβάτες του. Αποσπώμενες, πάντως, είναι ακόμα και οι πόρτες του νέου Wrangler.
Ακριβό μου Jeepάκι!
Το νέο Jeep Wrangler ξεκινά από τα 37.000 ευρώ στις εκδόσεις με την σκληρή οροφή και το 6άρι μηχανικό κιβώτιο, ενώ η έκδοση της δοκιμής μας, με το αυτόματο κιβώτιο, κοστίζει 38.500 ευρώ. Όσο και να εκτιμούμε τον εντελώς ξεχωριστό χαρακτήρα του μοντέλου, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε αυτή του την υψηλή τιμή, ειδικά από τη στιγμή που υπάρχουν τρανταχτές εξοπλιστικές απουσίες (λείπουν πλευρικοί αερόσακοι και οροφής, καθώς και όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες). Οι εκδόσεις με τη μαλακή οροφή ξεκινούν από τα 33.500 ευρώ, με ακόμα περισσότερες όμως εξοπλιστικές ελλείψεις.
Μας άρεσε
Που δεν έχει χάσει το αυτοκίνητο την all-time classic του αισθητική, οι εκτός δρόμου δυνατότητες, η βελτίωση -κυρίως σε εικόνα- στο εσωτερικό, η αποδεκτή πλέον ποιότητα κύλισης
Δεν μας άρεσε
Η ορατότητα προς τα πίσω, οι μειωμένοι αλλά πάντα παρόντες αεροδυναμικοί θόρυβοι, η κατανάλωση, η πληροφόρηση από το τιμόνι, η υψηλή τιμή κτήσεως, η οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο, οι ρυθμιζόμενοι με την… παραδοσιακή μέθοδο του "χέρι έξω από το παράθυρο" εξωτερικοί καθρέφτες
Η κλασική σχεδίαση του Jeep Wrangler έχει ραφιναριστεί στο νέο μοντέλο, παραμένοντας ευτυχώς σχεδόν αναλλοίωτη. Έτσι, το πίσω τμήμα διατήρησε την τετραγωνισμένη του αισθητική και τον εξωτερικό 5ο τροχό.

Το Jeep Wrangler πρωτοείδε τα φώτα της δημοσιότητας ως όνομα το 1983, όταν η αμερικάνικη εταιρεία αποφάσισε να αντικαταστήσει το αειθαλές Jeep CJ (ή Willys) με ένα πιο σύγχρονο και άνετο αυτοκίνητο. Σήμερα, 24 χρόνια αργότερα (ή 66 χρόνια μετά την παρουσίαση του Willys), το Wrangler μπαίνει στην τρίτη του γενιά, διατηρώντας αναλλοίωτα τα εκτός δρόμου του χαρακτηριστικά, που έχουν προσδώσει πλέον στο αυτοκίνητο μια ζηλευτή κλασικότητα.

 
  Jeep Wrangler 3,8 Sport Auto Freedom Top
Κινητήρας
Eσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά